تعداد بازدید: 2640

توصیه به دیگران 0

يکشنبه 19 مهر 1394-8:14

مسئول کمیته ورزشی ستاد مردمی استقبال از سفر رئیس‌جمهوری خبرداد

استقبال نمادین از رئیس‌جمهوری در قالب کاروان «شوق حضور» در ساری

و حالا سفر آقای رییس جمهوری(58)/ لیلا مومنی: کاروان ورزشی "شوق حضور" امروز ساعت 15 در ساری به حرکت در می آید که شامل اتومبیل‌رانان، موتورسواران، اسکیت‌بازان، دوچرخه‌سواران، رزمی کاران و ژیمناست کاران است.


  مازندنومه؛ سرویس سیاسی، خبر ارسالی کمیته رسانه ستاد استقبال مردمی از رییس جمهوری: لیلا مومنی با اشاره به اینکه ورزشکاران نیز نظیر دیگر مردم استان، چشم انتظار حضور دولت تدبیر و امید در مازندران هستند تا دستاوردهای آن باعث رونق و توسعه استان شود، اظهار کرد: جامعه ورزشی علاوه بر خواسته‌های مشترک با دیگر مردم مانند رونق کسب و کار و اشتغال، به توسعه فضاهای ورزشی نیز اهمیت می‌دهند و امیدوارند که این سفر برای ورزش استان نیز پربرکت باشد.

وی با بیان اینکه ورزش مازندران نه تنها در ایران، در دنیا زبانزد است و نیاز به تشریح این ظرفیت بزرگ نیست، افزود: ورزشکاران استان نیز برای آن که شوق و امید خود را مانند دیگر مازندرانی‌ها از سفر رئیس‌جمهوی نشان دهند، در برنامه‌ای نمادین به استقبال دکتر روحانی می‌روند.

مسئول کمیته ورزشی ستاد مردمی استقبال از سفر رئیس‌جمهوری از حضور کاروان ورزشی "شوق حضور" در ساری خبرداد و گفت: در این کاروان که با همت جامعه ‌ورزشکاران به حرکت درآمده است اتومبیل‌رانان، موتورسواران، اسکیت‌بازان، دوچرخه‌سواران، رزمی کاران و ژیمناست کاران حضور دارند.

وی با بیان اینکه این برنامه راس ساعت15 امروز یکشنبه 19 مهرماه برگزار می‌شود، تصریح کرد: این کاروان از میدان امام حسین (ع) حرکت می‌کند و در پارک ملل به جشن استقبال کاروان دولت تدبیر و امید می پیوند.

این فعال اجتماعی گفت: امیدواریم ورزش مازندران با استعدادهای درخشانی که دارد بتواند سهم خوبی از دستاوردهای سفر دولت به مازندران داشته باشد.

 



    ©2013 APG.ir