تعداد بازدید: 2792

توصیه به دیگران 1

پنجشنبه 23 آذر 1385-0:0

چه کساني صلاحيت عضويت را در شورا ندارند

نوشته يک مخاطب "مازندنومه" درباره عملکرد برخي نامزدهاي انتخابات شوراها.


اسراف و زياده روي برخي كانديداهاي شوراي شهر باعث انتقاد مردم استان شده است. بعضي از داوطلبان در تبليغات انتخاباتي خود معيارهاي شرعي و عقلي را زير پا گذاشته اند و با اسراف در تبليغات،سعي مي کنند زمينه جذب آرا مردم و حضور خود در شورا را فراهم کنند.به نظر من اين افراد صلاحيت حضور در شوراي شهر  را ندارند. 

 ميادين و خيابان هاي شهرهاي استان با تبليغاتي كه بر در و ديوار و درخت هاي آن آويخته شده تداعي كننده جشن هاي طاغوتي قبل از پيروزي انقلاب شده است .

نمي دانم چرامسئولان نظارتي و قضايي اسراف كاران تبليغاتي رامورد پيگرد قرار نمي دهند؟ 

 كساني كه با زياده روي در چاپ و نصب پوستر و پلاكارد و توزيع كارت غذا و دعوت به ميهماني و وعده اهدا جوايز نفيس در جهت جلب راي مردم تلاش مي كنند شايستگي راه يابي به شورا را ندارند.

كساني كه اين گونه مال و دارايي خود را به آتش مي كشند وحيف و ميل مي کنند قطعا افراد اميني براي اموال مردم هم نخواهند بود و اموال بيت المال را نيز حيف و ميل خواهند كرد.


به نظرمن براي شهرهاي کوچک استان مازندران اين همه تبليغات ضرورتي نداشته و كانديداها مي توانستند با يك زندگي نامه مختصر به ارائه برنامه ها و ديدگاه هاي خود درباره با اداره شهر پرداخته و كانديداتوري خود را به مردم اعلان کنند.


فردا روز انتخابات است،اميدوارم افراد صالح،آرام و آگاه انتخاب شوند،نه بريزو بپاش ها و حراف ها و دروغگوها!خدا ختم به خير کند.

در همين زمينه نوشته "بازتاب"را هم بخوانيد:http://www.baztab.com/news/55467.php



    ©2013 APG.ir