تعداد بازدید: 3066

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 27 ارديبهشت 1385-0:0

آيت الله طبرسي:استان مازندران بايد در جريان سفر رئيس جمهور متحول شود

نماينده ولي‌فقيه در مازندران:مازندران علاوه بر کشاورزي بايد قطب صنعتي باشد؛در زمان آقاي خاتمي مطرح شد که مازندران بايد از حالت کشاورزي خارج شود اما کار مورد انتظار انجام نشد.


نماينده ولي‌فقيه در مازندران گفت: در حال حاضر مردم از مسئولين توقع دارند که به نيازها، مشکلات، نارسايي‌ها، تنگناها و مطالبات آنان توجه و رسيدگي شود و اگر اين خواسته‌ها در جريان سفر رئيس‌جمهور به استان منعکس نشود، ديگر فرصت جبران وجود ندارد.

 آيت‌الله طبرسي با اشاره به اين که استان مازندران بايد در جريان سفر رئيس جمهور متحول شود، اظهار داشت: الان مردم از مسئولين توقع دارند که به نيازها، مشکلات، نارسايي‌ها و مطالبات آنان توجه و رسيدگي شود و اگر اين خواسته‌ها به رئيس جمهور منعکس نشود، ديگر فرصت جبران وجود ندارد. مسئولين بايد با دقت تمام مسائل اصلي، زيربنايي و اولويت‌هاي استان را مطالعه و آماده‌سازي کنند.

نماينده ولي‌فقيه در مازندران تصريح کرد: مازندران علاوه بر کشاورزي بايد قطب صنعتي باشد. در زمان آقاي خاتمي مطرح شد که مازندران بايد از حالت کشاورزي خارج شود اما کار مورد انتظار انجام نشد. مازندران به سدسازي، کشاورزي، راه و فرصت‌هاي شغلي نياز دارد و احداث پالايشگاه و استقرار صنايع پتروشيمي نيز ضرورت دارد.

وي با اشاره به بيکاري در استان تاکيد کرد: با اعطاي وام 4 تا 5 ميليون توماني به متقاضيان بيکار، کاري به پيش نمي‌رود. براي ايجاد اشتغال به کار کارشناسي و سرمايه‌گذاري نياز داريم.

آيت‌الله طبرسي در پايان خاطرنشان کرد: بايد کاري کنيم که مصوبات سفر استاني هيأت دولت محقق شود. امام جمعه ساري گفت:انتظار داريم که مديران و مسئولين اجرايي اين سفر را جدي بگيرند و در استقبال، تدارکات و اداره جلسات دقيق و جدي عمل کنند. (isna)


  • پنجشنبه 28 ارديبهشت 1385-0:0

    jenab tabrsi hamy donya az na omidi harf mizanand va shoma az omid mavazeb bashid hamin megdar kami ké az mazanderan mondé ra dar nabarand baqi pish késh


    ©2013 APG.ir