تعداد بازدید: 2918

توصیه به دیگران 1

شنبه 25 آذر 1385-0:0

پاركينگ دوستان

يادداشتي از:عليجان شمشيربند،فرمانده سابق مقاومت بسيج مازندران و نامزد انتخابات مجلس هفتم از ساري.


توضيح:اين يادداشت در روزنامه "بشيرمازندران"،تاريخ 23 آذرماه چاپ شد.

سلام آقاي رئيس جمهور دلسوز و فداكار و تلاشگر، خدا قوت، خسته نباشيد. با سفر پربركت هيات محترم دولت به استان مازندران روزنه اميدي پيدا شده است.

ان شاءالله اين اميدواري هاي مردم روزي، به زودي بارور گردد و ثمره آن كار و تلاش و كوشش همه مسؤولين محترم استان و ايجاد اشتغال در ابعاد گوناگون و رسيدن مردم سلحشور مازندران به حقوق واقعي اجتماعي شان بشود. اما لازم مي دانم در راستاي فرمايشات جناب عالي در اجتماع مردم عزيز و ارزشمند ساري (مركز استان مازندران) كه در پي درخواست مردم فرموديد:

 «اول بايد استارت زده اگر روشن نشدند هول شان مي دهيم و اگر حركت نكردند بايد بروند در پاركينگ…» شايد از اين فرمايشات آن جناب دوستان يا … برداشت هاي مختلفي داشته باشند. بنده عرض مي كنم؛ مطلبي را كه فرموديد بسيار خوشحال كننده و اميدوار كننده بود.

اين تعبير نشان از مردمي بودن آقاي رئيس جمهور است. البته به عنوان وظيفه شخصاً اين نكته را يادآور مي شوم كه مسؤولين محترم استان مازندران اگر از فعال ترين مسؤولين اجرايي در سطح كشور نباشند مطمئناً از كندترين آنها نيستند بويژه آقاي مهندس شفقت، استاندار خوب مازندران و كساني كه با ايشان كار مي كنند. اينها افرادي انقلابي، متدين، مؤمن و امين هستند.

 الحمدالله از زمان مسؤوليت ايشان حركت هاي خوبي به سمت وحدت و يكپارچگي انجام گرفته است. قدم هاي پيشرفت محكم برداشته شد كه انشاءالله با اين سفر هيات دولت و بودجه اي كه در نظر گرفته شد با حركت خوب و هماهنگ استاندار محترم و تكيه بر برنامه چهارم توسعه پايان موفقيت آميزي را در پي داشته باشد. درخواست من و ديگر عزيزان اين است، آنهايي كه در كشور با داشتن مسؤوليت هاي اجرايي مختلف را تعيين تا انشاءالله وزيران محترم و مديران مربوطه و شخص استاندار مسائل را پيگيري كنند.

 اما از شما رئيس جمهور بسيجي مي خواهيم كساني كه مي خواهند و مي توانند كار كنند اما با بي مهري و تنگ نظري كنار زده شده اند و در پاركينگ ناروا پارك شدند، آنها را نيز با محوريت و ديدگاه اصولگرايي اصلاح طلبانه جهت خدمت بيشتر بر مردم و كشور از پاركينگ بيرون بياوريد تا جاي افرادي كه مردم را از اسلام و ولايت و نظام ناراضي مي كنند را پر كنند.



    ©2013 APG.ir