تعداد بازدید: 2445

توصیه به دیگران 1

شنبه 9 ارديبهشت 1385-0:0

مديريت بسيجي کارها را آسان مي کند-استاندار

" ابوطالب شفقت "- استاندار مازندران- گفت : مديريت امروز مديريت خط مقدم و بسيحي است.


irna از قول استاندار نوشت: مدير امروز هم برنامه‌ريزي مي‌كند و هم در منطقه علمياتي حضور دارد تا برنامه‌اش محقق شود واين گونه مديريت سرعت عمل را بالا مي‌برد.

وي برگزاري جلسات شوراي اداري استان در شهرستان ها را با اهميت خواند و تصريح كرد:اين مدل كار كردن فوايدي دارد و ساده‌ترين آن اين‌است كه مديران استاني به مشكلات شهري آگاهي مي‌يابند.

استاندار مازندران اضافه كرد: در واقع بابرگزاري اين جلسات صدها مكاتبه و رفت و آمدها به مركز استان را كم مي‌كند.

گفتني است امروز و اين هفته چند فرماندار ديگر شهرهاي استان از جمله سوادکوه،نکا و جويبار با حکم شفقت کار خود را آغاز مي کنند.

 farsnews خبرداد:عليرضا جمشيدي به عنوان فرماندار سوادكوه، حسن قلي زاده سياه كلايي، فرماندار جويبار و يوسف سعادت نيز به عنوان فرماندار نكا از سوي استاندار مازندران معرفي مي‌شوند. 

هم چنين اولين مصاحبه مطبوعاتي سردار گرمه‌اي- فرمانده جديد منطقه مقاومت بسيج استان مازندران هم  فردا دهم ارديبهشت برگزار مي‌شود.

اواخر هفته گذشته نيز مراسم معارفه فرمانداران شهرستانهاي آمل ، بابل و بابلسر برگزارشد. در اين جلسات معارفه جداگانه، استاندار مازندران "علي اكبريان" را به عنوان فرماندارآمل ، "مهدي نوري" را به عنوان فرماندار بابل و "محمد نادري" را به عنوان فرمانداربابلسرمعرفي كرد.



    ©2013 APG.ir