تعداد بازدید: 4484

توصیه به دیگران 0

سه شنبه 27 مرداد 1394-12:43

همايش اصلاح طلبان شرق مازندران برگزار شد

ما عاقبت تفرقه را مي دانيم

رحمانی خلیلی: با كمال ميل از خروجي مكانيزم اصلاح طلبان استقبال مي كنم/ حجت الاسلام بهاری: از كانديداهاي اصلاح طلب می خواهم كه با گذشتن از خودرايي به پيروزي با كانديداي واحد فكر كنند/ رسولی: هيچ مكانيزمی از بالا به پايين براي انتخاب كانديداها نداريم .


مازندنومه؛ سرویس سیاسی، علی امیدی: جلسه هم اندیشی اصلاح طلبان و حامیان دولت تدبیر و امید با محوریت نقش انتخابات در توسعه پایدار شرق استان، غروب دوشنبه ۲۶ مرداد ۹۴ در تالار هوتوی بهشهر برگزار شد.

در این جلسه که جمع قابل توجهی از اصلاح طلبان و فعالان سیاسی شرق مازندران حضور داشتند، دكتر وحيد رحماني خليلي به ضرورت مشاركت مردم در صحنه تصميم گيري در انتخابات مجلس و نقش موثر نمايندگان در توسعه پايدار تاكيد كرد.

وی که کاندیدای احتمالی انتخابات آینده از حوزه شرق مازندران است، ادامه داد: اگر ما در عرصه انتخابات بی تفاوت و منفعل باشیم، ضررش به خودمان خواهد رسید.

رحماني خلیلی انتخابات پيش رو را مهم قلمداد کرد و با تاكيد بر ضرورت همدلي بين اصلاح طلبان و اهميت پذيرش اجماع بين این طیف تصریح کرد: بنده با كمال ميل از خروجي مكانيزم اصلاح طلبان استقبال مي كنم، چرا که «تكرار خطا دوباره ما را نسزد، ما عاقبت تفرقه را مي دانيم.»



*کاندیداها خودرایی را کنار بگذارند

در ادامه حجت الاسلام دکتر بهاري اردشيري-نماینده اسبق مردم ساری در مجلس شوراي اسلامی- گفت: سبد اصلاح طلبي در مجموع از آراي بيشتري برخوردار است.

وی افزود: از كانديداهاي اصلاح طلب می خواهم كه با گذشتن از خودرايي به پيروزي با كانديداي واحد فكر كنند.



 سیدحسین رسولی، استاندار خراسان در دوران اصلاحات و عضو هیات مدیره بنیاد باران (وابسته به سيد محمد خاتمي) و بنياد اميد ايرانيان (وابسته به دكتر عارف) سخنران بعدی مراسم بود که در ابتدا بر ضرورت درس گرفتن از تجارب تلخ سال ۸۴ و طعم شيرين تدبير و تيزهوشي در سال ۹۲ از دولت دكتر روحاني تاکید كرد و متذكر شد: در انتخابات پيش رو هيچ مكانيزمی از بالا به پايين براي انتخاب كانديداها نداريم و يقينا مردم هر منطقه و مجامع اصلاح طلبي مي توانند بهترين گزينه خروجي را انتخاب کنند.

وی افزود: همه كانديداها بدانند اگر بخواهند خودرايي به خرج دهند خطايي بزرگ و نابخشودني مرتكب شده اند.

گفتنی است در اين همايش چهره هاي شاخص اصلاح طلبان شرق مازندران از جمله عبدالحمید رحمانی، دكتر ایوب برزگرنژاد، اعظم السادات حسيني عضو شوراي شهر بهشهر، جمعي از شوراي اصلاح طلبان شهرستان ساري و استان و اعضاي شوراي شهر و شهردار خليل شهر حضور داشتند.


  • شنبه 31 مرداد 1394-21:59

    ...قدرت طلبي هم حدي دارد

    • شنبه 31 مرداد 1394-16:50

      بزرگان اصلاحات در مازندران با پادر میانی واقع گرایانه وبی غل وغش نسبت به تهیه ومعرفی لیست واحد کاندیدای اصلاح طلب در اقصی نقاط مازندران اقدام کنند تا راهیابی نمایدگان اصلاح طلب به مجلس قطعی شود .

      • سبحان حسینیپاسخ به این دیدگاه 3 2
        چهارشنبه 28 مرداد 1394-12:49

        در فاصله کمتر از دو هفته دو همایش برادر بزرگ وبرادر کوچک برگزار وهر دو از اصلاحات هزینه میکنند غافل از اینکه روح اصلاح طلبی با این کارها در تضاد است ضمن انکه این همایش اصلاح طلبان نبود ومتینگ انتخاباتی بود

        • سه شنبه 27 مرداد 1394-17:30

          در بهشهر و نکا ما به کی رای بدهیم؟ رحمانی خلیلی یا برزگر نژاد؟اگر هر دو تایید صلاحیت شدند یک نفر کنار برود تا تکلیف مشخص شود

          • چهارشنبه 28 مرداد 1394-10:37

            مشخصا هرکدام را اصلاحات برگزیند گزینه ی نهایی ما خواهد بود. خودشان هم بارها اعلام کرده اند که ما گزینه ی انتخابی اصلاح طلبان را می پذیریم.


          ©2013 APG.ir