تعداد بازدید: 2123

توصیه به دیگران 1

سه شنبه 7 شهريور 1385-0:0

حزبی نيستيم-قناعت

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران گفت:بنا نداریم با فرصت سوزی ها خود را در حاشیه منازعات سیاسی درگیر كنيم.


جواد قناعت گفت: یکی از وظایف مدیران دولت نهم پاسخگوئی است که در این خصوص باید مدیران ما نسبت به مطبوعات و رسانه ها ارتباط نزدیکی داشته باشند و پاسخگوی عملکرد دستگاه ها باشند.

 معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران افزود: مهمترین ویژگی های دولت نهم این است که حزبی نیست و سهمیه بندی جناحی را در وزارتخانه ها و دستگاهها نخواهد داشت.

وی ادامه داد: هر مدیری که توانائی، شایستگی و پاسخگوئی و خدمت رسانی به مردم را سرلوحه برنامه های کاریش قرار دهد و همسو و هم جهت در سیاست های تدوینی توسعه کشور گام بردارد در این دولت خواهد ماند.

وی خاطرنشان کرد: ما مدیران بسیاری را در حوزه سیاسی کاری خود داریم که با گرایش های مختلف و حزبی خاص در کنار ما و هم دوش با ما فعالیت می کنند و از وجود آنها استفاده می کنیم و مشکلی هم با عملکرد آنها نداریم.

قناعت افزود: هرگز بنا نداریم با فرصت سوزی ها خود را در حاشیه منازعات سیاسی درگیر سازیم و پرکار و کم هزینه تلاش می کنیم تا همراه با مردم و در بین مردم باشیم .

معاون استاندار مازندران تصریح کرد: اگر به کاهش نرخ تورم  ارزیابی داشته باشیم شاهد خواهیم بود که تورم 8/14 درصد سال 83 و 1/12 سال 84 به 4/10 درصد رسیده است که روند خوبی را در کاهش آن شاهد هستیم و این نشان دهنده سعی و تلاش دولت نهم در توسعه کشور می باشد.

وی پیرامون فعالیت احزاب در مازندران گفت: حدود 10 حزب و تشکل رسمی فعال در مازندران از حوزه سیاسی ما مجوز فعالیت دارند که بیشترین فعالیت آنان در آستانه انتخابات می باشد.

قناعت اظهار داشت: احزاب استان مازندران فعالیت چندانی ندارند و فقط موقع انتخابات ظهور پیدا می کنند.

وی در خصوص تشکیل خانه احزاب گفت: تشکیل خانه احزاب در استان منوط به فعالیت و برخورداری حداقل 15 حزب و تشکل رسمی در استان می باشد که به دلیل به حد نصاب نرسیدن و وجود 10 حزب اصلی و فعال در استان نمی توانیم خانه احزاب تشکیل دهیم.

اين مسوول سياسي مازندران درباره تغيير مديريت در دولت نهم گفت: در اين دولت نگرش سياسي افراد معياري براي انتخاب در مديريت نيست بلكه تلاش و تخصص مهم است.

وي ادامه داد: اينكه عده‌اي از مسوولان مي‌گويند تكليف ما مشخص نيست و در بلاتكليفي قرار داريم از ضعف آنان است و به نظر من رسانه‌ها بايد با اين افراد با جديت برخورد كرده و خواستار انجام وظايف خود در هر دولتي باشند.

وي گفت: اكنون سه فرماندار از شهرستان‌هاي مازندران تغيير نكرده‌اند و در سطح بخشداران نيز يك سوم آنان تغيير نخواهند كرد.(irna+mehrnews)



    ©2013 APG.ir