تعداد بازدید: 5861

توصیه به دیگران 0

دوشنبه 16 شهريور 1394-21:38

معرفی هیات رئیسه جدید شورای اصلاح طلبان مازندران

فرماندار اسبق ساری، رییس شورای اصلاح طلبان استان مازندران شد

در انتخابات هیات رئیسه جدید شورای اصلاح طلبان استان مازندران،علی اسدی با کسب 20 رای رییس شورای اصلاح طلبان استان مازندران شد و جواد حق نظر با کسب 28 رای نایب رئیس اول و جعفر قمی با 23 رای نایب رئیس دوم این شورا شدند.


مازندنومه، سرویس سیاسی: نتایج انتخابات هیات رئیسه جدید شورای اصلاح طلبان استان مازندران اعلام شد.

در این انتخابات که دوشنبه شب در مرکز استان برگزار شد، هیات رئیسه جدید شورای اصلاح طلبان استان مازندران معرفی شدند.

برای ریاست شورای اصلاح طلبان آقایان علی اسدی و علی قلی تبار کاندیدا بودند که علی اسدی با کسب 20 رای به عنوان رئیس انتخاب شد و علی قلی تبار 19 رای کسب کرد. در این بخش علی اکبر بهمنش تنها 3 رای به دست آورد.

برای نواب رئیس چهار نفر کاندیدا شده بودند که جواد حق نظر با کسب 28 رای نایب رئیس اول و جعفر قمی با 23 رای نایب رئیس دوم شدند. همچنین محسن نورانی 17 رای و صیدانلو 11 رای کسب کردند.

در بخش انتخاب دبیر و سخنگوی شورا، احمد سرخ بر با 28 رای دبیر و سخنگوی شورای اصلاح طلبان استان مازندران شد و علی اکبر بهمنش در این رقابت 10 رای کسب کرد.

در بخش انتخاب منشی ها، علی ادیبی با 37 رای به عنوان منشی اول و عباسعلی معافی با 21 رای به عنوان منشی دوم انتخاب شدند و امین ابراهیمی در این بخش 19 رای کسب کرد.

در بخش امور تشکیلات آقای محسن نورانی تک کاندیدا بود که با کسب 39 رای به عنوان مسئول امور تشکیلات شورای اصلاح طلبان استان مازندران انتخاب شد.

در بخش امور مالی و پشتیبانی خانم خدیجه گلینی مقدم 39 رای به دست آورد. در این بخش آقای حسین لاری 9 رای کسب کرد.

در بخش امور شهرستان ها محمدامیر عادلانی با 21 رای انتخاب شد و اسفندیار عشوری با کسب 20 رای در این بخش ناکام ماند.



  • سه شنبه 17 شهريور 1394-20:55

    انتخاب همسو در پستو توسط اصلاح طلبان ترسو
    انتخاب همسو در پستو توسط اصلاح طلبان ترسو
    نتخاب همسو در پستو توسط اصلاح طلبان ترسو
    انتخاب همسو در پستو توسط اصلاح طلبان ترسو
    نتخاب همسو در پستو توسط اصلاح طلبان ترسو
    انتخاب همسو در پستو توسط اصلاح طلبان ترسو

    • جوانا و زنان اصلاح طلب بهشهریپاسخ به این دیدگاه 0 1
      سه شنبه 17 شهريور 1394-18:20

      به نظرم می بایست به اعتبار نامه اش گیر داد چون از مسیر دموکراسی نیامده است .

      • اسفندیارعشوری مغلوب رقیب دوپینگیپاسخ به این دیدگاه 2 0
        سه شنبه 17 شهريور 1394-17:58

        روز گذشته انتخابات هیئت رئیسه شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان مازندران برگزار شد و این شورا مسولین هریک از کمیته های خود را مشخص نمود اما در حالیکه ساختار تشکیل شورای هماهنگی اصلاح طبان از پایین به بالا می باشد و تشکیل شوراهای بالا دست منوط به شوراهای پایین دست است اما روز گذشته بدون آنکه شورای هماهنگی اصلاح طلبان بهشهر تشکیل شده باشد، شخصی خود را به عنوان نماینده اصلاح طلبان بهشهر معرفی کرده و حتی برای ریاست یکی از کمیته ها کاندیدا نیز شده است از قضا اسفندیار عشوری به عنوان فرد رقیب او بوده است که در یک رقابت ناسالم مغلوب این کاندیدای دوپینگی شده است که علاوه بر به زیر سوال رفتن مشروعیت شورا سبب شد یکی از ظرفیت های استان به ریاست این کمیته از شورای استان راه نیابد
        پرسشی که مطرح است این است ایا عرصه رقابت در صحنه سیاست جایگاه کم ارزشتری از میادین ورزشی دارد؟ چرا که در آنجا پس از اثبات دوپینگی بودن فرد حاضر در میدان رقابت حتی اگر پیروز میدان باشد نتیجه این رقابت ابطال و ضمن برخورد با فرد خاطی نتیجه رقابت را به نفع فرد رقیب اعلام می کنند که این امر تا کنون در شورای اصلاح طلبان استان روی نداده است

        • سه شنبه 17 شهريور 1394-17:47

          شگفت انگیز است. مگر می شود از انتخاب و دموکراسی گفت و این گونه بدون تعارف و یکسویه به قدرن اندیشید؟ اصلاح طلبی که اصلاح طلب رفیق خود را هیچ می انگارد و نام خود را تنها پرآوازه می کند، دلش به حال مردم خواهد سوخت؟ عجب بازیهایی دارد فلک و چرخ!

