تعداد بازدید: 3970

توصیه به دیگران 0

پنجشنبه 15 مرداد 1394-19:31

انتقاد فرماندار جویبار از مخالفان دولت یازدهم؛

برخی با خواسته های مردم فاصله دارند/ سال های گذشته شان خدمتگزاری زیر سئوال رفت

رضا گنجی: امیدوار بودیم تا با شکل گیری سازمان مدیریت، واسطه گری و بی قانونی کنار برود اما متاسفانه این امر کماکان وجود دارد/در حوزه ورزش، جور استان و کشور را می کشیم، اما یک سالن ورزشی نداریم/حتی یک کشاورز هم به خاطر خرید سموم کشاورزی به اثرات تحریم پی برده است، اما عده ای هنوز غافل هستند


 مازندنومه؛ سرویس سیاسی، محمداسماعیل بخشی سورکی: رضا گنجی -فرماندار شهرستان جویبار- به مناسبت هفته خبرنگار اظهار داشت: استان مازندران این روزها میزبان شهدای خط شکن غواص است.

وی با بیان اینکه در طول مدت خدمتگزاری بنده این دومین بار است که میزبان شهدای عزیز هستیم، گفت: 13 شهرستان استان میزبان 30 شهید غواص است که جویبار نیز عصر روز شنبه افتخار پذیرایی از این شهیدان عزیز را خواهد داشت.

فرماندار جویبار ابراز داشت: به عنوان کسی که کار خود را از خبرنگاری آغاز کرد عرض می کنم که خبرنگار می تواند ضمن بیان حقایق و روشنگری و انتقاد سازنده، مطالبات به حق مردم را مطالبه کند.

وی با بیان اینکه از انتقاد سازنده و منصفانه حمایت می کنم، افزود: باید در کنار انتقاد، راهکار و پیشنهاد برای بهبود وضعیت فعلی نیز بیان شود.

نماینده دولت تدبیر و امید در جویبار به اهمیت جایگاه قلم و اندیشه در اسلام اشاره کرد و ابراز داشت: برای حذف همدیگر نیامدیم، بلکه آمدیم تا با در کنار هم بودن مشکلات مردم را حل کنیم و در این راستا لازم است تا رسانه و خبرنگاران نیز همگام باشند.

این مسئول به جلسه خود با رئیس سازمان برنامه و بودجه استان در راستای توزیع اعتبارات سال 94 اشاره کرد و گفت: بهانه آقایان این بود که در سال های قبل رابطه بازی ها باعث بی قانونی شده است و امیدوار بودیم تا با شکل گیری سازمان مدیریت، واسطه گری و بی قانونی کنار برود، اما متاسفانه این امر کماکان وجود دارد.

وی گفت: 18 کیلومتر ساحل جویبار راه دسترسی ندارد و بن بست است، در حالی که جویبار را در این خصوص به عنوان شهرستان برخوردار در اعتبارات سال 94 مطرح کردند.

فرماندار جویبار با بیان اینکه در حوزه ورزش، جور استان و کشور را می کشیم، اما یک سالن ورزشی نداریم، افزود: آیا این شاخص برخورداری است؟ این برخورداری که از هوش و استعداد جوانان و مردم جویبار است و ما همچنان در زمینه محرومیت در اعتبارات، فریاد می زنیم.

وی با بیان اینکه اولین کار ما از زمان روی کار آمدن دولت یازدهم بحث ایجاد آرامش در جامعه بدون هیاهو و غوغاسالاری است، گفت:خوشبختانه امروز این آرامش در فضاهای مختلف اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و عمرانی در شهرستان جویبار حاکم است.

نماینده دولت تدبیر و امید در جویبار با بیان اینکه در راستای تحقق این امر نقش خبرنگاران بسیار تاثیرگذار است، افزود: متاسفانه شان خدمتگزاری در سالهای قبل زیر سوال رفته است.

وی با اشاره به تعامل خوب مسئولان با هم و همچنین تعامل تاثیرگذار مسئولان با مردم در دولت کنونی اظهار داشت: تغییر در ساحت جایگاه مسئولان در مازندران رخ داده است.

گنجی ادامه داد: فراموش نمی کنیم که در همین استان عده ای آمدند و گفتند که اگر مسئولی کار نکند هل اش می دهیم یا گوشش را می کشیم و با این الفاظ جایگاه مسئولیت را در نظام اسلامی تنزل دادند.

فرماندار جویبار گفت: با اینکار مسئولان از هدف اصلی که همان خدمتگزاری به مردم بود فاصله گرفتند اما تلاش کردیم تا در این مدت شان و منزلت خدمتگزاری واقعی به مردم باز گردد.

وی با تقدیر از تلاش رسانه ها و خبرنگاران در بازگرداندن آرامش به جامعه اظهار داشت: خبرنگاران باید به دور از گرایش های فکری و سیاسی در راستای خدمت به مردم گام بردارند.

