تعداد بازدید: 2980

توصیه به دیگران 0

جمعه 3 مهر 1394-8:22

رئیس شورای شهر آمل در آستانه سفر رییس جمهوری:

بیان مشکلات با سامانه 111 آسان تر است

و حالا سفر آقای رییس جمهوری(12)/اسدالله تورنگ: برقراری ارتباط با سامانه الکترونیکی 111 به منظور بیان مشکلات مردم به دولت، بسیار ارزنده و مفید است و مردم در این روش انتقادهای خود را راحت‌تر به گوش مسئولان می‌ رسانند.


  مازندنومه؛ سرویس سیاسی، خبر ارسالی کمیته رسانه ستاد استقبال مردمی از رییس جمهوری: اسدالله تورنگ اظهار کرد: مردم استان با وجود تمام مشکلات، دولت را دوست دارند، چرا که دولت تدبیر و امید مردمی است و  دکتر روحانی در سفر به مازندران مورد استقبال مردم قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه رکود اقتصادی به علت پایین آمدن تقاضا به وجود می‌آید و بیکاری هم به اندازه بی‌سابقه‌ای بالا می رود، افزود: با کاهش تورم بسیاری از بیکاری ها کاهش می یابد.

رئیس شورای شهر آمل گفت: مهار تورم موفقیت بسیار بزرگی برای دولت تدبیر و امید بوده است.

این مسئول تصریح کرد: روزی که دولت تدبیر و امید شروع به کار کرد تورم40درصد بود و امروزتورم به زیر 15 درصد رسیده که مهار تورم موفقیت بزرگی برای دولت محسوب می شود.

تورنگ در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: به دلیل ارتباطات وسیع سیاسی و تجاری با کشورهای مختلف جهان، تورم کاسته و تحریم ها برداشته شده است.

وی خاطر نشان کرد: با این توافق، انقلاب اسلامی وارد مرحله جدیدی شده و با جایگاهی که در دنیا پیدا می‌کنیم بهتر می‌توانیم به آرمانهای انقلاب اسلامی برسیم.

این مسئول با اشاره به اینکه توافق هسته ای رشد فعالیت‌های اقتصادی را بالا می برد اظهار کرد: کاهش نرخ بیکاری همزمان با کاهش نرخ تورم نتایج بسیار خوبی دارد.

تورنگ با بیان اینکه به اینکه برقراری ارتباط با سامانه الکترونیکی 111 به منظور بیان مشکلات مردم به دولت، بسیار ارزنده و مفید است، تصریح کرد: مردم در این روش انتقادهای خود را راحت‌تر به گوش مسئولان می‌ رسانند.

رئیس شورای شهر آمل با اشاره به اینکه  با برقراری این گونه ارتباط، دولت از مشکلات مردم آگاه می شود، ادامه داد: دولت هم به مسائل و مشکلات جامعه آگاه است و تلاش دارد کم و کسری های موجود را جبران کند.

 وی در پایان گفت: کارگزاران دولت از میان مردم در کمترین زمان همه اطلاعات مفید را به دست می آورند و برنامه ریزی خود را بر اساس آن انجام می دهد و این امر بسیار عالی است.

 


  • عزت اله باقری پاسخ به این دیدگاه
    يکشنبه 19 مهر 1394-8:34

    محضر مبارک ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران دکتر روحانی
    اینجانب عزت اله باقری پرسنل رسمی باکد 40863230اداره آموزش و پرورش شهرستان نکا با سابقه خدمتی 28 سال شاغل در پست کارشناس تعاون در طرح رتبه بندی سال 94 هیچگونه افزایش حقوقی نداشته و با مراجعه به امور اداری اظهار میدارند که پست شما شامل طرح رتبه بندی معلمان نمی باشد، مستدعی است نسبت به موضوع دستورات لازم را مبذول فرمایید،تا احقاق حق گردد. باتشکر عزت اله باقری

    • شنبه 4 مهر 1394-12:18

      با تشكر از ايشان خوب است كه اين موضوع از زبان مسئول محترم مربوطه بيان بشود.


      ©2013 APG.ir