تعداد بازدید: 2300

توصیه به دیگران 0

پنجشنبه 2 مهر 1394-22:48

فرماندار سیمرغ در آستانه سفر دکتر روحانی اعلام کرد:

ورزشگاه 5هزار نفری سیمرغ آماده افتتاح است

و حالا سفر آقای رییس جمهوری(11)/فرج الله یدالله پور: آمادگی داریم که ورزشگاه 5 هزار نفری شهرستان سیمرغ آماده را در سفرهیئت دولت به استان به بهره برداری برسانیم/تورم بالای 40 درصد دولت گذشته، در دولت یازدهم به 14 درصد کاهش یافت.


مازندنومه؛ سرویس سیاسی، خبر ارسالی کمیته رسانه ستاد استقبال مردمی سفر ریاست‌جمهوری: فرج الله یدالله پور با اشاره به سفرهیئت دولت به مازندران، اظهار کرد: آمادگی داریم که ورزشگاه5هزار نفری شهرستان سیمرغ آماده را در سفرهیئت دولت به استان به بهره برداری رسانیم.


وی  با اشاره به اینکه شهرستان سیمرغ ظرفیت و استعداد بالای ورزشی دارد، افزود: این شهرستان جوانان بااستعدادی دارد که باید زیر ساخت های ورزشی را برای آنها فراهم کنیم.

فرماندار سیمرغ با بیان اینکه تعامل دولت و ملت در دو سال گذشته مطلوب بوده است، گفت: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به سال همدلی و همزبانی دولت و ملت نام گذاری شد ما شاهد تعامل بسیار خوب بین مردم  به ویژه مردم این شهرستان با دولتمردان هستیم.

این مسئول با مثبت ارزیابی کردن عملکرد دولت در عرصه بین المللی، تصریح کرد: دیپلماسی سیاسی کشور توانسته بحت انرژی هسته ای را به یک سرانجام مطلوب که همان توافق هسته ای برساند.

یدالله‌پور ادامه داد: عملکرد دولت در حوزه داخلی نیز رضایت بخش است، اجرای طرح تحول نظام سلامت نیز موجب کاهش هزینه های درمان شده و مردم از اجرای این طرح رضایت دارند.

وی در پایان با بیان اینکه دولت در عرصه اقتصاد نیز با مهار تورم توانسته امید را در بین مردم ایجاد کند، گفت: تورم بالای 40 درصد دولت گذشته، در دولت یازدهم به 14 درصد کاهش یافت که رضایتمندی مردم را به همراه داشته است.

 


  • شنبه 4 مهر 1394-20:23

    انشاالله با تلاش فرماندار پرتلاش شهرمان شاهد پیشرفت روز افزون شهرستان سیمرغ که به یاد شهید کشوری به این نام نام گذاری شده باشیم

    • يکشنبه 5 مهر 1394-9:1

      نه خیر آقای حمیدی این اسم به احترام شهید عزیز نبود. به قول جامعه شناسان و روانشناسان این توجیه قضیه است. بن و اصل قضیه اختلاف بر سر نام یک روستا یا قسمت به تمام روستاهای اکنون شهر شده است. همانطور که می دانیم کیا کلا شامل چند روستا از جمله کیاکلا است . حال در روند تبدیل شدن به شهر روستاهای دیگر هم مدعی اند، نه اینکه ادعا کنند نام روستای آن نام شهر شود بلکه نمی خواهند نام کیاکلا روی شهر جدید باشد. این مورد در اقصا نقاط کشور هم دیده می شود. مثلا بین کله بس - میر بازار و کی خا محله (واقع بین امیر کلا و بابلسر ) رقابتی فرسایشی بین این روستاها برای انتخاب نام شهر جاری است که به نظر می رسد هنوز هم ادامه دارد. گاهی رقابتهایی از این دست موجب انتخاب نامهایی عجیب و باور نکردنی می شود. مثل همین سیمرغ که آدم را به مناطق دماوند رهنمون می شود. به دلیل افسانه سیمرغ و ذال در اساطیر ایران.
      در نهایت این که برخی نام ها هویت و شناسنامه محل هستند. با تغییر آن ، حتی با انتخاب نامهایی به ظاهر زیبا هویت آن تضعیف می شود. به نظر من انتخاب نام سیمرغ برای کیاکلا نهایت بد سلیقگی است حتی اگر به بهانه یاد شهیدی بزرگوار باشد که با پرنده آهنینش حماسه می آفرید و نام کیا کلا، قائمشهر ،مازندران و در نهایت ایران را سربلند کرد.

    • شنبه 4 مهر 1394-8:58

      جل الخالق! سیمرغ دیگه کج هسه و از کجه سر در بیارده!؟


      ©2013 APG.ir