تعداد بازدید: 2756

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 6 مهر 1394-7:56

شهردار میاندورود:

صداقت مهم‌ترین سرمایه دولت یازدهم است

و حالا سفر آقای رییس جمهوری(19)/ عیسی ولیزاده: صداقت دولت در برنامه‌هایی که در دستور کار قرار می‌دهد و نحوه اطلاع رسانی موجب ایجاد اعتماد در بین مردم شده است/در دولت قبل بسیاری از تصمیم‌گیری‌ها به مردم اعلام نمی‌شد.


 مازندنومه؛ سرویس سیاسی، خبر ارسالی کمیته رسانه ستاد استقبال مردمی سفر رییس جمهوری: عیسی ولیزاده اظهار کرد: تعامل دستگاهای اجرایی میاندورود با مردم در سطح خوبی است و در این راستا شهرداری میاندورود نیز بسیار پرفروغ عمل کرده، در بسیاری از برنامه‌های دولتی حضور داشته و بعضی از هزینه‌ها را نیز متقبل شده است.

شهردار میاندورود صداقت دولت یازدهم با مردم را مهم‌ترین سرمایه دانست و گفت: صداقت دولت در برنامه‌هایی که در دستور کار قرار می‌دهد و نحوه اطلاع رسانی موجب ایجاد اعتماد در بین مردم شده است.

این مسئول با بیان اینکه در دولت قبل بسیاری از تصمیم‌گیری‌ها به مردم اعلام نمی‌شد اما این موضوع در دولت یازدهم امری غیرقابل قبول است، تصریح کرد: در سیاست خارجی و دیپلماسی فعال هسته‌ای ، صداقت دولتمردان دولت یازدهم موجب شد تا مردم در بیشتر زمینه‌ها به سیاست‌های دولت اعتماد کنند.

ولیزاده با اعلام اینکه این نهاد جهت استقبال از رئیس‌جمهوری در آمادگی کامل به سر می‌برد، گفت: با توجه به سفر رئیس‌جمهوری به مازندران اقدامات زیرساختی و محیطی متعددی را انجام داه‌ایم و دو دستگاه اتوبوس جهت اعزام مردم به مرکز استان همزمان با ورود رئیس‌جمهوری تدارک دیده‌ایم.

*نسبت به توسعه‌ی سورک جدی‌تری توجه شود

ولیزاده در بیان مطالبات شهروندی مردم سورک گفت: با توجه به اینکه سورک تنها شهر در شهرستان میاندورود است انتظار داریم نسبت به توسعه‌ی این شهر جدی‌تری توجه شود.

وی توجه به زیرساخت‌های میدان چهارراه آزادگان این شهر را بسیار مهم دانست و ضمن ملی دانستن تکمیل پروژه بهسازی و تعریض این پل در ادامه تصریح کرد: با توجه به اینکه نقطه تلاقی 40 روستا و مسیر فرودگاه ساری در میدان چهارراه آزادگان میاندورود قرار دارد، انتظار می‌رود نسبت به تکمیل پروژه‌های مربوط به این نقطه از شهر تمهیدات لازم صورت گیرد.

شهردار میاندورد همچنین خواستار تکمیل پروژه تعریض و بهسازی پل داراب‌رود شد و ادامه داد: اجرای نیمی از عملیات پل داراب‌رود توسط شهرداری صورت گرفته که جهت تکمیل آن نیازمند اعتبار حمایتی دولت هستیم.

این مسئول وجود ساختمان مدیریت بحران را برای میاندورود ضروری دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه میاندورود بارها دچار بحران‌های طبیعی شده و وجود اداره مدیریت بحران برای این منطقه امری بدیهی است.

ولیزاده اظهار کرد: برای ایجاد ساختمان مدیریت بحران آماده هرگونه همکاری با دستگاه‌های اجرایی هستیم.

وی با اشاره به نامطلوب بودن جاده‌های بین مزارع این شهرستان، افزود: جاده‌های بین مزارع شهرستان میاندورود وضعیت مناسبی ندارد و با توجه به اینکه در محدوده شهری نیستند، شهرداری از محل منابع خود بارها نسبت به ایمن‌سازی و بهسازی آنها اقدام کرده است.

شهردار میاندورود عمده فعالیت‌های شهرداری را در حوزه عمرانی دانست و با بیان اینکه فعالیت‌های فرهنگی را در دستور کار خود قرار داده است، گفت: در راستای فعالیت‌های فرهنگی با همکاری اداره بهزیستی اقدام به ایجاد سه پایگاه اجتماعی در سطح شهرستان میاندورود کردیم.

این مسئول دریاره فعالیت این پایگاه‌های اجتماعی تصریح کرد: این پایگاه‌ها مکانی برای ارائه خدمات روان شناسی خانواده و ترویج فرهنگ شهروندی هستند.

 



©2013 APG.ir