تعداد بازدید: 3082

توصیه به دیگران 1

پنجشنبه 22 تير 1385-0:0

قبيله يعني يه نفر... کشته!

در پي وقوع درگيري قبيله اي در يكي از روستاهاي نور كه با قتل يك جوان و مجروحيت پدرش پايان يافت، نيروهاي امنيتي پس از گذشت چندين روز از حادثه همچنان در منطقه حضور دارند.


سرهنگ تقي زاده جانشين فرماندهي انتظامي شهرستان نور گفت: مأموران انتظامي شهرستان نور و مأموران يگان ويژه استان مازندران به دنبال وقوع حادثه در محل حضور پيدا كرده و پس از برقراري امنيت، مأموران يگان ويژه تا هفت روز پس از درگيري خونبار حضور داشتند و در حال حاضر نيز مأموران انتظامي كلانتري 12 شهرستان نور درصدد افزايش امنيت در محل هستند.
براساس اين گزارش در پي اختلافات قومي قبيله اي در روستاي «سيلكاتي» شهرستان نور، درگيريهاي متعددي طي يك هفته در منطقه رخ داد كه با قتل جوان 30 ساله به نام «ولي الله» ومصدوميت شديد پدرش «محمد» پايان يافت.
اين در حالي بود كه به دنبال وقوع حادثه، خانواده و اقوام مقتول پس از به آتش كشاندن چندين خانه مربوط به مهاجمان با بستن جاده نور- چمستان به چندين خودرو خسارت وارد كردند.
اين در حالي است كه تحقيقات پليسي انجام شده مشخص كرد: تعدادي از اهالي اين روستا كه جزو افراد مهاجم بودند، به همراه زن و فرزند خود به طور شبانه اقدام به ترك روستا كرده و پا به فرار گذاشته اند اما با هوشياري مأموران انتظامي، 16 تن از آنها در شهرهاي اطراف از جمله آمل دستگير شدند.
سرهنگ تقي زاده همچنين در رابطه با وضعيت جسماني پدر مقتول كه در درگيري دچار صدمه شديد شده بود، اظهار كرد: هم اكنون حال پدر مقتول كه به «محمد» شهرت دارد، رو به بهبود بوده و در بيمارستان امام خميني(ره) نور تحت مداوا است.(kayahnnews)


    ©2013 APG.ir