تعداد بازدید: 2924

توصیه به دیگران 1

شنبه 28 مرداد 1385-0:0

رييس جمهور اسامي مفسدان را اعلام كند-يوسفيان

عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس‌‏هفتم در واكنش به اظهارات احمدي‌‏نژاد مبني بر اينكه افرادي با سوءاستفاده از مقام و جايگاه خود وام ها و تسهيلات كلان از بانك‌‏ها دريافت كرده اما اقساط آن را پرداخت نكرد‌‏ه‌‏اند، گفت: طرح اين موضوع و عدم اعلام اسامي افراد باعث شده است تا خيلي از نمايندگان در نمازجمعه نتواند صحبت كنند، چون مردم مي‌‏گويند اين همان فردي است كه خورد و برد و پس نداد.


 

عزت‌‏الله يوسفيان با تاكيد بر اينكه احساس ناامني از خود ناامني بدتر است، تصريح كرد: در چنين فضايي هيچ كس قادر به ادامه حيات سياسي مطلوب نيست.


عضو فراكسيون اصولگرايان خاطرنشان كرد: ما اين انتظار را از رييس‌‏جمهور داريم كه خيلي راحت اسامي اين افراد را اعلام كنند، زيرا فقط با طرح مساله كردن نمي‌‏توان موضوع را پيگيري حقوقي كرد.
يوسفيان ادامه داد: وقتي رييس‌‏جمهور از يك واقعيت مطمئن است، بايد با كمال شهامت اعلام كند. مطمئنا مجلس هم دفاع مي‌‏كند اما اينكه فقط موضوع مطرح شود اما اسامي را نگويند، فضاي ناامني در جامعه و بين مديران كشور ايجاد مي‌‏كند.


نماينده آمل تاكيد كرد: وقتي رييس‌‏جمهور عنوان مي‌‏كند افرادي با سوءاستفاده از مقام و جايگاه خود وام‌‏ها و تسهيلات كلان دريافت كردند و اقساط آن را ندادند و اسامي آنها را اعلام نمي‌‏كنند و يا اينكه در مجلس عنوان كردند ليستي از نام مفسدان دارند اما مصلحت نيست مطرح شود، اين برداشت مي‌‏شود كه از اين موضوع به عنوان ابزار و وسيله‌‏اي براي برخورد با گروههاي سياسي يا اشخاص استفاده مي‌‏شود.


يوسفيان خاطرنشان كرد: ما مصرانه از رييس‌‏جمهور انتظار و درخواست داريم اين اسامي را اعلام كنند و حتي از مجلس و نمايندگان و افراد وابسته به آنها شروع كنند تا اين موضوع به اين صورت نماند، طرح اين موضوع باعث شده همه زير سوال بروند.(ilna)


  • محمد قدميپاسخ به این دیدگاه 0 0
    شنبه 28 مرداد 1385-0:0

    پيشنهاد جناب يوسفيان بسيار عالي و حرف دل بسياري از مردم ايران است از بس مسئولين چه در زمان خاتمي و چه الان با حرفهائي مثل ناگفته ها را ميگويم و حرفهاي مثل حرف احمدي نژاد تهوع گرفتند


    ©2013 APG.ir