تعداد بازدید: 3097

توصیه به دیگران 2

سه شنبه 23 تير 1394-18:22

محمد دامادی:

اگر حمایت‌های رهبری نبود، تندروها دردسر آفرین می‌شدند

همراه با پیروزی هسته ای مردم ایران-4/نماینده ساری و میاندورود: اکنون زمان بازگشت پرقدرت دولت به عرصه سیاست داخلی و مبارزه جدی با فساد گسترده اقتصادی و اداری است-حمایت های رهبری هم باعث دلگرمی تیم مذاکره‌کننده ایرانی بود و هم اجازه تندروی به دلواپسان داخلی را نمی‌داد.


 مازندنومه؛ سرویس سیاسی، کلثوم فلاحی: محمد دامادی درباره پیروزی مردم ایران و دستاورد هسته ای دولت یازدهم اظهار کرد: دولت موفق شد به یکی از مهمترین وعده‌های انتخاباتی خود عمل کند.

وی افزود: دولت در حدود دو سال اخیر، همه تخم‌مرغ‌ها را در سبد سیاست خارجی گذاشته بود و ثابت کرد به دنبال نمایش و شعار نبود.

نماینده مردم ساری و میاندورود با بیان اینکه در مدتی که دولت مسائل سیاست خارجی را پیگیری می‌کرد، قطعا اگر حمایت‌های بی‌دریغ مقام معظم رهبری نبود، تندروها دردسر آفرین می‌شدند.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب در طول مدت حدود دو سال اخیر در مقاطع مختلف بارها حمایت قاطع و تمام قد از تیم مذاکره کننده را اعلام کردند، گفت: این مسئله هم باعث دلگرمی تیم مذاکره‌کننده ایرانی بود و هم اجازه تندروی به دلواپسان داخلی را نمی‌داد.

دامادی با بیان اینکه دولت یازدهم، دولت تعادل است و گروه‌های معتدل از هر دو جریان اصلی سیاسی در کشور باید از فردای روز توافق، پشتوانه دولت باشند، تصریح کرد: حفظ و اجرای شریط ذکر شده متن توافق، برای هر دو طرف مذاکره، بیشتر از خود توافق اهمیت دارد و باید مورد توجه اهل فن قرار گیرد.

نماینده مردم ساری و میاندورود با اشاره به اینکه در دراز مدت، اجرا، حفظ و نگهداری توافق اهمیت بیشتری دارد، ادامه داد: اکنون زمان بازگشت پرقدرت دولت به عرصه سیاست داخلی و مبارزه جدی با فساد گسترده اقتصادی و اداری است.

وی با بیان اینکه پایان تحریم‌های تکنولوژی و دارو، آزادسازی 150 میلیارد دلار از سرمایه بلوکه شده ایران و ... برای ملت ایران بسیار قابل توجه است، گفت: این پیروزی بزرگ را به پیشگاه امام عصر(عج)، امام راحل، مقام معظم رهبری، دولت و عموم مردم تبریک می‌گوییم.
.

 


  • پنجشنبه 25 تير 1394-8:41

    شما که خودت جزو تندروهایی ، خاطرت نسیت برادر !

    • چهارشنبه 24 تير 1394-14:3

      این ... 6 ماه دیگه باید بره دانشگاه ازاد نکا ساعتی تدریس کنه.....

    • چهارشنبه 24 تير 1394-11:58

      اقای نماینده معتدل دکتر ظریف حق ایران راگرفت شما چطور.زمین ماهفروجک ساری را دادند به قائم شهر شما چکار کردی


    ©2013 APG.ir