تعداد بازدید: 2139

توصیه به دیگران 1

سه شنبه 11 مهر 1385-0:0

از ناني كه مي خوريم

معاون برنامه ريزي اداري و مالي استاندار مازندران:آردهاي توزيع شده در ماه‌هاي اخير سست بوده و در کيفيت نان تأثير منفي گذاشته است


در جلسه تعزيرات آرد و نان استان مازندران که در محل استانداري برگزار شد، مقرر گرديد کميته‌اي براي شناسايي عوامل تأثيرگذار در کيفيت نان تشکيل شده و به طور مداوم اين مسئله را پيگيري كند.

 معاون برنامه ريزي اداري و مالي استاندار مازندران با بيان اينکه از محل بنگاه هاي کوچک اقتصادي زودبازده تسهيلات جهت احداث سيلو در اختيار اعضاي انجمن صنفي کارخانجات آردسازي قرار مي‌گيرد، گفت: آردهاي توزيع شده در ماه هاي اخير سست مي‌باشد که در کيفيت نان تأثير منفي گذاشته است.

ولي ا... فرزانه افزود: يکي از راه هاي بهبود آرد، اختلاط گندم مي‌باشد که قرار است از محل بنگاه هاي کوچک اقتصادي زودبازده و همچنين شرکت غله و بازرگاني کشور جهت احداث سيلو تسهيلات در اختيار اعضاي انجمن صنفي کارخانجات آرد سازي قرار گيرد.

معاون برنامه‌ريزي اداري و مالي استانداري تصريح کرد: آموزش خبازان يکي ديگر از عوامل تأثيرگذار در کيفيت نان مي‌باشد که شرکت غله و خدمات بازرگاني مازندران مسؤوليت آن را به عهده دارد.(isna)



©2013 APG.ir