تعداد بازدید: 5416

توصیه به دیگران 2

شنبه 21 شهريور 1394-20:33

فرماندار 9 ماهه کلاردشت برکنار می شود؟

بخشدار احمدی نژادی، فرماندار دولت روحانی می شود؟

گفته می شود عبدالجواد توحیدی که لیسانس ادبیات فارسی دارد و در دولت گذشته به دلیل هواداری از احمدی‌نژاد از آموزش و پرورش به وزارت کشور انتقال داده شد، جایگزین فیروز صادق می شود.


 

مازندنومه، سرویس سیاسی: در حالی که حدود 9 ماه از حضور فیروز صادق در سمت فرمانداری کلاردشت می‌گذرد، شنیده شده وزارت کشور در صدد است فرد دیگری را به عنوان فرماندار جدید کلاردشت معرفی کند.

گفته می شود عبدالجواد توحیدی که لیسانس ادبیات فارسی دارد و در دولت گذشته به دلیل هواداری از احمدی‌نژاد از آموزش و پرورش به وزارت کشور انتقال داده شد، جایگزین فیروز صادق می شود.

وی در دولت گذشته یکی از بخشداران شهرستان شیروان بود و اکنون به عنوان کارشناس در استانداری خراسان شمالی مشغول به فعالیت است.

گفته می‌شود استانداری مازندران به سفارش یکی از مسئولان وزارت کشور، توحیدی را به این سمت معرفی کرده است.

در صورت صحت این خبر، در سال معطوف به انتخابات مجلس، این اقدام پرابهام و باحاشیه تلقی خواهد شد.


  • شنبه 16 آبان 1394-19:43

    اتفاقا من جویا شدم دکتر سامانی از مدیران توانمند کشور هستند،تیمش هم مثل توحیدی و... هم بسیار نیروهای سالم و کار بلدی هستند .
    فکر کنم سامانی خقوق بین الملل هم میخونه .
    کلا چه لزومی داشت که درباره دکتر سامانی این همه بنویسید.
    هدفتون فقط تخریبه؟؟؟

    • پنجشنبه 7 آبان 1394-6:34

      دوست عزیز که در باب حمایت از توحیدی نوشتی:1) عبدالجواد توحیدی را دولت احمدی نژاد بقدری به ایشان اطمینان داشت که از اموزش پرورش منتقل کرده به استانداری خراسان شمالی در سیستم دولتی این فقط برای نورچشمی ها صورت می گیرد
      2)ایشان اگر حامی دولت بود قطعا در استان خراسان شمالی تا الان پستی می گرفت اگه این اتفاق بیافته اصلاح طلبان استان خراسان شمالی قطعا ارام نخوتهند نشست
      3)ایشان وقتی احمدی نژاد رای اورده کاپشن خود را در اورده و در خیابان های شیروان بباد می داد تا خوشحالی خود را بیان نماید
      4)این اقا همشهری اقای س در وزارت کشور است که ایشان داره پی گیری میکنه در استانی دیگر فرماندار بشه تا گذشته و سوابق سیاسی اش پنهان بماند و شاید هزینه های هتل اخر هفته اقای سامانی هم کاهش و ایشان هر هفته بروند کلاردشت که نزدیک تهرانه
      5)توحیدی هیچوقت شورای شهرستان نبوده عضو شورای شهر فاروج بوده و لیسانس ادبیات دارد
      6)اگر بیشتر میخواهبد راجع به ایشان بدانید بهتر است از مردم فاروج و شیروان سوال کنید

      • چهارشنبه 1 مهر 1394-11:45

        ( اميرالمؤمنين عليه السلام در عهدنامه مالك اشتر به او چنين نوشته است: «بخيل را در مشورت خود دخالت مده؛ زيرا كه تو را از احسان منصرف مي كند و از نيازمندي مي ترساند و نيز با اشخاص ترسو مشورت مكن؛ زيرا در كارها روحيه ات را تضعيف مي كند».
        ( در سفارش هاي اميرمؤمنان علي عليه السلام بهترين مشاوران، اشخاص امين و مجرب، خردمند و دورانديش معرفي شده اند.

        • یه کارمند شیروانپاسخ به این دیدگاه
          دوشنبه 11 آبان 1394-22:31

          آقا اسماعیل عزیز، ادبیاتتون نشون میده یا غرض شخصی با آقای توحیدی داری یا کسی تحریکت کرده و اطلاعات غلط بهت داده. حداقل با وجدان باش، منصفانه و با آگاهی نظر بده. جهت اطلاع شما و خوانندگان محترم لازم دونستم چند نکته رو بگم.
          1- از دوستانم پرسیدم و گفتن در انتخابات سال 88 توحیدی بخشدار یکی از بخش‌های شهرستان جاجرم بوده نه شیروان، که بخواد کاپشنشو باد بده، از شخصیتش هم این کارا بعیده.
          2- ایشون حدودا یک سال و نیم در دولت قبل و یک سال در دولت آقای روحانی معاون سیاسی شیروان بوده و اکثر مردم، مسئولین و اعتدالیون ازش راضی بودن.
          3- آقای توحیدی 4 سال در دوران اصلاحات رئیس شورا بوده و دارای مدرک فوق لیسانس هستن و شنیده ام که در آزمون دکتری هم پذیرفته شده.
          4- ناگفته نماند که الان نه دولت اصلاحاته و نه دولت اصولگرا و خیلی از نیروهای معتدل دو گروه در این دولت وزیر، مدیرکل و فرماندار هستن.
          5- از مدیر محترم سایتم تقاضا دارم، اطلاعات غلط در اختیار مردم عزیزمون نزارن و آگاهی درست بدن.

