تعداد بازدید: 3226

توصیه به دیگران 1

جمعه 8 آبان 1394-2:20

نگرانیم

بیانیه شورای اصلاح طلبان قائمشهر به بهانه تصمیمات اخیر استاندار  مازندران/ این عزل و نصب‌ها اگر در جهت پیشبرد اهداف والای دولت جمهوری اسلامی، آزادی بیان و برنامه های دولت تدبیر و امید نباشد، فاقد ارزشی درخور خواهد بود.


مازندنومه، سرویس سیاسی: شاید اگر ربیع فلاح جلودار ذره ای گمان می برد که با حذف یکی از عناصر اصلاح طلب استانداری مازندران این گونه مورد شماتت و انتقاد این طیف سیاسی قرار می گیرد، هرگز حسین حسن نژاد را برکنار نمی کرد. او در دو سال گذشته عزل و نصب های زیادی کرد، اما هرگز این گونه زیر تیغ نرفت. طیف اصلاح طلب استان متفق القول اند که در ماجرای سفر رییس جمهوری به مازندران، مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری نقشی نداشت و نباید با او این گونه برخورد حذفی می شد.

بعد از چند مصاحبه و بیانیه، امروز بیانیه شورای هماهنگی اصلاح طلبان قائم شهر به دست ما رسید که متن کامل آن در پی می آید.

«در فضای پر التهاب و پر تنش استان مازندران در سالهای کنونی که دشمنی ها و کینه توزی های مداوم جریانات مختلف، فرصت حرکت پرشتاب و مستمر در جهت پیشبرد اهداف والای انقلاب اسلامی را گرفته است باز تولید بحران، امری ناصواب به نظر می رسد.

با انتشار خبر برکناری مدیر کل سیاسی استان مازندران که سابقه فرمانداری موفقی را در شهرستان قائمشهر در دولت اصلاحات داشت، موجی از نگرانی در فضای استان به راه افتاد که برخی آن را مربوط به مساله استقبال از رییس‌جمهوری و برخی مربوط به انتقادات وارده در خصوص انفعال این حوزه در ارتباط با گروه‌های سیاسی می‌دانند.

به هر نحو ممکن، به استناد دلایل فوق‌الذکر یا هر علت دیگری روابط عمومی استانداری با انتشار نامتعارف خبر برکناری مدیرکل سیاسی و عدم اشاره استانداری به علت و معرفی جایگزین شبهات فراوانی را به‌وجود آورده است.

شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان قائمشهر ضمن ابراز نگرانی از وقوع تحولات در استانداری به جد خواستار اطلاع‌رسانی شفاف در این زمینه و مهمتر از همه انتصاب جایگزینی به مراتب آزاد اندیش در عرصه سیاسی استان به دلیل برداشتن محدودیتها برای ایجاد فضای شاداب سیاسی می باشد و اعلام می دارد این عزل و نصب‌ها اگر در جهت پیشبرد اهداف والای دولت جمهوری اسلامی، آزادی بیان و برنامه های دولت تدبیر و امید نباشد، فاقد ارزشی درخور خواهد بود.»


  • سه شنبه 12 آبان 1394-18:40

    آقای فلاح وقتی آقای حسن نژاد در 28 سالگی فرماندار بود شما کجا بودین؟ آقای حسن نژاد از معدود مدیران ستادی استانداری بود که لایق و دانا بود! اون رو هم تحمل نکردید! زیاد به جایگاتون غره نشید و اینو بدونید آقای حسن نژاد انقدر مناعت طبع داشت که بعد از روی کار اومدن دولت احمدی نژاد خودش استعفا داد و رفت.ایشان در وزارت کشور همیشه یه مدیر لایق محسوب میشه و همه میدونن شما چه جور میدیری هستید.آقای فضلی شما مسیول این هرج و مرج استانداری مازندران هستید

    • دوشنبه 11 آبان 1394-8:15

      سلام
      چرا تا یک تغییری در سطح استان. انجام. می گیرید بعضی. ها فیلشان. یاد هندوستون. می کند چر ا به فکر توسعه استان نیستید خارج از شعار زدگی بس. دیگه این دعوای خاله زنکی

      • حسین برزگر آرزوی وحدت پاسخ به این دیدگاه 1 0
        جمعه 8 آبان 1394-23:35

        با سلام و احترام وقتی شرایط امروز مازندران را هرشهروند این استان مینگرد بویژه سیاسیون استان جای خالی مرد سیاست و پرتلاش و خوش فکر مازندران جناب آقای دکتر کریمی مله احساس میشود مازندران با داشتن مردان قدرتمندی مانند دکتر کریمی مله هرگز نباید امروز اینگونه رنگ زرد بر رخسارش نمایان باشد پیشنهاد مجدانه به همه اصلاح طلبان استان بویژه مرکز نشینان پرحاشیه ساری دوستان خوبم که همیشه به آنها می بالم این است که با هم وحدت داشته باشند و بازیچه دست دیگران نباشند و فقط با شلوغ کردن و سر وصدا در آوردن فضای سیاسی استان را بهم نزنند امروز اصلاح طلبان باید پیرو امام و اندیشه های ناب او و فرامین ارزشمند و گوهربار رهبری عزیز باشند و با وحدت و همدلی و هم زبانی مسیر نورانی شهادت را ادامه دهند و در این ره با عقلانیت توام با عشق و صداقت حرکت کنند دوستان خوب و همرهان عزیز همه باید به اهل بیت توسل کنیم و به این ریسمان الهی چنگ زنیم راه نجات بشریت و جامعه ما همین است وبس . پس بیاییم یکبار دیگر با همدلی و بدون تعصب و بخشنگری اصلاح طلب مازندرانی که باعث توسعه استان خواهد شد را با اجماع انتخاب کرده و در جهت حمایت او از هیچ چیز دریغ نکنیم .. و اما تکمله . اصلاح طلبان مازندران عاشق امام ورهبری و شهدا بوده وتا آخرین قطره خون پایبند مکتب امام و رهبری میمانند ..

        • حسین برزگر ولیکچالی -عضو شورای مرکزی اصلاح طلبان شهرستان ساری پاسخ به این دیدگاه 1 1
          شنبه 9 آبان 1394-8:19

          این حق مسلم،طبیعی و قانونی استاندار است که مدیران مربوطه را براساس شاخصها و معیارهای همسو گرایانه با دولت برگزیند.اشخاص چندان مهم نیستند اما اگر جناب استاندار به این ملاکها و معیارها توجه نکرده باشد مستحق تذکر ویا مستوجب انتقاد است. ضمن اینکه بروز چنین اتفاقاتی در صحنه سیاست امری بدیهی و موضوعی عادی است و نباید حساسیت زیاد نشان داد.حامیان دولت(اصلاخ طلبان و اعتدالیون)از هم اکنون بااتحاد و انسجام و با تدبیر ایتلاف به پروزه انتخابات مجلس فکرکنند و تغییرات استانداری را فراموش کنند.

        • جمعه 8 آبان 1394-19:42

          سفر دولت محترم به مازندران، با ايجاد بحث هاي اختلاف انگيز منطقه ي ازاد تجاري ، چنان فضاي التهاب و تشويش و نگراني را در بين مردم ايجاد نمود كه مردم غرب استان را با شرق استان و و برخي شهرها را در مقابل و تقابل شديد با هم قرار داد

          • جمعه 8 آبان 1394-17:43

            درود بر اصلاح طلبان قائمشهر


            ©2013 APG.ir