تعداد بازدید: 3584

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 31 ارديبهشت 1385-0:0

گام بلند

رئيس مجمع نمايندگان مازندران با اشاره به جلسات مسئولان اجرايي با مجمع نمايندگان و ديگر مسئولان اين استان از سفر قريب الوقوع احمدي‌نژاد به اين استان خبر داد.


عزت الله يوسفيان با اشاره به ظرفيت‌ها،استعدادها و توانايي‌هاي استان مازندران گفت: در پي سفر محمود احمدي‌نژاد به اين استان قطعاً گام هاي بلندي در جهت رشد،توسعه و پيشرفت استان برداشته خواهد شد و ما اميدواريم كه اين استان بتواند همچون ديگر استان ها به حقوق خود برسد.
وي با بيان اين كه در سفر رئيس جمهور به مازندران در خصوص دكل‌هاي نفتي درياي خزر براي بهره برداري و احداث دانشكده دامپزشكي در آمل تصميم‌گيري خواهد شد، خاطرنشان كرد: هم چنين دستور وزير نفت براي تسريع در گازرساني به كل شهرها و روستاهاي مازندران تا پايان سال 85، دستور وزير نيرو براي تسريع در مطالعات سد منگل و اتمام حداقل 700 تخت بيمارستاني نيمه تمام، از جمله دستاوردهاي سفر هيئت دولت به استان مازندران خواهد بود.
نماينده آمل در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به مشكلات كشاورزان مازندران تاكيد كرد: با توجه به اي نكه اين استان يك منطقه كشاروزي اعلام شده و در آن سرمايه‌گذاري صنعتي ممنوع اعلام شد، ضرورت دارد كه دولت نهم بيش از گذشته به كشاورزي و مشكلات كشاورزان توجه كند و در اين سفر در جهت رفع موانع تصميمات مهمي اتخاذ كند.
به گفته يوسفيان مسئولان اجرايي به خصوص معاون اجرايي رئيس جمهور در جهت شناسايي و آشنايي با مشكلات استان جلساتي با مسئولان محلي مازندران داشتند.(farsnews)


    ©2013 APG.ir