تعداد بازدید: 2895

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 8 شهريور 1385-0:0

موزه آمل در شهرهاي ديگر استان داير شده است!

سرپرست اداره ميراث فرهنگي و گردشگري شهرستان آمل گفت: هم اكنون به دليل نبود موزه در آمل بسياري از اشياي تاريخي و قديمي اين شهرستان در موزه ديگري از مناطق كشور نگهداري مي شود.


ولي‌اله چلابي  اظهار داشت: با راه اندازي ساختمان جديد اداره دارايي آمل قرار است ساختمان قديمي اين اداره كه در مركز اين شهر واقع شده است به موزه تاريخي و مردم شناسي تبديل شود ولي تاكنون اقدامي در اين‌باره انجام نشد.
وي افزود: ساختمان قديمي دارايي سابق آمل در مجاورت پارك دهكده طلايي قرار گرفته و از جذابيت خوبي از نظر زيبايي برخوردار است.
چلابي ادامه داد: قرار گرفتن كلانتري 12 در پشت ساختمان دارايي، امنيت راه اندازي موزه در اين قسمت از شهر را بيشتر مي‌كند.
وي با بيان اين‌كه مردم شهرستان آمل علاقه مند به راه اندازي موزه در اين شهر هستند از مسئولان خواست به انتظارات فرهنگي مردم توجه كنند.(farsnews)

  • چهارشنبه 12 بهمن 1390-0:0

    چلابی هستم از ابراز علاقه دوست عزیز به میراث فرهنگی ومحبتشان به اینجانب تقدیر و تشکر می کنم وجا دارد ازفرماندار وقت جناب آقای اکبریان تقدیر شود

    • دوستدار میراث فزهنگیپاسخ به این دیدگاه 0 0
      پنجشنبه 28 بهمن 1389-0:0

      پس از گذشت سالیان طولانی بالاخره موزه آمل افتتاح شد بنده به عنوان علاقه مند به آثار تاریخی شهرمان از دور و نزدیک شاهد روند پیگیری موزه آمل بودم این افتخار را از زحمات بی شائبه رئیس قبلی میراث فرهنگی آمل آقای چلابی میدانم وبه ایشان تبریک می گویم ودر هر پست دیگری که مشغول انجام وظیفه هستند برایشان آرزوی توفیق دارم


      ©2013 APG.ir