تعداد بازدید: 7875

توصیه به دیگران 2

سه شنبه 31 شهريور 1394-17:26

آواز وحید تاج در ساری

ارکستر بزرگ فیلارمونیک در ساری روی صحنه می‌رود

اجرای ارکستر 72 نفره متشکل از نوازندگان سازهای ایرانی و خارجی و گروه کر در ساری/رهبری ارکستر بر عهده «محسن بافنده» است و خوانندگی ارکستر را «وحید تاج» خواننده جوان و شناخته‌ شده موسیقی ایرانی اجرا خواهد کرد. در این کنسرت قرار است تصنیف‌های ماندگار و خاطره‌انگیز موسیقی ایران اجرا شود+مراکز فروش بلیت


مازندنومه؛ سرویس فرهنگی و هنری، اشکان جهان آرای: برای دومین بار در مازندران ارکستر 72 نفره متشکل از نوازندگان سازهای ایرانی و خارجی و گروه کر به اجرای برنامه می‌پردازد.

این کنسرت که با همکاری آموزشگاه موسیقی «هارمونی» برگزار می‌شود، 30 تن از اعضای گروه کر سونات را در خود جای داده است.

این گروه تاکنون عناوین متعددی را کسب کرد و 2سال گذشته نیز اجرای مطلوبی در ساری داشت که مورد استقبال هنردوستان ساری و سایر شهرهای استان قرار گرفت.

مدیر اجرایی این ارکستر گفت: رهبری ارکستر بر عهده «محسن بافنده» است و خوانندگی ارکستر را «وحید تاج» خواننده جوان و شناخته‌ شده موسیقی ایرانی اجرا خواهد کرد. در این کنسرت قرار است تصنیف‌های ماندگار و خاطره‌انگیز موسیقی ایران اجرا شود.

 «پدرام طهماسبیان» افزود: حدود 40 ساز در این کنسرت نواخته می‌شود و به همین دلیل این اجرا را می‌توان پرتعدادترین اجرای موسیقی در مازندران دانست. «مجید رییسیان» در این

ارکستر سولیست سنتور است و «مهران معمارنژاد» نیز به عنوان سولیست تار ارکستر را همراهی می‌کند. همچنین «بهنام فضلی» نیز کنسرت مایستر ارکستر است.

 وی اظهار کرد: غالب اعضای این گروه هنرمندان جوان مازندرانی هستند که در همین استان فعالیت می‌کنند. از این رو می‌توان این ارکستر بزرگ را یک ارکستر حاصل تلاش هنرمندان مازندران دانست که می‌توانند برای آینده موسیقی استان سرمایه‌های بزرگی محسوب شوند.

 مدیر اجرایی ارکستر سونات خاطرنشان کرد: بلیط‌فروشی این کنسرت از ساعت 10 چهارشنبه اول مهر در 5 شهر استان آغاز می‌شود.

علاقه‌مندان به تهیه بلیط می‌توانند در ساری به آموزشگاه «هارمونی»، آموزشگاه «ونداد»، آموزشگاه «سونات» شهرکتاب و سالن هلال احمر مراجعه کنند.

همچنین آموزشگاه «نوا» و «شهرکتاب» در قائمشهر، آموزشگاه «عارف» در بابل و شهر کتاب شهرهای بهشهر و آمل فروش بلیط این ارکستر را انجام خواهند داد.

این کنسرت ساعت 20 روزهای 9 و 10 مهر در سالن هلال احمر ساری برگزار می‌شود.


  • چهارشنبه 1 مهر 1394-16:29

    توی مازندران کی می‌تونه این کنسرت‌های گرون رو بره... اینا واسه همون تهرونی‌های پولدار خوبه.

    • یک همشهریپاسخ به این دیدگاه 1 0
      چهارشنبه 1 مهر 1394-15:44

      بهای بلیطش رو هم می نوشتین که ما تکلیف خودمونو بدونیم!

      • چهارشنبه 1 مهر 1394-16:21

        قیمت بلیت بسته به صندلی، 50 و 60 هزار تومان است.

      • محمد سفریپاسخ به این دیدگاه 3 0
        چهارشنبه 1 مهر 1394-12:22

        توصیه من به دوستان این است که به هیچ عنوان این کنسرت را از دست ندهند

        • چهارشنبه 1 مهر 1394-15:45

          .....البته با توجه به موجودی جیب شون!

          • محمد سفریپاسخ به این دیدگاه 1 0
            شنبه 4 مهر 1394-14:53

            50 هزار تومن برای یک کنسرتی که 72 نوازنده تو اون می نوازند زیاده؟ اونوقت یه خواننده دست چندم میاد و کنسرت میذاره بلیتش ارزونتره؟


        ©2013 APG.ir