تعداد بازدید: 2722

توصیه به دیگران 1

پنجشنبه 2 مهر 1394-22:1

فرماندار جویبار در آستانه سفر رییس جمهوری خبر داد:

کلنگ زنی بزرگترین پایانه صادراتی میوه و تره بار در جویبار

و حالا سفر آقای رییس جمهوری(10)/ رضا گنجی: بزرگترین پایانه صادراتی میوه توسط بخش خصوصی با سرمایه گذاری 160 میلیارد تومان و اشتغال زایی135 نفر کلنگ زنی خواهد شد/ قوانین دست و پاگیر گذشته مانع توسعه استان شده است/تنها 16 درصد از مصوبات دولت های گذشته در مازندران اجرایی شد.


مازندنومه؛ سرویس سیاسی، خبر ارسالی کمیته رسانه ستاد استقبال مردمی سفر ریاست جمهوری: فرماندار جویبار با اشاره به در پیش بودن سفر ریاست جمهوری به مازندران از آغاز عملیات اجرایی بزرگترین پایانه صادراتی میوه و تره بار در شهرستان جویبار خبر داد.

 رضا گنجی با بیان اینکه شهرستان جویبار استعداد و ظرفیت های خوبی دارد، اظهار کرد: از طرح های افتتاح شده مهم این شهرستان، طرح های پرورش ماهی در قفس و پرورش ماهیان خاوریاری با استفاده از آب دریا بود.

وی با اظهار اینکه این پروژه توسط شرکت جهاد نصر انجام شد، گفت: جهاد کشاورزی مازندران در سفر ریاست جمهور به مازندران 9 پروژه را تعریف کرد که یک پروژه در شهرستان جویبار اجرایی می شود و بزرگترین پایانه صادراتی میوه توسط بخش خصوصی با سرمایه گذاری 160 میلیارد تومان و اشتغال زایی135 نفر کلنگ زنی خواهد شد.

گنجی با بیان اینکه این پروژه طی مدت یک سال به بهره برداری می رسد، افزود: این پروژه در زمینی به مساحت31 هکتار در منطقه چپکرود جویبارهمزمان با سفر ریاست جمهوری به استان، کلنگ زنی می شود.

فرماندار جویبار با اعلام اینکه پروژه مذکور در راستای اقتصاد مقاومتی تعریف شده است، اظهار کرد: وقتی مسئولی به مازندران سفر می کند ما از نداشته های خود می گوییم، در صورتی که باید برای داشته های خود نیز طرح و برنامه داشته باشیم.

* قوانین دست و پاگیر گذشته مانع توسعه استان شده است

این مسئول ادامه داد: متاسفانه قوانین دست و پاگیر گذشته مانع توسعه استان شده است.

وی با اظهار اینکه در سفر دولت نهم و دهم، استان مازندران کمترین پیشرفت فیزیکی را در پروژه های سفر داشت، بیان کرد:  به دلیل کارشناسی نبودن طرح ها، تنها 16 درصد از مصوبات دولت های گذشته در مازندران اجرایی شد.

گنجی با بیان اینکه در دولت نهم، هشت طرح برای شهرستان جویبار تعریف شده بود که هیچ یک اجرایی نشد، تصریح کرد: متاسفانه بخش زیادی از مشکلات ما مدیریتی است و نتوانسته ایم از فرصت های طلایی درست استفاده کنیم.

*مشکلات راه و آب در جویبار

این مسئول با اظهار اینکه تاکید دولت نیز بر انجام پروژه های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالا است، ادامه داد: از جمله مشکلات استان و این شهرستان در حوزه راه  و بهسازی روستاها است، چرا که در صورت توجه به مشکلات روستاها، جلوی مهاجرت به شهرها نیز گرفته می شود.

وی از دیگر مشکلات استان و شهرستان جویبار را کمبود آب آشامیدنی عنوان کرد و ادامه داد: با توجه به بارش ها انتظار می رود مازندران با مشکل کمبود آب در فصل جاری مواجه نشود.

فرماندار جویبار با بیان این که برای رفع این مشکل جلسات و نشست های مختلفی را در وزارتخانه داشتیم، تصریح کرد: دو، سه پروژه آبرسانی را نیز پیشنهاد داده ایم که امیدواریم در سفر ریس جمهوری به استان تصویب شود.

* تلفن به 111 به جای نامه نوشتن

گنجی با بیان اینکه ریاست جمهور بارها در صحبت های خود "کرامت انسانی" را مورد توجه قرار داده است و نامه نوشتن منطق درستی ندارد، افزود: مردم می توانند مشکلات و مطالبات خود را با مرکز سامد و شماره 111 مطرح کنند و این سامانه تا دو روز بعد از سفر ریاست جمهور در استان و شهرستان ها فعال است.

وی در پایان با اظهار اینکه در سطح شهرستان جویبار آمادگی لازم برای سفر ریاست جمهور وجود دارد، گفت: برای آن دسته از افرادی که علاقه مند به مکاتبات مکتوب هستند نیز برنامه ریزی شده است.

*مطلب مرتبط

میزبانی رییس جمهوربا سفره های خالی

آقای روحانی ما کارمندیم

همدلی فعالان سیاسی و اجتماعی مازندران برای استقبال از رییس جمهوری

تاسیس فرهنگستان زبان مازندرانی را مطالبه کنیم

صالحی: با نامه دادن و دویدن پشت خودرو مخالفیم

سفر هیئت دولت یک روزه است/ استاندار برای دو روزه کردن سفر تلاش می کند

برگزاری نخستین نشست ستاد استقبال مردمی از رییس جمهوری


  • باقر زارعيانپاسخ به این دیدگاه
    يکشنبه 5 مهر 1394-7:58


    رضا گنجي چرا ميدان بار جديدتاسيس ورودي شهركه توسط همكارسابق شورا وشما ساخته شد الان تعطيله دوباره دارين كلنگ ميدان بارا درجاي ديگه ميزنين


    ©2013 APG.ir