تعداد بازدید: 2818

توصیه به دیگران 1

سه شنبه 26 ارديبهشت 1385-0:0

مخم و مخم،مخالفم!

دبير مجمع نمايندگان استان مازندران در مجلس گفت: آب، راه روستايي و گاز از ضرورت‌هاي مهم و حياتي مازندران است و با ساخت پالايشگاه در استان به شدت مخالفم.


عزت‌الله يوسفيان  با بيان اين كه ساخت پالايشگاه در مازندران با مخالفت محيط زيست روبه‌رو شده است، افزود: مديران و مسئولان استان در زمان سفر رئيس‌جمهور بايد به دنبال اجراي پروژه‌هايي باشند كه تحقق آن امكان‌پذير است.
وي اضافه كرد: اگر حفاري نفت درياي خزر و پالايشگاه به صورت همزمان در مازندران انجام شود، ارزشمند است در غير اين صورت سودي براي مردم‌ استان ندارد.
يوسفيان ادامه داد: در حال حاضر 70 درصد آب چاه‌هاي روستايي مازندران آلوده است و لازم است در كنار پروژه‌هاي گازرساني و راه روستايي آب شرب روستائيان مازندران ساماندهي شود.
نماينده مردم آمل در مجلس شوراي اسلامي درباره سفر رئيس‌جمهور به مازندران و دستاوردهاي بودجه‌اي آن گفت: مبلغ 29 ميليارد و 100 ميليون تومان اعتبار براي سفر احمدي‌نژاد به مازندران در اختيار استانداري قرار گرفت، كه حسن اين سفر فقط‌ در تخصيص كامل آن است.
وي اضافه كرد: بودجه‌اي كه مي‌تواند استان را از نظر اعتباري نجات دهد، بودجه در اختيار نهاد رياست جمهوري است كه هنوز مبلغي از آن براي مازندران در نظر گرفته نشده است.
دبير مجمع نمايندگان مازندران در مجلس‌، با اشاره ‌به بحران كارگري واحدهاي توليدي استان خاطرنشان كرد: هنوز از سوي وزارت كار و امور اجتماعي گزارشي در اين باره منعكس نشده است.
وي در پايان گفت: سفر رئيس‌جمهور به استان مازندران هفته آينده محقق مي‌شود.(farsnews)

  • چهارشنبه 27 ارديبهشت 1385-0:0

    مگه با قی استانا که پالایشگاه دارن نفت خیز اند اقای نماینده سواپ نفت از اسیای میانه با خط انتقالی از نکا به شهر ری انجام میگیرد اگه بجای مازندران استان دیگه ای بود نمایندگان ان دولت رو مجبور به احداث پالایشگاه میکردن اگه بهونه محیط زیسته کشورای اروپایی وامریکا که سرسبز تر از شمال ایرانند بعضا با استد لال شما نماینده ها صنعت به مازندران نمیاد


    ©2013 APG.ir