تعداد بازدید: 2598

توصیه به دیگران 1

سه شنبه 9 خرداد 1385-0:0

نه!

حجت‌الاسلام و المسلمين علي‌اكبر ناطق نوري در پاسخ به پرسشي مبني بر اين‌كه" آيا در انتخابات خبرگان كانديدا مي‌شود؟" تنها به گفتن كلمه‌ي «نـه» بسنده كرد.


اين عضو شوراي مركزي جامعه‌ي روحانيت مبارز پيش از اين طي سخناني بر حضور فعالانه‌ي اين تشكل روحاني در انتخابات خبرگان تاكيد كرده و خاطرنشان كرده بود كه اگر قرار باشد اعضاي اين جامعه جايي حضور داشته باشند، آن خبرگان است. زيرا در جايگاهي كه مربوط به روحانيت است، جامعه روحانيت مبارز و جامعه مدرسين حوزه علميه قم بي‌نظر نخواهند بود.

جامعه‌ي روحانيت مبارز و جامعه مدرسين حوزه علميه قم در حال حاضر مشغول بحث‌هاي درون تشكيلاتي براي انتخابات خبرگان هستند و در ماه‌هاي اخير، كميته‌اي مشترك براي تدوين يك پيش‌نويس تشكيل داده‌اند و جلساتي در اين زمينه برگزار شده است.

هنوز ليست جامعتين نهايي نشده است.

چندي پيش اخباري منتشر شد مبني بر اين كه ناطق نوري از دايره تصميم‌گيري شوراي هماهنگي نيروهاي انقلاب خارج شده و درحال حاضر ديگر كار تشكيلاتي و گروهي انجام نمي‌دهد.

وي در واكنش به اين خبر به ذكر اين نكته اكتفا كرد كه شوراي هماهنگي نيروهاي انقلاب به كارش ادامه مي‌دهد.

او كه در حال حاضر عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام است در انتخابات مجلس هفتم و رياست‌جمهوري، رياست شوراي هماهنگي نيروهاي انقلاب را بر عهده داشت، بعد از اختلافاتي كه در اين شورا به وجود آمد، در جلسات شوراي هماهنگي شركت نكرد و در اوج انتخابات به شهرستان نور (محل تولدش) مسافرت كرد.

ناطق نوري در حال حاضر ديگر در شوراي هماهنگي حضور ندارد و كار تشكيلاتي انجام نمي‌دهد.



    ©2013 APG.ir