        • سه شنبه 31 شهريور 1394-23:6

          جای تاسف داره که بدون بررسی اینچنین خبری منتشر میشه . بررسی که کردم دیدم توحیدی سوابقی همچون رئیس شورای اسلامی شهرستان،چند دوره بخشداری ومعاون سیاسی فرماندار رودرکارنامه خودش داره و سوابق فعالیتهای سیاسیشم نشون می ده فردی اعتدال گرا یه .وبه نظرم با توجه به تجربیات خوبی که در وزارت کشور داره می تونه فرماندار خوبی واسه شهرستان باشه.

          • من یک کارمند هستمپاسخ به این دیدگاه 1 8
            سه شنبه 31 شهريور 1394-11:35

            با سلام حضور دوستان محترم
            لازمه جهت اطلاع دوستان عرض کنم آقای صادق سرپرست هستند نه فرماندار ! و همچنین ایشون مامور صدا و سیما می باشند . آقای توحیدی وزارت کشوری هستند , فوق لیسانی و معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شیروان . و ازطرفی فرماندار شیروان مسئول مصاحبه فرمانداران کل کشور بوده اند .اگر قرار است رسانه ای باشد باید حقایق نوشته شوند .این حق مردم است که با کمال آگاهی انتخاب کنند .

            • یکی از اساتید دانشگاه و عضو هیئت علمیپاسخ به این دیدگاه 4 7
              يکشنبه 29 شهريور 1394-12:18

              مازندرانی های عزیز اجازه ندید کسی یا کسانی به خاطر منافع خودشون شمارو از داشتن فرمانداری دلسوز و لایق محروم کنند . مطمئن باشید پشت سر ادامهای بزرگ حرف زیاده .

              • يکشنبه 29 شهريور 1394-12:14

                اگر ایشون مدیر تندرو یا افراطی بودند مطمئنا یا تو دولت آقای احمدی نژاد جا نداشتند یا در دولت آقای روحانی . افراد کوتاه بین دیگران رو کوچیک میکنن تا خودشون بزرگ دیده بشن ولی .............

                • يکشنبه 29 شهريور 1394-12:8

                  شما چرا اصل مطلبو ول کردین چسبیدین به فرعیات ؟ اول ببینین چرا فرماندار فعلی دلش نمیاد میزشو رها کنه بره سر پستی که بزرگترها براش در نظر گرفتن ؟ خبریه ؟ شاید منفعتی پشت این میزها گیر بعضی ها میاد که میخان به قیمت خراب کردن وجهه یک مسئول معتدل و متخصص و کسی که از روی اصول و منطق مدیریت میکنه سر پستشون بمونن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

                  • يکشنبه 22 شهريور 1394-9:50

                    الان دولت روحانی سرکاره یا احمدی نژاد؟ این آقا اگه تجربه لازم رو داشت که همون دوره احمدی نژاد فرماندار میشد و این دولت بهش ارتقا نمی داد!

                    • يکشنبه 29 شهريور 1394-12:51

                      کسانی که پشت سر دیگران حرف میزنند دقیقا به همانجا تعلق دارند

                      • سه شنبه 31 شهريور 1394-11:38

                        متاسفیم. فرماندار احمدی نزادی نمیخواهیم. فقط تدبیری

                    • یک عضو هیئت علمی دانشگاه غیر وابسته به گروه و جناح و...پاسخ به این دیدگاه 1 2
                      يکشنبه 22 شهريور 1394-9:46

                      مازندنومه سیاست "دفاع از هرکی در قدرته" را در پیش گرفتی! شاید طبق برخی نظریات سیاسی موجبات رشد شما را فراهم اورد ولی مطمئنا رشد جامعه را به دنبال ندارد. اگر لیسانس ادبیات، تجربه کار در آموزش و پرورش، و ... برای فرمانداری خوب نیست چرا همان زمان ابراز نکردید؟ چرا همین الان که تجربه خیلی ها به درد فرماندار شدن نمی خورد بررسی نمی کنید؟ بطور کلی جدای از بحث باند و دسته و ...، واقعا فکر نمی کنید مدیر باید شایسته باشد نه وابسته. فکر نمی کنید اتفاقا انتصاب مدیر به اصطلاح وابسته به جناح مخالف، در مجموع نتایج بهتری خواهد داشت.

                      • يکشنبه 22 شهريور 1394-9:27

                        با یک احمدی نژادی دیگه؟ این دیگه کیه؟ پسرخاله وزیره؟!!


                        ©2013 APG.ir