تعداد بازدید: 2208

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 9 مهر 1385-0:0

با كدام توجيه؟

سخني با استاندار مازندران ؛ يادداشتي از:شكرالله رضازاده شرمه- ساري


كمتر كسي را مي توان يافت كه به اين نكته بديهي نرسيده باشد كه ملت ايران در سوم تير 1384 به تحول رأي داده اند. تحولي كه به عنوان مجموعه اي بزرگ شامل زير مجموعه هايي متعدد و متنوع است. تحول در سياست خارجي، تحول در حوزه فرهنگ، تحول در رويكرد مديريتي و... از جمله آن محسوب مي شوند. بدين ترتيب در چنين شرايطي ناظران امين حركات و سكنات مديران ارشد را به دقت رصد كرده تا دريابند كه تحول به صورتي قابل قبول عينيت يافته يا خير.
نگاهي گذرا به شيوه مديريتي مهندس شفقت- استاندار محترم مازندران- نشان مي دهد كه تحول در حد و اندازه خود متأسفانه در استان محروم و مظلوم مازندران محقق نشده است.

اين كه فرماندار منصوب شده دولت قبلي را با عنوان سرپرستي در فرمانداري شهري ديگر منصوب كنند به راستي آيا جاي سؤال و پرسش ندارد؟! اگر چنين شخصي در جايگاه فرماندار متناسب با دولت نهم توان مديريت را داراست چرا در همان محل مأموريت قبلي از وي استفاده نشده است؟!


شايد آقايان در پاسخ بگويند كه فرد مذكور به طور موقت سرپرست فرمانداري است. در اينجا بايد به اين برادران محترم عرض كرد كه با چه توجيهي هزينه عزل مجدد فردي را كه پيش از اين او را از فرمانداري شهري عزل كرده ايد را به دولت كريمه نهم تحميل مي كنيد. گرچه بايد از عملكرد موفق مديريت ارشد استان در موضوعات مختلف از جمله توجه جدي به بخش كشاورزي قدرداني كرد،نمي توان چشم را به روي برخي از كاستي ها بست.(kayhannews)



    ©2013 APG.ir