تعداد بازدید: 2924

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 20 ارديبهشت 1385-0:0

استاندار: تأخير در جابه‌جايي فرمانداران را مي‌پذيرم

استاندار مازندران گفت: در مديريت استانداري به حاشيه نمي‌روم.


استاندار مازندران گفت: يكپارچگي مازندران براي توسعه همه جانبه به نفع استان و مردم آن است و غرب مازندران از كل استان جدا نمي‌شود.

ابوطالب شفقت مهم‌ترين مشكل استان را بيكاري و محوري‌ترين مأموريت مديران استاني را ايجاد اشتغال عنوان کرد و اظهار داشت: يكي از دلايل توسعه نيافتگي مازندران محدوديت و استقرار صنايع در مازندران بود كه لغو اين قانون به تصوب رسيد و در سفر رياست جمهور به مازندران ابلاغ مي‌شود.


وي افزود: استان مازندران در ميان استان‌هاي كشور بيشترين فارغ التحصيل بيكار را در اختيار دارد كه بايد براي اشتغال اين قشر صنايع مادر را در استان توسعه داد.
استاندار مازندران توسعه كشاورزي، صنعتي، جاذبه‌هاي توريستي و فعال كردن بازرگاني را از راه‌هاي اصلي خروج از بيكاري در استان خواند و تصريح كرد: براي فعال شدن اين بخش‌ها، بخش خصوصي بايد به كمك دولت بيايد.


وي در همين ارتباط از آغاز به كار دبيرخانه ستاد جذب سرمايه‌گذاري داخلي و خارجي در سازمان كار و امور اجتماعي، اقتصاد وامور دارايي و استانداري مازندران خبر داد.
نماينده عالي دولت احمدي نژاد در استان در پاسخ به سؤال خبرنگاري درباره نبود هماهنگي بين معاونان و استعفاي استاندار افزود: اين شايعات از جانب كساني مطرح مي‌شود كه خيرخواه مازندران نيستند.
استاندار مازندران ادامه داد: در مديريت استانداري به حاشيه نمي‌روم و با تصميم‌ كار اصولي و زيربنايي كارهاي استان انجام مي‌شود.


وي درباره آزاد سازي سواحل مازندران گفت: بر اساس مصوبه هيئت دولت كليه دستگاه‌هاي اجرايي كه اماكن زيارتي و سياحتي را در اختيار دارند تا پايان برنامه چهارم توسعه بايد به بخش خصوصي واگذار شود.
شفقت در همين ارتباط از آغاز به كار تيم مشاوره سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري درباره ساحل پرورشي در استان‌هاي ساحلي كشور خبر داد و خاطر نشان كرد: مشاوران اين طرح تا قبل از 15 خرداد و سال‌جاري نتيجه مطالعات را بايد به مسئولان مربوط ارائه دهند.


خبرنگاري درباره سفر رئيس جمهور به استان و جابه‌جايي مديران به عنوان مقدمات سفر رئيس جمهور پرسيد كه وي گفت: هنوز زمان دقيق سفر دكتر احمدي نژاد به مازندران مشخص نيست.
وي با بيان اين كه يكپارچگي مديريتي در مازندران را مشاهده مي‌كنم اظهار داشت: تأخير در جابه‌جايي فرمانداران را مي‌پذيرم.
استاندار مازندران در پايان درباره رعايت نشدن مسائل اخلاقي در جشنواره اقوام درياي خزر(!) خاطر نشان كرد: اعتراض خود را نسبت به اين موضوع به گوش مسئولان مربوط رساندم و چند بار تذكر دادم.(farsnews)



    ©2013 APG.ir