تعداد بازدید: 2774

توصیه به دیگران 1

شنبه 7 مرداد 1385-0:0

دريابيگي:دولت نهم فقط شعارهاي زيبا مي دهد

دبير اجرايي خانه كارگر مازندران اظهار داشت‌‏: كارگران در بدترين شرايط معيشتي قرار دارند و با توجه به نبود امنيت شغلي ،دچار معضلات روحي و رواني شده اند.


"نصرالله دريابيگي" گفت: علي رغم شعارهاي زيباي دولت نهم در خصوص مهرورزي و عدالت اجتماعي، در اين كابينه وزيري پيدا شده كه نه تنها اعتقادي به مهرورزي و عدالت اجتماعي ندارد بلكه با وابستگي به جريان بازار و تفكرات سياسي عده‌‏اي معلوم‌‏الحال چيز جزء تفرقه‌‏اندازي و نفاق به ارمغان نياورده است و در اين بين كارگران زيان ديدگان اصلي هستند.


نماينده قانوني كارگران در شوراي عالي كار با اشاره به اشكال تراشي هاي وزارت كار در برابر نهادهاي كارگري و ناديده گرفتن راي كارگران در برگزاري انتخابات كنگره كانون عالي شوراهاي اسلامي كار كه آبان ماه 84 در اصفهان برگزار گرديد و عدم صدور اعتبارنامه اين انتخابات گفت: وزير كار هويت خود را مشخص نمود و با انتصاب نمايندگان غير قانوني و معرفي اين افراد در مجامع داخلي و بين‌‏المللي راي ميليون ها كارگر مظلوم كه خواستار اصل سه جانبه گرايي هستند را ناديده گرفت و با ترفندهاي سياسي سعي بر آن دارد تا قانون كار را كه يادگار حضرت امام (ره) مي‌‏باشد ، از صحنه كار و توليد حذف نمايد.


دريابيگي خطاب به وزير كار به لحاظ تلاش او براي به وقفه انداختن بررسي طرح بهسازي قراردادهاي موقت كار در صحن مجلس شوراي اسلامي گفت‌‏: امروز 65 درصد كارگران قراردادي هستند و ازمعضلات معيشتي، مسكن ، كمي دستمزد و... رنج مي‌‏برند.


دريابيگي تصريح كرد : تعيين دستمزد دوگانه و اخراج بي‌‏رويه كارگران نشان از نبود تخصص در نزد مديران وزارت كار دارد و تاكيد مي كنم كه عملكرد وزارت كار بدور از عدالت و مهرورزي است .


عضو مازندراني شوراي عالي كار در ادامه با اشاره به شكل‌‏گيري فراكسيون كارگري كه موجب خرسندي كارگران گرديد، گفت : اعضاي اين فراكسيون كساني هستند كه با راي محرومين و پا برهنه ها به مجلس راه يافتند و با لبيك به تنها حامي كارگران در مجلس عليرضا محجوب به حقانيت و رسالت حود عمل نمودند كه متاسفانه با سنگ‌‏اندازي وزارت كار در طرح بهسازي قراردادهاي موقت كار روبرو گرديده‌‏اند و امروزهمت نمايندگان مجلس است كه با تصويب طرح بهسازي قراردادها قلوب ميليون ها كارگر را شاد كنند .(ilna)


  • يکشنبه 27 بهمن 1387-0:0

    با سلام
    به آقای دریابیگی بگویید نه تنها دولت و وزای دولت سنگ اندازی بر کار مردم نمی کنند بلکه این شما و امثال شما که از قبل انقلاب گردن کلفت کرده اید هستید که کارهای مفید دولت را خراب و مانع اجرایی شدن آن می شوید باز این دولت شعار عدالت و مهرورزی داد شما که اصلا با اصل عدالت و حتی با شعار عدالت مخالفید خواهش می کنیم پایتان را از این کشور بیرون بکشید و بگذارید مردم بدور از بازیهای سیاسی و با صداقت زندگی کنند همین طور که مشی دولت خدمتگزار است

    • حسين جعفريپاسخ به این دیدگاه 0 1
      شنبه 21 مرداد 1385-0:0

      سايت محترم مازند نومه لطفاً واقعيت را بگوييد. اولاً اين آقا رشتي هست نه مازندراني ثانيا عضو حزب مشاركت هست و ديدگاههاي حزب را ميگويد نه حرف دل كارگر را


      ©2013 APG.ir