تعداد بازدید: 4121

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 22 تير 1394-20:7

حسین مرعشی در همایش حزب کارگزاران سازندگی مازندران:

فساد پاسخگوی فجایع دولت احمدی نژاد نیست، اصل مال چپاول شد

عشوری: امیدواریم نقش توسعه ای خود را به درستی ایفا کنیم/حجت الاسلام بهاری: دولت قبل در مازندران پول دفن کرد و دو تیم از سوی دولت کنونی ماموریت یافتند که در این زمینه به جستجو بپردازند/مرعشی: کلمه فساد پاسخگوی فجایعی که در دولت گذشته انجام شده است نیست و خطاهایی که انجام شده است چپاول اصل مال است/نماینده ای که وزیری را تحت فشار قرار دهد و استیضاح را امضا کند، بعد امضایش را پس می گیرد تا به مطالبات سیاسی خود برسد، به درد لای جرز می خورد/ نمی توان گفت شخصی فتنه گر، دیگری رهبر فتنه، شخصی ساکت فتنه و.... است، بلکه اگر شخصی متهم به موضوعی است باید در دادگاه محاکمه شود/دولت قبل 600 میلیارد دلار نفت فروخت اما معلوم نیست پولش چه شد؟ بیش از یکصد ‌میلیارد دلار شرکت‌های دولتی را هم فروختند اما معلوم نیست این پول به کجا رفت!


 مازندنومه؛ سرویس سیاسی، محمداسماعیل بخشی سورکی: شامگاه دوشنبه 22 تیرماه، همایش آغاز به کار رسمی حزب کارگزاران سازندگی شاخه مازندران در هتل نوید ساری برگزار شد.

در این همایش که با استقبال گرم نیروهای اصلاح طلب استان، از شرق تا غرب مازندران روبه رو شد، سخنگوی حزب کارگزاران نیز حضور داشت.

همایش حزب کارگزاران مازندران در حالی با تدبیر و بدون هیچ حاشیه ای، همراه با رضایت کامل مهمانان برگزار شد که سالن پر از جمعیت شده بود و برخی بیرون سالن و به صورت ایستاده برنامه را همراهی می کردند.

در این همایش اسفندیار عشوری، حجت الاسلام عباسعلی بهاری و حسین مرعشی سخنرانی کردند.

* امیدواریم نقش توسعه ای خود را به درستی ایفا کنیم

اسفندیار عشوری-دبیر شورای حزب کارگزاران مازندران- در این همایش اظهار داشت: در این مقطع حساس تاریخی لازم است از زحمات همه مسئولان نظام اسلامی و مخصوصا زحمات تیم مذاکره دولت تدبیر و امید تشکر کنیم.

وی گفت: در ترکیب شورای مرکزی این حزب در مازندران سه نفر از دانشجویان، سه نفر از بانوان و چهار نفر از استادان و مدرسان دانشگاه های استان، سه نفر از جامعه بزرگ فرهنگیان، هشت تن از مدیران دوره اصلاحات و فعلی، 2 نفر از بخش خصوصی و 2 نفر از جامعه مهندسان حضور دارند.

مدیرکل اسبق راه و ترابری مازندران با اشاره به جلسات متعدد شورای مرکزی در راستای سامان دهی حزب سازندگی در شهرستان ها اظهار داشت: امیدواریم به گونه ای برنامه ریزی کنیم که بتوانیم نقش توسعه ای خود را در استان به درستی ایفا کنیم.

دبیر شورای حزب کارگزاران مازندران گفت: استقرار نظام شایسته سالاری و تلاش در راستای مشارکت فعال در انتخابات ملی، استانی و محلی و بهبود وضعیت فرهنگی و سیاسی جامعه از جمله اهداف این حزب است.

دولت قبل در مازندران پول دفن کرد!*

حجت الاسلام عباسعلی بهاری -از فعالان سیاسی استان و نامزد احتمالی اصلاح طلبان برای مجلس دهم از حوزه انتخابیه ساری و میاندورود- در این همایش با بیان اینکه انتخاب مهندس عشوری نشان از درایت مسئولان حزب کارگزاران دارد، افزود: اگر افراد صحیح انتخاب شوند، مدیریت به درستی انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اعتقادات عده ای در این کشور مبنی بر جدایی سیاست از دیانت اظهار داشت: اصل ارتباط بین سیاست و دیانت را بسیاری نمی پذیرند، اما امام این ارتباط را ایجاد کردند.

