تعداد بازدید: 3028

توصیه به دیگران 0

دوشنبه 26 مرداد 1394-20:13

فرمان ماشین تبلیغاتی دولت در دست چه کسی است؟

معاون اول آمد، رسانه های حامی دولت دعوت نشدند

قصور صورت گرفته امروز و دعوت نشدن رسانه های حامی دولت در سفر اسحاق جهانگیری، به هر شکلی و توسط هر فردی که باشد، مذموم و ناپسند است و سیستم استانداری باید پاسخگوی عمل ناصواب خود باشد.


مازندنومه؛ سرویس سیاسی، محمداسماعیل بخشی سورکی: با عملکرد نه چندان درخور سیستم مدیریتی و به خصوص تبلیغاتی و رسانه ای دولت در مازندران، خطر ریزش و از دست رفتن رای های دکتر روحانی در استان احساس می شود و شنیده شده سفر امروز معاون اول رییس جمهوری نیز بی ارتباط با پایان بخشیدن به این مشکل نیست.

تفکر حاکم بر استانداری مازندران و روابط عمومی آن، در انتخاب رسانه های پوشش دهنده سفر اسحاق جهانگیری جانب احتیاط را رعایت کرد و امروز تنها خبرنگاران فارس، مهر، ایسنا، تسنیم، به اضافه یک سایت تازه تاسیس و تلویزیون محلی به پوشش سفر پرداختند و از هیچ رسانه مکتوب و مجازی حامی دولت دعوت به عمل نیامد.

متاسفانه علی رغم یادآوری ها و انتقادهای فراوان، اراده ای بر اصلاح امور در سیستم اطلاع رسانی و تبلیغاتی استانداری مازندران وجود ندارد و ظاهراً کار سیستم اطلاع رسانی استانداری محدود به حضور در جلسات و نشست های استاندار شده است.

در فراز و نشیب های مختلف دو سال گذشته در استان و کشور، حتی در یک مورد هم ماشین تبلیغاتی دولت در استان به دفاع، تبیین، تحلیل، پاسخ به شبهات و... برنخاست و انگار وجود خارجی ندارد! این در حالیست که به معدود رسانه های همسو با دولت که فضای سیاسی استان را به نفع دولت تعدیل و تلطیف می کنند، وقعی نمی نهند و از آن سو مرتب به ملاقات و بازدید رسانه ها و فعالان رسانه ای مخالف و منتقد دولت می روند!!

متاسفانه هیچ گونه نبوغ مدیریتی، رسانه ای و برنامه محوری در عملکرد تیم اطلاع رسانی دولت در استان و روابط عمومی استانداری مشاهده نمی شود و غیر از روزمرگی، خروجی دیگری قابل لمس نیست. هم و غم این ها، دلبری، همراهی و همدلی با رسانه های مخالف دولت در استان است و کام نیروها و فعالان رسانه ای همسو با دولت، از این بی تدبیری تلخ است.

  هراس احتمالی سیستم استانداری و روابط عمومی استانداری از نقدهای احتمالی مخالفان، سبب توجه ویژه آن ها به این رسانه ها و غفلت از رسانه های حامی دولت در استان شده است. ثمره و نتیجه این سیاست اشتباه آن است که اکنون برخی رسانه های همسو با دولت نیز در جرگه منتقدان درآمده اند.

  پس از موافقت اولیه هسته ای و توفیق در خصوص برچیده شدن مشکلات تحریم و وصول درآمدهای ارزی، هیچ دلیل منطقی بر ادامه روند معهود و برخی سیاسی کاری های نادرست گذشته وجود ندارد.

  معاون اول رئیس جمهوری در حالی وارد مازندران و از آن خارج شد که سایت های حامی دولت از دیدار و پوشش جلسات او محروم شده، نتوانستند به بیان دغدغه های خود بپردازند.

از قرار برخی رسانه های حامی دولت در مازندران به دلیل نقد صحیح و سازنده اخیر خود، مغضوب سیستم اطلاع رسانی مجموعه دولت شده اند که اگر این گونه باشد چیزی جز ابراز تاسف نمی توان بیان کرد.

قصور صورت گرفته امروز و دعوت نشدن رسانه های حامی دولت در سفر جهانگیری، به هر شکلی و توسط هر فردی که باشد، مذموم و ناپسند است و سیستم استانداری باید پاسخگوی عمل ناصواب خود باشد.

فرمان ماشین تبلیغاتی دولت در استان در دست چه کسی است؟ ظاهرا" در دست مخالفان دولت تدبیر و امید.


  • جمعه 30 مرداد 1394-18:17

    ماجرای فرار کبک از دست شکارچی اتفاق جالبی است .در حالی که سر را به زیر برف کرده ومیپندارد کسی اورا نمیبیند

    • چهارشنبه 28 مرداد 1394-13:24

      اقای صادقی.رسالت خبرنگاری رو زیر سوال میبری؟؟؟؟؟؟گفتم ...چرا نذاشتی؟تو دولت قبل جانفشان بودند.الانم چرخیدند...

      • سه شنبه 27 مرداد 1394-17:32

        شما چند گزارش علیه استانداری نوشتید میگیم از شما عصبانید، چرا ایرنا دعوت نشد؟ این آقایان وقتی می روند ملاقات رسانه ضد دولت، معلوم است که ضد دولتی ها دعوت می شوند به جلسات.

        • سه شنبه 27 مرداد 1394-16:4

          من از حمايت بخشي از دولت و تيمش در استان خبر دارم...و اين نهايت ناجوانمردي است كه شخصي كه همواره قلمش در راستاي تقويت تيم دولت در استان بوده است اينگونه برخورد شود...واقعا اين كار نشان ناكارامدي و كاربلد نبودن تيم تبليغاتي استانداري و شخص اقاي مظفري است...

          • سه شنبه 27 مرداد 1394-11:0

            این مسئول روابط عمومی استانداری ضعیف و ناکارآمد هست ! و فرمان دست مخالفان دولت نیست بلکه این مدیر و استاندار بدلیل ضعف فرمان را از دست دادند

            • جمعه 30 مرداد 1394-18:14

              اتفاقا کار آمد است چون منویات وخواسته های ...را حلقه گوش خود کرده است

            • سه شنبه 27 مرداد 1394-9:17

              بخشی ول کن دیگه...


              ©2013 APG.ir