تعداد بازدید: 3944

توصیه به دیگران 0

يکشنبه 21 تير 1394-21:14

تو همچو باد بهاری گره گشای می باش

در بازدید استاندار و مسئولان استان و شهرستان قائم شهر گره از کار مستاجری که فرزند معلول داشت و صاحبخانه جوابش کرده بود، هم چنین دو نوعروس بی بضاعت قائمشهری باز شد.


 مازندنومه؛ سرویس اجتماعی، رضا شریعتی: از ساعت 16 عصر یکشنبه ربیع فلاح -استاندار مازندران- به همراه تیمور طهماسب پور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مازندران، مهدی محمدی فرماندار قائم شهر، آیت الله معلمی نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه قائم شهر وجمع دیگری از مسئولان از دو طرح اشتغال زایی کمیته امداد بازدید و گره از مشکلات دو مددجوی امداد باز کردند.

در این بازدید ابوالحسن رنجبر -رییس کمیته امداد قائمشهر- با بیان اینکه کمیته امداد اشهرستان در سال گذشته 12 میلیارد خدمات ارائه کرد، گفت: از این میزان مبلغ 5700 میلیارد تومان تسهیلات و 6 میلیارد 300 میلیون تومان کمک بلاعوض بوده است.

وی با بیان اینکه سعی ما در شناسایی افراد نیازمند است، اظهار کرد: 3 میلیارد و20 میلیون تومان به صورت مستمری به خانوارهای تحت پوشش پرداخت شد.

رییس کمیته امداد قائمشهربا بیان اینکه 9 هزار و 500 نفر تحت پوشش مستمری دائم کمیته امداد هستند، افزود: 6500 غیر مستمری بگیر هم در پوشش امداد شهرستان قائمشهر قرار دارند.

رنجبر با بیان اینکه یک میلیارد و600 میلیون تومان صدقات از سطح شهرستان به خانوارها پرداخت شد، تصریح کرد: 53 هزار مشترک صندوق صدقات در شهرستان وجود دارد و ماهانه مبلغ 160میلیون تومان صدقه جمع آوری می شود.

وی با بیان ایکه از زمان شکل گیری کمیته امداد 3700 طرح اشتغال اجرا شد، اظهارکرد: از میزان 5 میلیارد و700 میلیون تسهیلات، 4 میلیارد خود اشتغالی،900 میلیون وام قرض الحسنه یک میلیون تا دو میلیون تومانی و700 میلیون تومان به صورت منابع خود امدادی پرداخت شد.

* توزیع 30 هزار سبد کالا در ماه رمضان

 مدیرکل کمیته امداد استان مازندران با بیان اینکه کمیته امداد یک میلیارد ودویست میلیون تومان خدمات در سال 94 ارائه خواهد داد، گفت: تاکنون 3 هزار و700 طرح خود اشتغالی به ثمر رسیده است.

تیمور طهماسب پور با بیان اینکه توجه و شناسایی افراد نیازمند در راستای کمک به آنان از اهداف امداد است، اظهار کرد: طرح "مصباح جنت" دری را در ایام ماه مبارک رمضان به سوی مدد جویان باز خواهد کرد.

وی با اشاره به توزیع 30 هزار سبد کالا در این ایام خاطر نشان کرد: با توجه به نزدیکی به ایام فطریه از مردم درخواست داریم تا با فطریه های خود را به مراکز امداد بدهند.

* رمضان ماه خوبی ها ونیکی ها است

 استاندار مازندران نیز با بیان اینکه باید توجه به قشر آسیب پذیر را جدی گرفت، اظهار کرد: طرح بازدید و شناسایی افراد آسیب پذیر و کمک به آنان از طرح های خوب کمیته امداد است.

رببیع فلاح جلودار با بیان اینکه رمضان ماه خوبی ها ونیکی ها است، افزود: کمک به نیازمندان به ویژه در این ماه در راستای عملکرد به وظایف دینی است.

شایان ذکر است در این بازدیدها ضمن بازدید از دو طرح نایلون سازی و کارگاه تولیدی لباس، گره از کار مستاجری که فرزند معلول داشت و صاحبخانه جوابش کرده بود، هم چنین دو نوعروس بی بضاعت قائمشهری با همت استاندار، کمیته امداد، پیام نور قائم شهر، امام جمعه قائم شهر، خبرنگاران قائمشهری و... باز شد.


  • قائمشهری ساکن تهرانپاسخ به این دیدگاه 1 1
    دوشنبه 22 تير 1394-8:5

    امان از حرکات پوپولیستی مسئولان

    • فری کناری ساکن تهراننپاسخ به این دیدگاه
      سه شنبه 23 تير 1394-3:21

      امان از دست پوپولستها
      امان از فهم بد در مورد جامعه خوب. جامعه خوب جامعه ای که نیازی به وجود کمیته امداد نباشد و مردم بتوانند آبرومندانه رزق و روزی خود را به دست آورند. این افتخار نیست، والله نیست به الله نیست که در استان مازندران با این همه برکت 30 هزار سبد توزیع شود. این یعنی 30 هزار مستند. این یعنی جامعه در کارکرد اصلی خود وا مانده است. این یعنی فقر و فلاکت. کجای دنیا به این افتخار می شود.


    ©2013 APG.ir