حجت الاسلام بهاری با بیان اینکه کسانی که این ارتباط را نمی پذیرند یا سیاست یا دیانت و یا هر دو را به درستی درک نکردند، افزود: زیارت جامعه کبیره، ائمه را به عنوان سیاست گذار مردم معرفی می کند.

وی گفت: دشمنان سعی کردند افراد و ملت را در نادانی ها نگه دارند و این امر در زمان انقلاب ایران نیز خود را نشان می دهد، چرا که جامعه در هاله ای از ابهام وجود داشت.

این مدرس دانشگاه با بیان اینکه بعد از انقلاب نورانیتی در جامعه به وجود آمد که ملت را بیدار کرد افزود: حوادث این چنینی باعث شد که استکبار به فکر جدایی مردم از دیانت و سیاست بیفتد.

حجت الاسلام بهاری گفت: امروز بین جامعه دینی و سیاسی ما انشقاق به وجود آمده است که نتیجه تلاش دشمنان است و باید همت کرد تا ریشه های اعتقادی را تقویت کرد.

وی با بیان اینکه اسلام دین اندیشه است، ابراز داشت: قرآن بیش از 1200 مورد مردم را به تفکر و اندیشه دعوت کرده است و این نشان می دهد که دین در بستر آگاهی کاشته شده است.

عضو فعال مجمع روحانیون مازندران با تاکید بر اینکه دین باید با علم و تقوا همراه باشد، افزود: همه کارها باید برای خدا باشد و تنها حزب کافی نیست.

وی گفت: اگر ما احزاب قوی داشتیم این همه فجایع و جنایت در کشور به وجود نمی آمد.

حجت الاسلام بهاری به ماجرای دفن پول در دولت قبل توسط عده ای در استان مازندران خبر داد و گفت: دو تیم از سوی دولت کنونی ماموریت یافتند که در این زمینه به جستجو بپردازند.

* تجربه 84 سرافکندگی و تجربه 92 سربلندی همه ما است

حسین مرعشی-سخنگوی حزب کارگزان سازندگی- در این مراسم با ابراز خرسندی از حضور در جمع فرهیختگان مازندران اظهار داشت: باید خداوند را سپاسگزار باشیم که شرایط فعلی در کشور بوجود آمد.

وی با بیان اینکه این موفقیت بزرگ ملی برای کشور دستاورد بزرگی است، افزود: همه منتظر هستیم که رئیس جمهور محبوب با توجه به جزییات امر، مردم را در جریان شرایط قرار دهد.

مرعشی با بیان اینکه پرونده هسته ای و مشکلاتی که در گیرش بودیم از پچیده ترین و سخت ترین موضوعاتی است که در بعد از پیروزی انقلاب با آن روبرو بودیم، افزود: کشورهایی که پرونده آن ها در شورای امنیت مطرح می شد به هیچ عنوان نتوانستند به سلامت از آن عبور کنند.

وی با بیان اینکه در اسراییل امروز منع گسترش سلاح هسته ای امضا نشده است و هند و پاکستان بمب اتم دارند و تحریم نشدند، اما این کار در کشور ما انجام شده است، گفت: در شرایط بسیار حساس رئیس جمهوری ما پشت تریبون می رفت و عنوان می کرد که قطعنامه ها کاغذپاره ای بیش نیست.

این فعال سیاسی اصلاح طلب با بیان اینکه پرونده هسته ای در زمان آقای خاتمی به دوره ای رسید که می توانست به شورای امنیت نرود، افزود: اشتباهات پی در پی ما را به نقطه ای برد که یا باید تسلیم می شدیم و یا با شرایط سخت زندگی می کردیم.

وی ادامه داد: تسلیم شدن و عقب نشینی هیچ مشکلی را حل نخواهد کرد، چرا که دشمن جرات حرکت رو به جلو را به خود خواهد داد.

مرعشی به پیشنهاد مذاکره برد-برد جلیلی به طرف غربی در کنفرانس بغداد اشاره کرد و گفت: او فکر می کرد که در سوم خرداد می تواند در تهران این مهم را اعلام کند و بعدش هم رئیس جمهوری شود.

