تعداد بازدید: 2230

توصیه به دیگران 1

شنبه 8 مهر 1385-0:0

نامه يك كارمندغیر سیاسی به یک رييس سیاسی

نامه انتقادي يك مخاطب "مازندنومه" به رييس سازمان آموزش و پرورش مازندران.


 

 

 آقای رییس سلام؛

 بنده معتقدم حق یک مدیر است که جهت ارتقای سطح کیفی فعالیت های سازمانی و پویاتر نمودن آن نیروهای کاری تحت مدیریتش را انتخاب نماید. اما جناب عالی به عنوان رییس محترم سازمان آموزش و پرورش مازندران با نیتی کاملا سیاسی و جناحی چشم و گوش بسته نیروهایی را در سازمان و ریاست ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان مازندران به کار گماشته ایید که ابتدایی ترین اصول و شیوه های مدیریت را نمی دانند.

 حتی چند تن از اين افراد که قبل از دوم خرداد دوباره در پست های مختلف استفاده شده اند اتفاقا نیروهایی هستند که در همان ایام لبه تیز تیغ انتقاد از سوی جناح محافظه کار به سوی شان بود.

 جالب این که عده ای از همین آقایان به دلائل فساد مالی و ضعف مدیریتی توسط مدیران جناح راست، قبل از دوم خرداد عزل شده بودند.

برادر عزیز جناب آقای فاضلی،

من پیشنهاد می کنم که برای شفاف سازی اذهان عمومی از توان مدیریتی افرادی که در سازمان و شهرستان ها به کار گرفته اید، با تحلیلی منصفانه و قیاسی صادقانه دفاع كنيد.

 از سویی دیگر حضرتعالی در سخنرانی های مختلف مدعی شدید که انتصابات در آموزش و پرورش مازندران رویکردی دینی و انقلابی داشته است، بنابر این این گونه به نظر می رسد که در زمان اصلاح طلبان یک سری افراد ضد انقلاب, طاغوتی , بی دین و شاید هم مرتد و کافر در آموزش و پرورش استان مازندران خدمت مي كردند.

 به هر تقدیر بنده به عنوان یک معلم ساده به شما برادر گرامی که خود از چهره های مذهبی هستيد توصیه می کنم دین و وجدان خود را فدای بازی های کثیف سیاسی و جناحی نکنید که دنیا محل گذران است...

« والسلام علی من التبع الهدی »


  • حسيني نياپاسخ به این دیدگاه 0 0
    شنبه 8 مهر 1385-0:0

    خدا را شكر مي‌كنم كه ادعاي اين همكار محترم در سايتي درج شده كه مديران سايت منصف و بي‌طرف هستند و مانند بعضي سايتها مدعي اصلاحات پاسخهاي مستدل را پاك نميكند. همكار محترم: من يك هنرستاني هستم در آموزش و پرورش مدعي اصلاحات يك ليسانس تاريخ را بعنوان كارشناس مسئول فني و حرفه‌اي سازمان انتخاب كردند. اين يعني توهين آشكار به همه جامعه فرهنگيان هنرستاني و فراموش نكرديم كه كه شما بعد از دوم خرداد حتي خدمتگزار مدرسه را هم بدليل عدم درك پيام دوم خرداد تبعيد ميكرديد و يا 6 سال برخلاف نص صريح قانون امور خدماتي سازمان به شركت خدماتي برادر معاون پشتيباني سازمان با قراردادهاي ميلياردي تعلق گرفت و ...


    ©2013 APG.ir