تعداد بازدید: 3144

توصیه به دیگران 1

پنجشنبه 19 مرداد 1385-0:0

سال هاي دور از مطبوعات

در اختتاميه ششمين نمايشگاه مطبوعات استان مازندران، هيچ‌كدام از مديران كل دستگاه‌هاي اجرايي حضور نداشتند.


اين مسئله با گلايه‌هاي بي‌شماري از جانب خبرنگاران رسانه‌هاي گروهي همراه بود و اين مسئله را نوعي بي‌احترامي و قدرنشناسي از عرصه قلم و مطبوعات تلقي كردند.
دبير خانه مطبوعات مازندران گفت: از طريق روزنامه‌هاي محلي و تبليغات وسيع راديو و تلويزيوني براي برپايي نمايشگاه و جشنواره اطلاع رساني كرديم ولي متأسفانه فقط 2 نفر از مديران حاضر به شركت در جلسه شدند.
حسين عليزاده اظهار داشت: اعضاي شوراي شهر، فرمانداران، نمايندگان مجلس و معاونان استاندار نيز حاضر به شركت در اين مراسم نشدند و در واقع زحمات يك‌ساله خبرنگاران را ناديده گرفتند.


يكي از فعالان مطبوعاتي نيز گفت: خبرنگاران با مراجعه به مديران در طول سال سعي در انعكاس مطلوب عملكرد آنان داشته و در تمامي مصاحبه‌هاي مطبوعاتي دعوت آنان را پذيرفتند ولي روزي كه فقط به دليل بزرگداشت شهيد صارمي روز خبرنگار نام گرفته است مديران نيامدند.


وي اين مسئله را مايه دلسردي و بي‌انگيزگي براي خبرنگاران عنوان كرد و افزود: خبرنگاران سنگرسازان بي‌سنگري‌اند كه در انعكاس تمام معضلات و مشكلات اقتصادي و اجتماعي حرف اول را مي‌زنند.
يكي ديگر از خبرنگاران مطبوعات محلي مازندران نيز عدم حضور مسئولان را نوعي ناسپاسي از كساني دانست كه با وجود تحمل مشكلات فراوان معيشتي براي اطلاع‌رساني زحمات زيادي را تقبل كردند.(farsnews)



    ©2013 APG.ir