تعداد بازدید: 2424

توصیه به دیگران 0

يکشنبه 10 آبان 1394-22:54

دو نکته کلیدی خطاب به استاندار مازندران در یک بیانیه:

تاثير نگرفتن از افراد صاحب تروت بيرون استاندارى/به كارگيرى نيروهاى توانمند و خوشنام

بیانیه شوراى هماهنگى جبهه اصلاحات استان مازندران/ با نگاهى به عملكرد دو سال گذشته مديريت كلان استان و بازخورد آن در ميان مردم و فعالان سياسى حاميان گفتمان اعتدال، چيزى جز نااميدى و سرخوردگى به چشم نمى آيد/انتظار مى رود، در اندك مدت باقيمانده تا انتخابات مهم اسفند ماه امسال، بدون تاثيرپذيرى از افراد صاحب ثروت بيرون استاندارى، با به كارگيرى نيروهاى توانمند و خوشنام و بركنارى مديران ناكارآمد و بى تدبيرِ خواهان كرنش و تشنه ى قدرت، از تنزّل بيش از پيش پايگاه اجتماعى دولت تدبير و اميد جلوگيرى شود.


مازندنومه، سرویس سیاسی: هر چند مدیرکل جدید سیاسی و انتخابات استانداری مازندران انتخاب شده و استاندار هم دیروز مخالفان و منتقدانش را ورشکسته نامید، انتظار می رفت بیانیه ها و مصاحبه های اصلاح طلبان استان کم رنگ شود، امروز دو بیانیه دیگر صادر شد.

بیانیه نخست را شورای اصلاح طلبان ساری صادر کرد که در باکس مجزا اتشار یافت و بیانیه دوم که اهمیت بیشتری دارد از سوی شوراى هماهنگى احزاب اصلاحات استان مازندران صادر شده است. متن این بیانیه که تمام احزاب و گروه های اصلاح طلب آن را امضا کرده اند، بدین شرح است:

«با پيروزى دكتر روحانى در انتخابات سال ٩٢ و روى كار آمدن دولت تدبير و اميد، تشكّلها و فعالان سياسى استان مازندران اميدوار بودند با تغييرات مديريتى همسو با شعارهاى رياست محترم جمهورى، عقب ماندگى دل آزار اين استان به ظاهر برخوردار، در حوزه هاى مختلف مورد توجه قرار گيرد و به خواسته هاى بحق مردم پاسخ درخورى داده شود.

با نگاهى به عملكرد دو سال گذشته مديريت كلان استان و بازخورد آن در ميان مردم و فعالان سياسى حاميان گفتمان اعتدال، چيزى جز نااميدى و سرخوردگى به چشم نمى آيد.

نبود برنامه اى روشن براى توسعه استان، از يك سو و ابقای بسيارى از مديران ناكارآمد دولت پيشين از سوى ديگر، به همراه بى توجهى به نيروهاى با تجربه ى همسو با سياست هاى دولت در مديريت هاى استانى و شهرستاني، چشم انداز تيره و تارى را در افق پيش رو ترسيم مى كند.

فعالان سياسى طرفدار دولت در طول دو سال گذشته، در فرصت هاى به دست آمده و ممكن، به شيوه هاى مختلف نارضايتى خود را از وضعيت موجود به گوش استاندار محترم رساندند، ولى براى جلوگيرى از هر گونه سوء استفاده مخالفانِ هميشه پا به ركاب دولت، از رسانه اى كردن بسيارى از مسائل خوددارى ورزيدند، اما با سفر رياست محترم جمهورى به مازندران، آنچه براى فعالان سياسى عيان بود بر آفتاب افتاد و سوء مديريت در استقبال و حاشيه هاى آن هيچ ترديدى در ضعف مفرط مديريت كلان استان بر جا نگذاشت.

حفظ شاكله ى مديريتى دولت پيشين در مجموعه مديريتى استان، در كنار ترفندهاى ناصواب به كار گرفته شده براى ايجاد شكاف ميان نيروهاى طرفدار دولت، موجب دلگيرى و ناراحتى فعالان اصلاح طلب استان شده است.

شوراى هماهنگى جبهه اصلاحات استان، متشكل از دبيران استانى و نمايندگان احزاب و تشكلهاى اصلاح طلب كشور، انتظار دارد که آقاى دكتر ربيع فلاح و مشاوررانش با درايتى كه از آنان انتظار مى رود، در اندك مدت باقيمانده تا انتخابات مهم اسفند ماه امسال، بدون تاثيرپذيرى از افراد صاحب ثروت بيرون استاندارى، با به كارگيرى نيروهاى توانمند و خوشنام و بركنارى مديران ناكارآمد و بى تدبيرِ خواهان كرنش و تشنه ى قدرت، از تنزّل بيش از پيش پايگاه اجتماعى دولت تدبير و اميد، كه شمه اى از آن در مراسم استقبال به چشم آمد، جلوگيرى كنند.

به اميد تعامل بيشتر مجموعه مديريتى استاندارى با احزاب و تشكّلهاى شناسنامه دار حامى گفتمان دولت تدبير و اميد در استان.»