          • محمد موسوی سوادکوهیپاسخ به این دیدگاه
            چهارشنبه 18 شهريور 1394-19:28

            بین عشوری که با رانت دوم خرداد و حمایت سیاسی برخی از بزرگان اشرافی گرا به مقام و منصب رسید و حریف دوپینگی او که نقش اجتماعی اش نامعلوم است ،تفاوت چندانی وجود ندارد.حیف شد که حاج علی قلی تبار مرد اخلاص،صداقت،شفافیت،امتحان پس داده و اصلاح طلب روشن بین و پاکدست و ایثارگر مقاوم در راس شورای اصلاح طلب استان فرار نگرفت.مدیر سایت سانسور نکن و پیام را بگذار. تازه انتخابات شورای اصلاح طلبان بصورت دموکراتیک در شهرهای بهشهر،گلوگاه و سیمرغ برگزار نشد . شورای استان و هیات رییسه جدید مشروعیت قانونی ندارد. من در عجبم که چرا تمکین کردند.

          • جوانا و زنان اصلاح طلب بهشهریپاسخ به این دیدگاه 4 0
            سه شنبه 17 شهريور 1394-17:29

            جناب آقای اسدی ریاست محترم شورای اصلاح طلبان استان ما جمعی از جوانان و بانوان بهشهری به انتخاب در فضای دربسته و معرفی دو نفر بدون هیچ مکانیزم دموکراسی اعتراض داریم .
            از مدیر سایت انتظار داریم مطلب ما را به اقای اسدی برسانند .

            • م . بابلسرپاسخ به این دیدگاه 4 0
              سه شنبه 17 شهريور 1394-11:58

              ضمن احترام به همه کاندیداها برای جناب اقای اسدی که کوله باری از تجربه و معرفت است ارزوی توفیق از درگاه حضرت حق میکنم .

              • سه شنبه 17 شهريور 1394-6:30

                جناب زیبا سرشت از انتخابات های این چنینی انتظار بهتر و بیشتر نداشته باش.شما فکر می کنی اصلاح طلب ها انتخابات خوب برگزار می کنند ؟

                • چهارشنبه 14 مهر 1395-9:16

                  مدعیان اصلاحات را خواب برده است
                  رای - و مراجعه به نظر دیگران نخستین اصل اصلاح طلبی است متاسفانه رعایت نشد

                • سه شنبه 17 شهريور 1394-0:12

                  جناب هیات ریسه لطفا در خصوص منتخبین بهشهر تحقیق نمایید در آنجا بالای ۷۵ درصد مردم اصلاح طلب هستند ولیکن ۱۱ نفر رفتند و در اتاقی در بسته نشستند و یکدیگر را بعنوان ریس انتخاب کردند خواهشمند است این قضیه را \یگیری کنید حق ما ضایع شد .

                • سه شنبه 17 شهريور 1394-0:9

                  ... همونی نیست که در ۱۴ آذر اون خبرنگار را به چک و لگد کوبید تا به ایشان اعتراض نکند .

                  • دوشنبه 16 شهريور 1394-22:41

                    ضمن تشکر از سایت وزین مازند نومه / به عنوان رسانه ای که همیشه ضمن حمایت از اصلاح طلبان فاصله خود را با آنها حفظ نمودید خواهش مند است عملکرد اصلاح طلبان مازندران مخصوصا از خرداد سال 92 به این سو را نقد و بررسی کنید/ تا مشخص شود چگونه برخی از مدیران احمدی نژاد خط قرمز برخی اصلاح طلبان شدند و برخی دیگر در ....و دیگری از طریق ... به دنبال وام میلیاردی است و ان دیگری شهردار ساری را مدح می کند

                    • دوشنبه 16 شهريور 1394-21:53

                      مورد اخری که فرمودید / ایشون توی شهر خودش بدون انتخابات اسم خودش رو به استان داده/ چطور یک فرد که حضورش در شورا نامشروع هست میتونه مسولیت بگیره؟

                      • زیباسرشتپاسخ به این دیدگاه 1 0
                        دوشنبه 16 شهريور 1394-22:34

                        تازگیها اصلاح طلبها این جوری انتخابات برگزار می کنند.کی به کیه. هر کی می تونه اسمش رو از شهر خودش بده اونهم بدون انتخابات.


                      ©2013 APG.ir