تعداد بازدید: 2227

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 19 مهر 1394-8:2

معاون ارشاد مازندران تاکید کرد:

لزوم توجه دولت به پروژه تالار مرکزی و پردیس سینمایی در مازندران

و حالا سفر آقای رییس جمهوری(56)/عباس زارع : تکمیل تالار و کتابخانه مرکزی مازندران و همچنین آماده‌سازی ریرساخت‌های فرهنگی در استان از جمله اقداماتی است که امیدواریم در سفر دولت به استان صورت گیرد.


مازندنومه؛ سرویس سیاسی، خبر ارسالی کمیته رسانه ستاد استقبال مردمی از رییس جمهوری: عباس زارع با بیان این که پروژه تالار مرکزی و پردیس سینمایی جزو اولویت‌های ماست، اظهار کرد: تکمیل تالار و کتابخانه مرکزی مازندران و همچنین آماده‌سازی ریرساخت‌های فرهنگی در استان از جمله اقداماتی است که امیدواریم در سفر دولت به استان صورت گیرد.

وی با تاکید بر این که مشارکت مردم و دستگاه‌ها زمانی اتفاق می‌افتد که زیرساخت‌ها مهیا باشد، گفت: وقتی زیرساخت‌ها فراهم نباشد نمی‌توان از مشارکت مردم در امور فرهنگی بهره برد.

این مسئول با اشاره به اینکه  کارهای فرهنگی به انجمن‌ها، نهادهای مردمی و صنفی باید برون‌سپاری شود، تصریح کرد: آماده بودن زیرساخت‌ها باعث می‌شود راحت‌تر بتوانیم اقدامات فرهنگی را برون‌سپاری کنیم.

زارع با بیان اینکه مازندران استان گردشگرپذیر و نیازمند اعتبارات ملی است، ادامه داد: برای حفظ فرهنگی بومی در مقابل ورود دیگر فرهنگ‌ها به استان، باید اعتبارات بیشتری به مازندران تعلق گیرد.

وی با اشاره به آمادگی بخش فرهنگی در استان برای استقبال از سفر رئیس‌جمهوری به مازندران، خاطرنشان کرد: در کنار سایر دستگاه‌ها، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از آمادگی کامل برای استقبال از رئیس‌جمهوری و هیئت همراه، برخوردار است.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه مازندران علاوه بر داشتن پیشینه فرهنگی، امروز از نیروهای بسیاری در حوزه فرهنگی برخوردار است، اظهار کرد: اگرچه مجتمع‌های فرهنگی ارشاد در اختیار انجمن‌های مختلف فرهنگی است، تعداد مراکزی که داریم پاسخگوی فعالان حوزه فرهنگی نیست.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم در سفر دولت به مازندران، بخشی از نیازهای استان در حوزه فرهنگی تامین شود، گفت: البته نمی‌توان انتظار داشت در این سفر همه مشکلات بخش فرهنگی رفع شود اما می‌تواند نقطه امیدی برای توسعه و پیشرفت در این مسیر باشد.



    ©2013 APG.ir