  • سه شنبه 12 آبان 1394-10:6

    باسلام خدمت همه ی دوستان هم استانی انتقاد از جناب ربیع فلاح ازهمان روزهای اول مطرح بوده وامروز این مخالفتها تازه برای عده ای روشن شده ضمن احترام برای جناب ربیع فلاح مطمئن هستم جناب ایشان اهداف بلند دولت وتوسعه استان را فدای نیات شخصی بعضی افراد نمی کند باتوجه به اینکه به وجدان پاک ایشان ایمان دارم ایشان درخواست می کنم به کارنامه خود درطی دوران تصدیشان در سمت استانداری مازندران را باز بینی نمایند و یک خود ارزیابی از عملکرد خود داشته باشند اگر واقعا به این رسیدند برنامه هایشان دراستان درراستای تقویت دولت نبوده برای ماندگاری در تاریخ به عنوان فردی مومن وصالح ازاین پست استعفا دهند تا هزینه ی بیشتری برای مردم و دولت اضافه نکنند تا شاید با این کار شما الگویی باشید برای سایر مدیران دولت آقای روحانی تا افرادی ناکارامد هستند رسم استعفا را برقرار نمایند تا منافع استان و دولت تحت شعاع امیال و شخصی قرار نگیرد
    خواهشمنداست در خود ارزیابی خود به این موارد بپردازید
    -جلوگیری از فساد اداری
    -جلوگیری از رانت ها
    -جلوگیری از تخلفات ازناحیه نزدیکان
    -کاهش بودجه عمرانی
    -کاهش پروژه های ملی و استانی
    -توجه به اقتصاد استان
    -توجه به صنعت استان
    -توجه با کشاورزی استان
    -توجه و جلوگیری ازتغییر کاربری اراضی کشاورزی
    -انتخاب و انتصاب افراد باتجربه و متخصص
    و........
    جناب استاندار اینها بخشی از خود ارزیابی است درسایر موارد به تشخیص خودتان بررسی فرمایید
    ارادتمند هم استانی شما

    • سه شنبه 12 آبان 1394-0:25

      حیف از دولت روحانی که با استانداری ربیع فلاح... داره بدنام میشه

      • دوشنبه 11 آبان 1394-22:21

        ای کاش استاندار محترم هم در عزل مدیرکل سیاسی صبر بیشتری به خرج می داد هرچند که تمامیت خواهی بعضی از افراد کنار استاندار محترم به علت مسائل شخصی (مانند کم توجههی مدیرکل سیاسی و زیر بار نرفتن بعضی از دستورات حوزه به او ) تاثیر بسزایی در این عزل داشته که بیشتر به منافع شخصی حوزه بر می گشت نه منافع استانی . جا داشت اینگونه مسائل شخصی از طرف استاندار محترم جدی تلقی نمی شد . در هر حال این ایام که نزدیک به انتخابات است اینگونه تصمیمات شتابزده ان هم در حوزه سیاسی عجیب به نظر میرسد .. ای کاش دوستان ستاد سفر عجولانه نامه نمینوشتند . ای کاش حوزه معاونت سیاسی در این امور تدبیر به خرج می داد . ای کاش شیطنت در درون استانداری و با چراغ سبز در جهت ضعیف جلوه دادن استاندار انجام نمیگرفت .. ای کاش اطاف استاندار و حوزه او افراد با شرح صدر و صبور حضور داشتند که منافع استانی را بر عصبیت های جاهلی و عفده های درونی ترجیح می دادند ( البته شاید به دلیل آشنا نبودن با استانداری و کم تجربه بودن ) .. و ای کاش استاندار معتدل و محترم با صبر و حوصله و گوش نکردن حرف اطرافیان سالم ولی کم تجربه و جاهل تن به چنین کاری نمی داد .. هر چند که باید منصفانه گفت استاندار انسانی صادق و سالم و پرکار ولی با سیاست آشنا نیست . شاید همین عدم آشنایی روزی باعث سقوط او و دوستان و شاید خدای ناکرده استان شود ...

        • دوشنبه 11 آبان 1394-22:21

          این استاندار از شخص ... خط میگیره .... بهتره بگیم دستور میگیره

          • دوشنبه 11 آبان 1394-9:3

            این سیاست یک بام و دو هوای اتخاذ شده از سوی شورا که تلویحا حمایت ضمنی از استاندار نیز بود معلول رسوخ چند نا اصلاح طلب...است به شورا که همچون ادوار گذشته در بی انتفاع شخصی و ضربه زدت یه جبهه اصلاحات هستند
            به حق این ماه عزیز انشالله سایه شومشان از سر اصلاحات استان برداشته شود این ...

            • پورموسویپاسخ به این دیدگاه 11 1
              يکشنبه 10 آبان 1394-23:5

              آقای دبیر شورای هماهنگی جبهه اصلاحات
              در تعامل با این استاندار بی کفایت بهره مند باشید.
              بیانیه ندادید حالا که دادید خواهان تعامل شدید ؟؟
              فلاح باید برود ...


              ©2013 APG.ir