تعداد بازدید: 2229

توصیه به دیگران 1

پنجشنبه 2 شهريور 1385-0:0

احمدي نژاد چون رجايي و باهنر

استاندار مازندران گفت:سفرهای استانی هیئت دولت با هدف ارزیابی درست از منطقه و با مشاهده واقعیت‌ ها انجام می ‌شود.


مهندس ابوطالب شفقت استاندار مازندران اظهار داشت : در عمر یک ساله دولت نهم مردم شباهت‌های این دولت را با دولت شهید رجایی و باهنر، لمس کردند.

استاندار مازندران با اشاره به ویژگی های دولت نهم افزود : کار زیاد با هزینه کم، کنترل بر بیت ‌المال ، عدالت محوری و دفاع جسورانه از ارزش‌های انقلاب اسلامی از ویژگی‌های دولت نهم است.

وی اضافه کرد : استقبال بی‌نظیر مردم از سفر هیات دولت نهم به استانهای مختلف نشانه‌هایی از ابراز رضایت مردم است.

شفقت سفرهای استانی رییس جمهوری را توزیع فرصت و تصمیم گیری کارشناسی دانست و گفت : سفرهای استانی هیئت دولت با هدف ارزیابی درست از منطقه و با مشاهده واقعیت‌ها انجام می‌شود.

استاندار مازندران گفت : تقریبا تمامی وزیران و معاونان رئیس جمهوری در یک سال اخیر به استان ها سفر کردند و شما نیز سادگی سفرهای وزیران و معاونین رییس جمهوری را از نزدیک لمس کردید.

شفقت ادامه داد: استانداری مازندران نیز در راستای تبعیت از حرکت رییس جمهوری همه مراجعان به استانداری را پذیرا بوده و با هماهنگی معاونان به همه شهرها، بخش‌ها و روستاهای استان نیز سفر داشته است.

شفقت گفت : نگاه مدیریتی استانداری مازندران کار کارشناسی است و طرح‌های کارشناسی نیز مورد حمایت جدی قرار می‌گیرد.

استاندار مازندران  افزود : تحول شهر ساری به همت مدیریت این شهرستان است و استانداری نیز حمایت لازم را دارد.

وی ادامه داد : اگر تاشهریور سال آینده مدیریت شهری ساری تحول مناسب و چشم‌گیری را در این شهرستان ایجاد نکند به صراحت از کم کاری آنان معترض و در تغییر آنان تصمیم گرفته خواهد شد.(mehrnews)



    ©2013 APG.ir