تعداد بازدید: 2065

توصیه به دیگران 1

شنبه 8 مهر 1385-0:0

يوسفيان:عزل وزير رفاه نشان داد كه قضيه خيلي خوب چك نشده است

نماينده مردم آمل در مجلس در واكنش به تغييرات در كابينه بيان داشت:دولت سياست تسامح و تساهل با وزرا را در پيش نگيرد.


عزت الله يوسفيان -نماينده مردم آمل-  اظهار داشت: دولت بايد سياست تسامح و تساهل را با وزراي خود در پيش نگيرد، چرا كه اين مشكل در دولت‌هاي قبلي وجود داشت كه در همان ماه‌هاي اول وزيري جوهر و ماهيت خود را نشان مي‌داد و قادر به ايفاي وظايف وزارت نبود، ولي روساي جمهور تا مدتي صبر مي كردند و يا بعضاً قادر به تغييرات نبودند،اما اكنون جاي تشويق و شكرگزاري است كه رئيس جمهور متوجه شود مدير يا وزيري قدرت لازم را ندارد.
يوسفيان ادامه داد: البته بايد توجه داشت كه چرا كسي بايد در حد وزير تعيين شود،ولي بيش از يك سال نتواند كار لازم را انجام دهد و اين نشان مي‌دهد كه قضيه خيلي خوب چك نشده است، ولي به هر حال اين نوع برخورد قابل قبول همه است و مماشات همواره به ضرر مردم بوده است.
وي تاكيد كرد: البته اين نوع تغييرات نيز هزينه‌هاي زيادي براي نظام به همراه داشته است.
اين نماينده مجلس تاكيد كرد:وزرا به طور فردي و گروهي بايد برنامه داشته باشند،اعمال قوه مجريه به عهده دولت است،بنابراين وزرا هم به تنهايي بايد وظايف خود را انجام دهند و هم برنامه‌هاي خود را با كل دولت هماهنگ كنند.
يوسفيان كار برنامه‌ريزي شده را موجب پيشرفت روز افزون دولت دانست و اظهار داشت:در غير اين صورت اگر دولت در قبال مسائل كشور دچار روز نگري شود و بدون آينده‌نگري تنها پيش پاي خود را ببيند، قطعاً در جا خواهد زد و دولت ايستايي خواهد بود.(farsnews)


    ©2013 APG.ir