این نماینده اسبق مجلس از بلوکه شدن پول نفت ایران توسط اکثر بانک های جهان خبر داد و گفت : در این صورت معاش مردم تعطیل می شد، اما مردم ایران در انتخابات 92 مرد کاردیده ای را انتخاب کردند و صحنه بین المللی عوض شد.

مرعشی با بیان اینکه راه جدیدی برای کشور باز شد و تصمیم بر این شد که نه تسلیم شویم و نه در شرایط سخت زندگی کنیم، افزود: در این دولت اندیشمندان و خردمندان روی کار آمدند.

وی گفت: رئیس جمهوری هم افراد خردمند را بر سر کار آورد و با گفتگو کشورهای جهان را وادار به مذاکره کرد.

سخنگوی حزب کارگزارن سازندگی با بیان اینکه امروز نتانیاهو و کنگره امریکا به شدت عصبانی هستند، افزود: سپردن کار به خردمندان و اهلش سادگی کار را در پی خواهد داشت.

وی از موفقیت پرونده هسته ای خبر داد و گفت: ملت باید از اینکار درس بزرگی بگیرد و در انتخابات پیش رو، انسان های صاحب خرد و فکر را به مجلس بفرستند.

مرعشی با بیان اینکه نباید با مقدرات و سرنوشت کشور و مناصب بازی کرد، افزود: حتی افراد از جناح های مختلف بیایند اما آنهایی باشند که صاحب اندیشه و خرد باشند.

وی ادامه داد: مردم با انتخاب یک رئیس جمهوری خردمند کشور را نجات دادند چرا که سرنوشت یک کشور به سیاست آن کشور بستگی دارد.

سخنگوی حزب کارگزاران با بیان اینکه در عرصه دیپلماتیک رئیس جمهور به خوبی عمل کرده است و قطعا در سامان دهی سیاست داخلی مشکلاتی وجود خواهد داشت، افزود: امروز بسیاری از کارکشتگان عرصه های مختلف در کشور از سطوح مدیریتی و تصمیم گیری جدا هستند.

وی با تاکید بر ضرورت ایجاد گفتگوی ملی در داخل کشور توسط دولت اظهار داشت: ما می توانیم عرصه سیاست داخلی را در چارچوب گفتمان امام و رهبری سامان دهی کنیم.

مرعشی با بیان اینکه دادگاه امروز در اختیار نظام است و باید کسی که خطا کرده است محاکمه شود، افزود: نمی توان کشور را با سلیقه های تنگ نظرانه اداره کرد، چرا که در نبود افراد پاک، کسانی در مملکت حاکم می شوند که همه مملکت را می خورند.

وی گفت: کلمه فساد پاسخگوی فجایعی که در دولت گذشته انجام شده است نیست و خطاهایی که انجام شده است چپاول اصل مال است.

مرعشی با بیان اینکه دولت قبل 600 میلیارد دلار نفت فروخت اما معلوم نیست این پول‌ها به کجا رفت، بیان داشت: بیش از یکصد ‌میلیارد دلار شرکت‌های دولتی را فروختند اما معلوم نیست این پول ها چه شد؟

این فعال سیاسی اصلاح طلب با بیان اینکه در نبود خبرنگار و مطبوعات آزاد وضعیت کشور به این شکل می شود، گفت: بقای نظام نیازمند کفایت است.

وی با بیان اینکه نماینده ای که وزیری را تحت فشار قرار دهد و استیضاح را امضا کند، بعد امضایش را پس می گیرد تا به مطالبات سیاسی خود برسد، به درد لای جرز می خورد نه نمایندگی مجلس اظهار داشت: ما دلسوزانه به دنبال بهبود وضعیت کشور هستیم.

مرعشی اظهار داشت: نمی توان گفت شخصی فتنه گر، دیگری رهبر فتنه، شخصی ساکت فتنه و.... است، بلکه اگر شخصی متهم به موضوعی است باید در دادگاه محاکمه شود.

وی با بیان اینکه نظام علاوه بر سلامت، به کفایت نیاز دارد و این امر نیازمند حضور افراد موثر است، افزود: رئیس جمهوری بعد از فارغ شدن از عرصه دیپلماتیک باید زمینه رقابت در عرصه داخلی و گفتگوی ملی را فراهم کند چرا که رقابت پشتوانه سلامت است.

سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی با بیان اینکه حق مردم باید قابل استیفا و اعمال باشد، گفت: اگر فساد در دنیا کم شده و کارآیی بالا رفته است به دلیل رقابت است و وظیفه رئیس جمهوری است که به این مهم بپردازد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات مجلس شورای اسلامی در جناح متبوع خود گریزی زد و ابراز داشت: اگر ما می گوییم دولت احمدی نژاد بزرگترین فرصت صنعتی شدن را از کشور گرفت، خود ما هم در این امر مقصر هستیم.

مرعشی به تجربه کنار نرفتن کاندیداها در سال 84 و کنار رفتن دکتر عارف در سال92 اشاره کرد و گفت: این اتفاق مهم کشور را از چالش خارج کرد.

وی به ارائه برخی آمار و ارقام در دولت احمدی نژاد از جمله درآمد نفتی 7چندبرابری دولت نهم و دهم نسبت به ادوار قبل اشاره کرد و اظهار داشت: این پول ها و درآمدها چه شد و آیا ما در بروز این مشکلات نقشی نداریم؟

مرعشی با بیان اینکه در موضوع انتخابات قطعا مشکلاتی هست اما نباید مصالح کشور را فدای سلایق فردی کرد افزود: تجربه 84 سرافکندگی و تجربه 92 سربلندی همه ما است.

وی گفت: حزب کارگزاران سازندگی بعد از تجربه های متفاوت از زمان مجلس پنجم به شکل بسیار جدی وارد کار شد که این مجلس رئیس جمهوری آقای خاتمی را رقم زد، اما مجلس هفتم هویت نداشت و از آن رئیس جمهوری چون احمدی نژاد بیرون آمد.

این فعال سیاسی اصلاح طلب با بیان اینکه کار حزبی ما یک کار وحدت بخش خواهد بود افزود: دست تمام اصلاح طلبان را در راستای کمک به وضعیت سیاسی کشور به گرمی خواهیم فشرد. 

*شورای مرکزی کارگزاران مازندران معرفی شدند

در این مراسم شورای مرکزی این حزب در مازندران معرفی شدند.

مهندس عشوری دبیر اول حزب کارگزان استان، مهدی محمدی رئیس شورای هماهنگی استان، محمد رضا صیدانلو قائم مقام دبیر اول استان ، نرگس حشمتی نائب رییس شورا، مجید نظام زاده منشی شورا، دکتر دلاور بزرگ نیا، احمد رادمنش، قاسم ایران منش، دکتر جعفر قمی، خدیجه گلیان مقدم، ابراهیم محرابی، لیلا صحراییان، مصطفی فلاح، ایوب برزگر نزاد، اشکان ذهابیان و جعفر رستمی فرد به عنوان اعضای حزب کارگزان مازندران معرفی شد.

 


  • چهارشنبه 24 تير 1394-8:16

    از كي تا حالا ... شده كارگزاراني. ايشون هرزمان موافق باد حركت ميكنه و اصلا در حد و حدود يك نيروي استاني نيست

    • سه شنبه 23 تير 1394-17:25

      برنامه ای عالی و بی نقص بود. تبریک به آقای عشوری و سایر دوستان بخاطر برنامه ای موفق

      • سه شنبه 23 تير 1394-14:19

        با تشكر از اطلاع رساني دقيق.انتخابات اين اعضا به صورت راي گيري بوده يا از قبل انتخاب شده بودند.تشكر

        • مازندنومهپاسخ به این دیدگاه 1 1
          سه شنبه 23 تير 1394-17:25

          درود. انتخابات قبلا با رای گیری اجرا شده بود:


          http://mazandnume.com/fullcontent/50012/%D8%AA%D9%88%D9%84%D8%AF-%D8%AF%D9%88%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D8%AD%D8%B2%D8%A8-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DA%AF%D8%B2%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%B3%D8%A7%D8%B2%D9%86%D8%AF%DA%AF%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D8%A7%D8%B2%D9%86%D8%AF%D8%B1%D8%A7%D9%86/

        • سه شنبه 23 تير 1394-2:31

          با اين حزب وگروه ودسته وتيم و....براي مردم نون ميشود..................از مردم راي ميگيرين پشت سرتونو نگاه هم نميكنين تغيير موضع وهدف چند صضد درجه اي قبل وبعدازانتخابات ......


          ©2013 APG.ir