نماینده دولت در جویبار با بیان اینکه بنده وظیفه دارم به عنوان یک مسئول و نماینده دولت آنچه که می فهمم و استدلال می کنم، بگویم افزود: رسانه ها هم باید کمک کنند و نباید به دنبال این باشند که فلان مسئول خطایی انجام دهد و خبری از او منعکس شود و سپس ادعا کنند که اولین تخریب کننده آن مسئول بودند.

*29 روستا طرح هادی نیمه کاره دارند

وی همچنین به اولویت های عمرانی شهرستان جویبار اشاره کرد و گفت: 29 روستای این شهرستان طرح هادی نیمه کاره دارند که نیازمند تامین اعتبار است.

این مسئول همچنین با اشاره به مشکلات آب شرب در این شهرستان اظهار داشت: بسیاری از روستاها کمتر از چهار ساعت در روز آب دارند و این مشکلات باید مرتفع شود.

وی با اشاره به آسفالت راه های روستایی با مشارکت مردم ابراز داشت: روکش آسفالت محورهای قائمشهر-جویبار، ساری-بهنمیر و تعریض بخشی از این محورها بعد از 40 سال در این دولت اتفاق افتاده است.

گنجی جویباری با بیان اینکه در حوزه جهاد کشاورزی هم دو اتفاق و رویداد مهم در جریان است، افزود: بزرگترین مرکز پرورش ماهیان خاویاری که یک برند جهانی است در این شهرستان در حال اجراست واخیراَ هم وزیر کشاورزی کشور عراق از این مرکز بازدید کرده است.

وی ادامه داد: احداث پایانه گل و گیاه که یکی از بزرگترین پایانه های گل و گیاه در منطقه خاورمیانه است توسط سرمایه گذار مرتبط با این بخش با رزومه بسیار قوی در حال انجام است که 31 هکتار زمین تحویل سرمایه گذار و در حال صدور پروانه و سایر اقدامات قانونی است.

فرماندار جویبار با بیان اینکه تلاش و شتاب سرمایه گذار برای به ثمر رساندن این پروژه بسیار بیشتر از ماست، افزود: سرمایه گذار در راستای احداث این مرکز از تمام ظرفیت های روستایی و منطقه ای بهره می برد.

* مسئولان نظام اسلامی به مردم بدهکارند

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مسئولیت ها گذرا هستند و برای آن ساعت و روز هم مشخص نشده است، گفت: باید تلاش کرد تا در طول این مدت به مردم به نحو شایسته ای خدمت کرد و منشا خیر بود، چرا که مسئولان نظام اسلامی به مردم بدهکارند.

گنجی به بحث توافق در مذاکرات هسته ای هم اشاره کرد و گفت: مردم در راستای این امر تحلیل ارائه می دهند و این از رشد سیاسی ملت ایران نشان دارد.

وی با بیان اینکه عده ای می گفتند این دولت نمی فهمد در حالی که خود این افراد فهم موضوع را نداشتند، افزود: جریان حاکم در جهان به این نتیجه رسید که چاره ای جز تکریم و احترام و گفتگو و مذاکره با ملت ایران ندارد، در حالی که عده ای در داخل ساز مخالف می زدند.

فرماندار جویبار با اشاره به اینکه این افراد نشان دادند که حتی در متن جامعه نیز زندگی نمی کنند، گفت: حتی یک کشاورز هم در طول مدت کشاورزی خود در سالهای قبل و فعلی از قیمت سموم کشاورزی به اثرات تحریم پی برده است، اما این عده هنوز غافل هستند.

وی ادامه داد: بلافاصله پس از توافق هسته ای شاهد حضور وزرای کشورهای مختلف جهان و تیم های اقتصادی به ایران هستیم که این موضوع فرصت خوبی برای مرتفع کردن مشکلات اقتصادی کشور است.

گنجی ابراز داشت: قلم نباید در راستای حذف باشد و این هنر نیست که در هر شرایطی فقط انتقاد غیرمنصفانه مطرح شود، چرا که نشان می دهد این افراد با مردم جامعه و خواسته های آن ها فاصله زیادی دارند.

 


  • يکشنبه 18 مرداد 1394-7:46

    گنجي فرزند شهيد گنجي ازخادمان صديق مردم جويباره ازموقعي كه درشوراي شهر بود تا شهرداروالان فرماندارجويبارخدمات شاياني به جويباري ها انجام داده اما مردم جويباربدانند تا ماداميكه نماينده مستقل نداشته باشند همين رونده بايد نماينده مستقلي درمجلس داشته باشين امثال نيروهاي مستعدي مانند گنجي ميتوانند جويبار را ازبن بست نجات دهند

    • شنبه 17 مرداد 1394-12:49

      درود بر فرماندار تدبیری جویبار. امیدوارم در کارش موفق باشد


      ©2013 APG.ir