تعداد بازدید: 2936

توصیه به دیگران 0

دوشنبه 13 مهر 1394-0:58

امام جمعه موقت ساری:

مازندران، ویژه دیده شود

و حالا سفر آقای رییس جمهوری(34)/ حجت‌الاسلام محمد قاسمی: این انتظار وجود دارد که مازندران به صورت ویژه دیده شود، چراکه حضور و استقبال مردم مازندران در مسجد جامع از روحانی، باعث جوش و خروش در کشور و انتخاب وی به عنوان رئیس‌جمهوری شد.


مازندنومه؛ سرویس سیاسی، خبر ارسالی کمیته رسانه ستاد استقبال مردمی از رییس جمهوری: حجت‌الاسلام محمد قاسمی با اشاره به اینکه انتظار داریم مشکلات مردم در سفر دولت به مازندران رفع شود، اظهار کرد: مردم انتظارات بحقی از دولت دارند که باید جامه عمل پوشانده شود و تقاضای ما از دولت نیز همین است.

وی با بیان اینکه انتظار است در فصل برداشت برنج و مرکبات و دیگر محصولات کشاورزی، دولت توجه ویژه‌ای به فعالان عرصه کشاورزی داشته باشد، افزود: توجه و تسهیل ازدواج جوانان و همچنین استقرار صنایعی که آلایندگی ندارند، از دیگر انتظارات ما از دولت است.

امام جمعه موقت ساری با اشاره به اینکه مازندران جزو استان‌هایی است که مردم آن بیشترین رای را به روحانی دادند، گفت: این انتظار وجود دارد که مازندران به صورت ویژه دیده شود، چراکه حضور و استقبال مردم مازندران در مسجد جامع از روحانی، باعث جوش و خروش در کشور و انتخاب وی به عنوان رئیس‌جمهوری شد.

قاسمی با بیان اینکه اگر قرار است مازندران قطب گردشگری یا کشاورزی شود این موضوع را باید تعیین کنیم، تصریح کرد: مازندران با داشتن دریا، جنگل، دشت و دیگر مواهب طبیعی، از اقتصاد گردشگری بهره نبرده است، گردشگران را به استان می‌پذیریم اما عوایدی برای مردم مازندران ندارد.

وی با اشاره به اینکه یکی از نکاتی که به عنوان یک روحانی نسبت به آن گلایه دارم، اختلاف نظر نمایندگان در انتخاب منطقه آزاد در استان است که این مسئله از نقاط ضعف ماست، ادامه داد: برخی نمایندگان به دنبال بخشی‌نگری هستند، در حالی که باید منافع مردم استان را پیگیری کنند.

امام جمعه موقت ساری با بیان اینکه نمایندگان باید همدل و همزبان باشند تا دولت در انتخاب منطقه آزاد، راحت‌تر تصمیم‌گیری کند، خاطرنشان کرد: اگرچه این نمایندگان، آرای خود را از مردم حوزه انتخابیه دارند اما نباید فقط به مصالح منطقه خود توجه کنند.

قاسمی با اشاره به اینکه مازندران یکپارچه است و این موضوع باید مورد توجه قرار گیرد، اظهار کرد: مازندران دیار علویانی است که به فرموده مقام معظم رهبری، در زمانی که نظام طاغوتی از یک‌سو به دنبال عیاشی بود و در سوی دیگر کمونیست‌ها قرار داشتند، مردم این خطه دیندار و ولایتمدار باقی ماندند و توقع مردم مازندران است که این استان ویژه دیده شود.

وی با بیان اینکه مازندران مردمانی هوشمند دارد که در سال‌های دفاع مقدس بیش از 10 هزار شهید انقلاب اسلامی کرد، افزود: مردم این خطه در زمان انتخابات ریاست‌جمهوری سال 92 به میدان آمدند و مردم دیگر استان‌ها هم تحریک شدند تا به روحانی رای دهند و ویژه دیدن مازندران از سوی دولت، توقع خیلی بزرگی نیست.

امام جمعه موقت ساری با اشاره به اینکه در سفر معاون اول رئیس‌جمهوری به مازندران، از اینکه سفر استانی دولت به این خطه با تاخیر انجام می‌شود گلایه کردم، گفت: امیدواریم دولت در این سفر با خزانه‌ای مملو از اختصاص ارزی و ریالی به مازندران سفر کند و اقدامات مناسبی را برای این قطب کشاورزی و گردشگری انجام دهد.



    ©2013 APG.ir