تعداد بازدید: 2245

توصیه به دیگران 1

پنجشنبه 7 ارديبهشت 1385-0:0

من پسرم را کشتم!

گزارش يک قتل- احسان حاجى آقانيا،بابل


مردى كه با همدستى خواهرزاده اش پسر جوانش را به قتل رسانده بود در رديابى هاى مأموران انتظامى بندپى شرقى بابل بازداشت شدند.
رديابى هاى مأموران از بعد از ظهر روز يك شنبه ۲۷ فروردين سال جارى در پى كشف جسد پسر جوانى در داخل جنگل جاده فيروزجاه توسط يك چوپان آغاز شد. مأموران به همراه قاضى رستمى پس از اعزام به محل جنايت در بررسى ها پى بردند مقتول جوان ۲۰ساله اى به نام مهدى و داراى سابقه كيفرى سرقت و اعتياد است. با انتقال جسد به پزشكى قانونى پدر قربانى جنايت تحت بازجويى قرار گرفت و ادعا كرد پسرم غروب روز پنجشنبه ۲۴ فروردين ماه وقتى از مراسم عروسى يكى از بستگان به خانه باز مى گشت ناپديد شده است.
مأموران در ادامه تحقيق وقتى پى به اظهارات ضد و نقيض پدر مقتول بردند او را تحت بازجويى قرار داده و پرده از جزئيات اين جنايت برداشتند.
وى به مأموران گفت: پسرم معتاد بود و چند بار نيز دست به سرقت زده بود. ديگر از دست كارهاى او خسته شده بودم به همين خاطر تصميم گرفتم او را به قتل برسانم.
مأموران در ادامه تحقيقات پى بردند مقتول در سال ۸۲ توسط پسرعمه اش به بهانه تفريح پس از كشانده شدن به داخل جنگل و بسته شدن به درخت توسط او و دوستانش به شدت كتك خورده و از آن زمان نسبت به او كينه داشت.
با انجام اين تحقيقات مأموران بلافاصله وى را دستگير و تحت بازجويى قرار دادند. پسر جوان پس از بازداشت در بازجويى به قتل مهدى اعتراف كرد و گفت: چند روز قبل دايى ام به زمين شاليزارى ما آمد و از من خواست در كشتن پسرش او را كمك كنم. غروب روز حادثه به بهانه اى مهدى را سوار خودرو كرديم و به داخل جنگل برديم و در آنجا او را به قتل رسانديم.
به گزارش خبرنگار ما، به دستور قاضى رستمى صبح روز يك شنبه ۳ ارديبهشت صحنه جنايت بازسازى و عاملان جنايت با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.(iran-newspaper)

  • مهرعلي تبار فروزجاهپاسخ به این دیدگاه 0 0
    جمعه 8 ارديبهشت 1385-0:0

    به نام خدا
    باسلام
    بهتر بود دوست خبرنگار ما نام اقامتگاه قاتلان را مي نوشتند تا شايد تصوير نادرستي در باره ي فيروزجاه به وجود نيايد چرا كه در دو سال اخير دو قتل در خارج از فيروزجاه روي داد كه اجساد را در اين منطقه رها كرده اند ... .


    ©2013 APG.ir