تعداد بازدید: 3144

توصیه به دیگران 1

سه شنبه 23 تير 1394-21:24

ارسطو قادری:

اهالی گفت‌وگو پیروز شدند

همراه با پیروزی هسته ای مردم ایران-6/فرماندار میاندورود: رهبری به نیکی دریافتند که مردم بر اثر سمتکاری بدخواهان جهان در رنج هستند و به همین دلیل با حداکثر مساعی، برای کاهش درد و رنج مردم، تیم مذاکره‌کننده را حمایت کردند.


مازندنومه؛ سرویس سیاسی، کلثوم فلاحی: فرماندار شهرستان میاندورود اظهار کرد: خدا را سپاس می گوییم که با حمایت و درایت مقام معظم رهبری و با مجاهدت سربازان عرصه سیاست خارجی دولت تدبیر و امید، گره‌های افکنده در کار انرژی هسته‌ای ایران در آستانه گشایش است.

ارسطو قادری با بیان اینکه گشایش این گره کور در حالی صورت می‌گیرد که قدرت‌های ستمکار جهانی به ویژه رژیم بداندیش و بدخواه صهیونیستی پیوسته چوب لای چرخ مذاکرات می‌گذاشتند، افزود: دولت نیک‌اندیش تدبیر و امید در روند پرحرارت مذاکرات نشان داد به دو سلاح تدبیر و امید مجهز است.

وی با اشاره به اینکه بر خلاف سلاح ظاهری، سلاح تدبیر و امید، جان نمی‌ستاند بلکه جانبخش و روح‌افزا است، گفت: مذاکره و گفت‌وگو از آموزه‌های اسلام عزیز است و پیامبر (ص) هم به این سلاح مجهز بود که توانست قلب انسان‌های بسیاری را فتح کند.

قادری ادامه داد: با سلاح ظاهر، تن‌ و جسم فتح می‌شود اما با سلاح پیامبرانه و مصلحانه، افکار، جان‌ها و دل‌ها فتح می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: رهبری به نیکی دریافتند که مردم بر اثر سمتکاری بدخواهان جهان در رنج هستند و به همین دلیل با حداکثر مساعی، برای کاهش درد و رنج مردم، تیم مذاکره‌کننده را حمایت کردند.

قادری با اشاره به اینکه دولت ولایتمدار نشان داد هم در سربازی ولایت، بی‌نظیر است و هم در گره‌گشایی و کاهش رنج مردم، ادامه داد: این پیروزی بزرگ اهالی گفت‌وگو در برابر خشونت‌طلبان و فریبکاران را به مقام معظم رهبری، رئیس‌جمهور عزیز و دولت کریمه، تیم نستوه مذاکره‌کننده به مدیریت دکتر ظریف، به خانواده‌های معظم شهدا و همه ملت ایران تبریک می‌گوییم



©2013 APG.ir