تعداد بازدید: 2526

توصیه به دیگران 0

شنبه 4 مهر 1394-19:44

فرماندار سوادکوه شمالی:

دولت وعده های بدون عمل نمی دهد

و حالا سفر آقای رییس جمهوری(15)/فرماندار سوادکوه شمالی: سامانه 111بهترین مسیر انتقال مطالبات مردم از دولت است و نیازی نیست مردم نامه های خود را به دست مسئولان یا محافظان رئیس جمهور بدهند/ دولت نمی خواهد وعده های بدون عمل دهد/سیاست دولت تدبیر و امید در سفرهای استانی نسبت به دولت گذشته متفاوت است.


  مازندنومه؛ سرویس سیاسی، خبر ارسالی کمیته رسانه ستاد مردمی استقبال از رییس جمهوری: محمد رضا منصوریان با بیان اینکه شهرستان سوادکوه شمالی هم مانند سایر شهرستان های استان در طول مدت سفر میزبان، یکی از نمایندگان رئیس جمهوری است، اظهار کرد: به دلیل مشکلاتی که در حوزه کشاورزی شهرستان وجود دارد، پیشنهاد دادیم تا در صورت امکان، میزبان وزیر جهادکشاورزی باشیم.

وی با بیان اینکه با حضور یکی از نمایندگان دولت در همان روز نشستی با مردم در مسجد جامع شهرستان خواهیم داشت، افزود: در این نشست، مشکلات شهرستان را مطرح می کنیم.

فرماندار سوادکوه شمالی با اشاره به  اینکه مشکلات این شهرستان در هفت بخش اولویت بندی شده است تا بتوانیم در زمان سفر بودجه مورد نیاز را تامین کنیم،  گفت:  بخشی از این مشکلات مربوط به اختلاف بر سر نقشه هوایی است که مردم با منابع طبیعی این مسئله دارند.

این مسئول ادامه داد: تامین اعتبار برای ساخت بیمارستان35 تختخوابی، آب رسانی به 14 روستا و تامین اعتبار برای مجتمع آبرسانی که نیاز به12 میلیارد تومان اعتبار است از دیگر اولویت های این شهرستان است.

وی تصریح کرد: بهره مندی از سد آیت الله صالحی مازندرانی، احداث و کلنگ زنی سد کسلیان و تامین اعتبار برای خرید یک هکتار زمین استقرار ادارات از دیگر درخواست های ما از دولت است.

*دولت نمی خواهد وعده های بدون عمل دهد،

منصوریان با بیان اینکه سیاست دولت تدبیر و امید در سفرهای استانی نسبت به دولت گذشته متفاوت است، ادامه داد: دولت نمی خواهد وعده های بدون عمل دهد، سیاست دولت اجرای پروژه های نیمه تمام با درصد پیشرفت فیزیکی بالاست، پروژه هایی که برای آن، بودجه  تعریف شده است.

وی با اشاره به اینکه تیم هماهنگ کننده سفر ریاست جمهوری از تمامی فرمانداران خواسته است که برای استقبال از رئیس جمهوری مردم را به خیابانها دعوت نکنیم، تصریح کرد: از مردم دعوت می شود تا در محلی که برای سخنرانی رئیس‌جمهوری درنظر گرفته شده است، حضور یابند.

 فرماندار سوادکوه شمالی با بیان اینکه هدف دولت این نیست که مردم را به خیابان بکشاند، ادامه داد: دولت تدبیر و امید همواره تکریم مردم را مورد تاکید قرار داده است.

وی با اشاره به راه اندازی خصوط ارتباطی برای مطالبات مردمی از رئیس جمهوری، خاطرنشان کرد: سامانه 111بهترین مسیر انتقال مطالبات مردم از دولت است و نیازی نیست مردم نامه های خود را به دست مسئولان یا محافظان رئیس جمهور بدهند و با استفاده از این سامانه می‌توانند پیگیر مطالبات خود باشند.



    ©2013 APG.ir