تعداد بازدید: 3155

توصیه به دیگران 0

دوشنبه 27 مهر 1394-10:42

اعتیاد به بازی آنلاین و سرقت اینترنتی از حساب پدر

شخصی که برای انجام بازی آنلاین، از حساب پدرش به صورت اینترنتی برداشت می کرد، توسط کارآگاهان سایبری پلیس فتای استان مازندران شناسایی و دستگیر شد.


مازندنومه؛ سرویس اجتماعی، خبر ارسالی پلیس فتای استان: سرهنگ دوم حسن محمدنژاد -رئیس پلیس فتای استان مازندران- گفت: فردی اهل و ساکن ساری به پلیس فتای استان مراجعه و اظهار کرد با بررسی پرینت حساب خود متوجه برداشت تدریجی مبالغ 20 میلیون ریال وجه نقد شده است.


وی ادامه داد: پس از گرفتن مرجوعه قضایی بلافاصله مراتب در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت و با تحقيقات گسترده و اقدامات ويژه كارشناسان، سرانجام هويت سارق که فرزند شاکی بود، مورد شناسايي قرار گرفت.

سرهنگ محمدنژاد خاطر نشان کرد: پس از شناسایی متهم، کارآگاهان این پلیس با هماهنگی مقام قضایی متهم را به پلیس فتا استان احضار و در تحقیقات به بزه انتسابی اعتراف کرد.

به گزارش پلیس فتا، فرد مورد نظر من چند سالی است که بازیهای آنلاین اینترنتی انجام می داد، طوری که به آن اعتیاد پیدا کرده بود. از آنجایی که برای ادامه بازی و جهت راه یافتن به مراحل بالاتر این گونه بازی ها به پول بیشتری نیاز داشت، وسوسه برداشت از حساب پدر به سرش زد.

بر اساس این گزارش، او با داشتن اطلاعات حساب پدرش که جهت انجام امور بانکی در اختیارش بود،  با فعال نمودن رمز اینترنتی، بدون اطلاع پدر اقدام به سرقت از حسابش جهت انجام بازی آنلاین اینترنتی و انتقال به سایت های عنوان شده می کرد.

پس از اقرار صورت گرفته، متهم جهت سير مراحل قانوني به مرجع قضائي تحويل داده شد.



    ©2013 APG.ir