تعداد بازدید: 3139

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 28 خرداد 1385-0:0

نگذاريد خزر بدون ساحل شود!

اگر امروز اتفاقي نيفتد فردايي كه برج‌ها و يا هتل‌هاي آن چناني درسواحل اشغالي خزر ساخته شد ،دير خواهد بود.


مطلب زير پيام يکي از خوانندگان سايت baztab است که به دليل جالب بودن آن در mazandnume هم پخش مي شود:

 درخصوص اشغال سواحل شمالي كشور توسط افراد و حتي سازمان‌هاي دولتي تحقيق كنيد ببينيد كه چه بلايي به سرمان آمده است. آيا مي‌دانيد تا چند سال آينده نه براي بچه‌هايمان ساحلي مي‌ماند و نه براي دولت‌هاي بعدي كه بخواهند در مورد جذب توريست و امثالهم بخواهند كاري در سواحل انجام بدهند. كافي است از جاده بابلسر تا رامسر كه جاده‌اي ساحلي است سفري داشته باشيد تا متوجه حرف من شويد.

شايسته است دولت فعلي كه داعيه عدالت‌محوري دارد زمين‌هايي كه توسط افراد و يا سازمان‌هاي دولتي اشغال شده را با پيگيري ويژه بررسي و از دست آنها بازپس گيرد.

اگر امروز اين اتفاق نيفتد فردايي كه برج‌ها و يا هتل‌هاي آنچناني در اين مكان‌ها و سواحل اشغالي ساخته شد و يا دولت‌هايي آمدند كه به اين موضوع بي‌توجه بودند دير خواهد بود و آن روز بايد همانند فلسطيني‌ها براي گرفتن حقوق قانوني خود تلاش مضاعفي نماييم.

چه خوب بود مجلس شوراي اسلامي قانوني را به تصويب مي‌رساند كه هرگونه ساخت‌وساز و اشغال سواحل كشور را در چهارچوب و ضوابط سختگيرانه‌اي قرار مي‌داد و يا سواحل و يا زمين‌هاي اشغالي را آنچنان براي افراد بي‌ارزش مي كرد كه هر كس هوس اشغال و يا خريد زمين‌هاي ساحلي كه بعضا سند قانونمندي ندارند را نكنند.

دولت هم اگر دلسوز مردم است بيايد و با عمومي كردن سواحلي كه در اختيار سازمان‌هايش هست و با در اختيار گذاشتن آنها براي مردم كاري كند.

متأسفانه مطبوعات و رسانه‌ها نيز با نپرداختن به اين موضوع در ظلم اشغالگران سواحل كشور كه موهبتي الهي است سهيم هستند و متاسفانه پرداختن به مسائل حاشيه‌اي فلان بازيگر و يا سياستمدار و يا فوتباليست از چنين مسئله برايشان مهمتر است.
اين را گفتم كه مسئولان امر نيز به جفايي كه در حق ملت مي‌كنند هشيار شوند و بدانند كه در مديريتشان كوتاهي كرده‌اند و اين كوتاهي همچنان ادامه دارد.



    ©2013 APG.ir