تعداد بازدید: 2981

توصیه به دیگران 0

پنجشنبه 2 مهر 1394-21:43

رئیس شورای شهر ساری تاکید کرد:

لحظه شماری مردم مازندران برای دیدار با رئیس جمهوری

و حالا سفر آقای رییس جمهوری(8)/رئیس شورای شهر ساری: مردم ولایت مدار مازندران برای دیدار رئیس جمهوری لحظه شماری می کنند و یکپارچه در انتظار ایشان هستند/در بخش خارجی به نتایج بسیار مطلوبی به ویژه در بحث انرژی هسته ای رسیده ایم.


  مازندنومه؛ سرویس سیاسی، خبر ارسالی کمیته رسانه ستاد استقبال مردمی از رییس جمهوری: علیجان شمشیربند درباره آمادگی و میزبانی مردم از سفر ریاست جمهوری به استان، اظهار کرد: مردم ولایت مدار مازندران برای دیدار رئیس جمهوری لحظه شماری می کنند و یکپارچه در انتظار ایشان هستند.

وی با بیان اینکه مردم مازندران انتظار داشتند دکتر روحانی در نخستین یا دومین سفر استانی به مازندران بیاید، افزود: مردم مازندران به ویژه شهر ساری نقش موثر و بسزایی در انتخاب روحانی به عنوان رئیس‌جمهوری داشتند، به همین دلیل انتظار می رفت سفر ریاست جمهوری به مازندران در نخستین فرصت بعد از انتخابات صورت گیرد.

رئیس شورای شهر ساری با توجه به اعلام سفر ریاست جمهوری به استان، گفت: مردم مدت ها قبل انتظار این سفر را دارند و مشتاق هستند  تا رئیس جمهور محبوب خود را از نزدیک ببینند.

این مسئول با بیان اینکه مردم انتظارات زیادی دارند و امیدوارند در دولت تدبیر و امید این سفر به سرانجام خوبی برسد، تصریح کرد: مدیران می توانند حلقه واسط خوبی بین مردم و دولت باشند، اگر مدیریت یکپارچه شهری محقق شود بسیاری از مشکلات برطرف می شود، بنابراین مدیران باید با تعامل خوب با مردم، اطلاع رسانی خوبی نسبت به مشکلات استان داشته باشند و به ریاست جمهوری و هیئت همراه انتقال دهند.

شمشیربند با اشاره به اینکه مردم استان و شهرستان برای میزبانی از رئیس جمهوری و هیئت دولت، آمادگی دارند، ادامه داد: از آن جایی که زمان سفر بسیار طولانی شده است  مدیران استانی و شهرستانی به همراه مردم انتظار سفری همراه با خیر و برکت از دولت تدبیر و امید را دارند.

* به نتایج بسیار مطلوبی در بحث انرژی هسته ای رسیده ایم

 وی در بخش دیگری از سخنان خود درباره عملکرد و موقعیت های دولت در مسائل داخلی و بین المللی، مسائل بهداشت، مهار تورم، گرانی و ... خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی در دولت دهم و یازدهم در مسائل داخلی و بین المللی با مشکلات و معضلات زیادی مواجه بوده و هست و به خودی خود در داخل و خارج به دلایل متعدد با مخالفت‌هایی همراه است.

رئیس شورای شهر ساری با اشاره به اینکه دوران جنگ و بعد از جنگ تحریم اقتصادی و دشمنی هایی که کشورهای بزرگ و دولت های منطقه ای و غیر منطقه ای با نظام جمهوری اسلامی داشته اند و دارند، مشکلاتی برای دولت ها به وجود آورد، ادامه داد: همه دولت ها در حد توان خود برای توسعه و آبادانی کشور تلاش کردند و هر کدام با توجه به موقعیت های به دست آمده برای رفع معضلات جامعه در داخل و بین الملل اقدامات لازم را انجام داده اند.

این مسئول اظهار کرد: دولت تدبیر و امید از ابتدای حضور،  تلاش خود را در دو بخش داخلی و خارجی آغاز کرد که در بخش خارجی به نتایج بسیار مطلوبی به ویژه در بحث انرژی هسته ای رسیده ایم.

وی با بیان اینکه اکثر مردم با دو مشکل گرانی و اشتغال فرزندان خود مواجه اند، افزود: راه حل این معضل، توجه و اهتمام همه افراد در قوای مختلف به سرمایه‌گذاری و رونق‌بخشی تولید داخلی کشور است.

شمشیربند با بیان اینکه امروز در دولت روحانی در امور بین الملل، حرکت خوبی انجام شد و تیم مذاکره کننده هسته ای قوی مورد تایید مردم و رهبر هستند و تلاشی که تا به اینجا صورت گرفته در دولت تدبیر و امید برای کشور ما بسیار ارزشمند بوده است، تصریح کرد: دولت روحانی در مسائل بین الملل برجستگی بیشتری نسبت به مسائل داخلی داشته است به طوری که در مذاكرات، قدرت‌هاي بزرگ در مقابل ايران زانو زدند.

* مدیران برای رفع مشکلات استان فعالیت بیشتری داشته باشند

رئیس شورای شهر ساری با اشاره به اینکه در مازندران نبود اشتغال، کارخانه بزرگ صنعتی و کارخانه مادر از معضلاتی است که باید برای رفع آن تلاش بیشتری شود، ادامه داد: جوانان تحصیل کرده استان ما از نظر جمعیت نسبت به استان های دیگر، برجستگی بیشتری را دارند چه از نظر کمی و چه از نظر کیفی بالاترین هستیم.

این مسئول با بیان اینکه فارغ التحصیلان زیادی  در استان داریم که بیکار هستند و هیچ گونه اشتغالی برای آنها در دولت گذشته و دولت جدید  ایجاد نشده است، خاطرنشان کرد: انتظار می رود با توجه به سفرروحانی، مدیران برای رفع مشکلات استان فعالیت بیشتری داشته باشند تا رئیس جمهوری به اتفاق هیئت همراه از نزدیک با مشکلات و مسائل استان آشنا شده و تصمیمات جدی برای رفع مشکلات استان توسط دولت مردان گرفته شود.

شمشیربند در پایان با اشاره به اینکه در مازندران صنعت و کشاورزی هیچ نقشی ندارد بنابراین باید در حوزه گردشگری فعال شویم، گفت: مدیران استانی ما نتوانستند مشکلات استان را به شایستگی احصا کنند و امیدواریم سفر روحانی به مازندران اثر بخش باشد.

 


  • شنبه 4 مهر 1394-21:43

    دوست عزیز اغلب دوستان تو ساخت و ساز هستند.امکانات اب و برق و گاز میخوان.برای چی حرف بزنن...اقای صادقی حالم بد میشه حقایق رو سانسور میکنی

    • جمعه 3 مهر 1394-14:29

      سردار عزیز.در خصوص مشکلات اب شرب شهر ساری چرا حرفی نمیزنین؟؟عدم مدیریت مجموعه شرایط آبی مرگز استان رو با مشکل مواجهه نموده..شهروندان چه گناهی کردند.انشااله مردم به رییس جمهور محترم اطلاع رسانی خواهند کرد..


      ©2013 APG.ir