تعداد بازدید: 2204

توصیه به دیگران 0

شنبه 18 مهر 1394-1:24

مدیرکل محیط زیست استان مازندران:

دولت به مشکلات زیست محیطی مازندران توجه کند

و حالا سفر آقای رییس جمهوری(55)/ناصر مهردادی: یکی از چالش‌های استان در حوزه زیست محیطی پسماند است که امیدواریم با حضور دولت در مازندران، این مشکل مرتفع شود/ باید به جنگل های استان 5 تا 10 سال تنفس داد.


 مازندنومه؛ سرویس سیاسی، خبر ارسالی کمیته رسانه ستاد استقبال مردمی از رییس جمهوری: ناصر مهردادی با بیان اینکه خشک شدن تالاب میانکاله به دلیل پسروی دریای مازندران وضعیت مناسبی نیست، اظهار کرد: رودخانه‌ها باید ساماندهی شوند و دولت تدبیر و امید هم نگاه ویژه‌ای به خشک شدن تالاب داشته باشد و از بروز معضلات بیشتر در این حوزه جلوگیری کند.

 وی ایجاد تصفیه‌خانه فاضلاب برای شهرهای مهم مازندران را حائز اهمیت دانست و افزود: در مرحله نخست بعضی از شهرها را لیست کردیم و با دستگاه‌های مرتبط نشست‌های مختلفی داشتیم.

مدیرکل محیط زیست مازندران گفت: بحث مورد اهمیت دیگر، تنفس دادن به جنگل به مدت 5 تا 10 سال است تا تنوع گونه‌های درختی به جنگل‌های شمال کشور برگردد و نگرانی‌هایی از قبیل جاری شدن سیلاب نیز کاهش یابد.

این مسئول ادامه داد: یکی از چالش‌های استان در حوزه زیست محیطی پسماند است که امیدواریم با حضور دولت در مازندران، این مشکل مرتفع شود.

*مردم منتظرند مشکلات ناشی از تحریم کاهش یابد

این مسئول عملکرد دولت یازدهم را در طول دو سال گذشته مثبت ارزیابی کرد و با بیان اینکه در دولت یازدهم شاهد موفقیت مهم در عرصه سیاسی بودیم، تصریح کرد: توافق تاریخی تیم مذاکره‌کننده دولت در رابطه با انرژی هسته‌ای که تحیر جهانیان را در پی داشت، مهم‌ترین رخداد و دستاورد دولت روحانی بوده است.

مهردادی در همین رابطه ادامه داد: مردم شریف کشور در طول سال‌های تحریم و فشارهای مختلف اقتصادی همواره ایستادگی کرده، پشتیبان نظام بودند و امروز امیدوارند که با حفظ اقتدار نظام، این تحریم‌ها شکسته و برداشته شود و مشکلات ناشی از تحریم‎ها که جامعه را دچار گرفتاری‌هایی کرده است رفع شود.

 



    ©2013 APG.ir