تعداد بازدید: 4583

توصیه به دیگران 0

سه شنبه 17 شهريور 1394-16:42

با حضور جامعه پزشکی شرق مازندران برگزار شد

سومین هم اندیشی دکتر برزگرنژاد

سومین جلسه هم اندیشی در مسیر فردای بهتر با حضور گروه علوم پزشکی شرق مازندران و سخنرانی دکتر ایوب برزگر نژاد برگزار شد.


 مازندنومه؛ سرویس سیاسی، سعید آقاجانی اشرفی: دوشنبه شب سومین جلسه هم اندیشی در مسیر فردای بهتر با حضور گروه علوم پزشکی شرق مازندران و سخنرانی دکتر ایوب برزگر نژاد برگزار شد.
 
این جلسه که در آن بسیاری از پزشکان شرق مازندران(شهرهای بهشهر، نکا و گلوگاه) حضور داشتند، با تلاوت قرآن مجید، پخش سرود ملی و صلوات خاصه  امام رضا (ع) آغاز شد.

در ادامه حامد مهرزادی بعنوان - دبیر جلسه - مهمترین محورهای این هم اندیشی را  مغتنم شمردن فرصت،  جهت قدردانی از زحمات جامعه پزشکی، به ویژه جامعه پزشکی شرق استان، مرور اجمالی و گذرا پیرامون وضعیت موجود اجتماعی و راهبردهای  حرکت به سوی افق روشن تر، طرح همفکری و مشارکت جامعه فرهیختگان علوم پزشکی جهت ساختن آینده ای بهتر، کمک به شکل گیری و ارتقای همدلی و همزبانی و  وحدت و انسجام در بین گروه های اجتماعی، سیاسی و قومیتی منطقه و برداشتن گام هایی عملی و موثر در راستای یکپارچگی بیشتر  بین نیروهای همفکر و همسو عنوان کرد.

در این مراسم دکتر ایوب برزگر نژاد -نامزد احتمالی انتخابات مجلس از حوزه شرق مازندران- با اشاره به شرایط بین المللی و منطقه ای و همچنین وضعیت ملتهب خاورمیانه بر لزوم به کارگیری از نیروهای جوان، مستعد و مدیر تاکید کرد.



وی با یادآوری شرایط سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی جامعه تصریح کرد: در برهه ای، جوانه های امیدبخش قبلی، زمستان سوزناکی را تجربه کرد، ولی جامعه ما اکنون بیشتر از هر زمانی با امید به نیروهای مومن و تحصیلکرده و هم چنین برخورداری از خون پاک شهدا و هدایتگری های مقام معظم رهبری، نیازمند التیام و گاه درمان اساسی است.
این پزشک خوشنام بهشهری ضمن بررسی مشکلات موجود جامعه پزشکی و بیماران اضافه کرد: حسن اعتماد بین بیمار و پزشک از مهمترین مسایلی است که باید مورد توجه قرار گیرد.



برزگرنژاد که در میان جمع قابل توجهی از پزشکان برجسته و خانواده علوم پزشکی شرق مازندران سخن می گفت، در پایان درباره توسعه پایدار در شرق استان مباحثی را مطرح کرد.


 


  • عمران اصغریپاسخ به این دیدگاه
    شنبه 21 شهريور 1394-16:58

    درودبرجناب دکتربرزگرنژاد...

    • پنجشنبه 19 شهريور 1394-16:22

      میان فهمیدن و دانستن اصلاح طلبی فرق است فهمیدن همه وجود ادمی را به چالش می کشاند ودرکی جامع وکامل به انسان می بخشد .انصافا دکتر برزگرنزاد از این ظرفیت وجودی برخوردار است و معیار مناسبی برای سنجش میزان اصلاح طلبی مردم شرق مازندران است .امید است که شورای اصلاح طلیبان به اجماع کاملی در این زمینه برسند .

      • چهارشنبه 18 شهريور 1394-18:21

        بهشهری های ولایی و اصولگرا هستند نه اصلاح طلب برادر.کافی بیای و ببینی.

        • جواد طالبيپاسخ به این دیدگاه 3 0
          چهارشنبه 18 شهريور 1394-7:38

          دكتر برزگز نژاد و حاج آقا رحماني خليلي هر دو از بهشهر هستند و مگر نكا و بهشهر چند نماينده نياز دارد ؟‌ به نظر باز هم اصلاح طلبان دچار تكثر تعداد داوطلبان ميشوند .

          • سیدمجتبی علویپاسخ به این دیدگاه 3 0
            چهارشنبه 18 شهريور 1394-17:47

            باسلام.مردم توبهشهردیگه خسته شدندچون خانواده رحمانی درچنددوره اخیراسراردارند کاندیدباشند واین کارشون باعث میشه امثال دکتریرزگرنژاددرانتخابات لطمه بخورند. اگرحدف واقعأخدمته . نیامدنشون خدمت زیادی به مردم میکنه٬چون دراین دوره نماینده بایداصلاح طلب میانه روباشه همچنین باتحصیلات وتخصص بالا مثل دکتربرزگرنژاد تابتونه شرق استان رو نجات بده.

          • مردم بهشهرپاسخ به این دیدگاه 5 1
            سه شنبه 17 شهريور 1394-18:8

            جناب هیات ریسه محترم و جناب علی اسدی ریس شورای استان لطفا در خصوص منتخبین بهشهر تحقیق نمایید در آنجا بالای ۷۵ درصد مردم اصلاح طلب هستند ولیکن ۱۱ نفر رفتند و در اتاقی در بسته نشستند و یکدیگر را بعنوان ریس انتخاب کردند خواهشمند است این قضیه را پیگیری کنید حق ما ضایع شد .
            ...


            ©2013 APG.ir