تعداد بازدید: 2791

توصیه به دیگران 0

سه شنبه 12 آبان 1394-9:26

رییس قوه قضاییه وارد ساری شد

آملی لاریجانی: کاستی های حوزه قضایی استان را بررسی می کنیم

آیت الله آملی لاریجانی: قبل از حضور من در استان بررسی های گسترده ای انجام شده و امیدوارم حضورم به رفع مشکلات کمک کند


  مازندنومه؛ سرویس سیاسی، کلثوم فلاحی: صبح امروز آیت الله صادق آملی لاریجانی -رییس قوه قضاییه- وارد ساری شد.

او در دقیقه های اولیه ورود به مرکز استان در جمع خبرنگاران گفت: بررسی مسایل قضایی استان و پی گیری مشکلات دادگستری و سازمانهای تابعه از هدف های این سفر است

آملی لاریجانی با بیان این که تلاش می کنیم کاستی های حوزه قضایی استان را در این سفر بررسی کنیم، ادامه داد: تا جایی که میسور است این مشکلات را برطرف می کنیم.

رییس قوه قضایه با اشاره به این که در این سفر تحولی در مسایل دادگستری روی خواهد داد، تصریح کرد: قبل از حضور من در استان بررسی های گسترده ای انجام شده و امیدوارم حضورم به رفع مشکلات کمک کند.

این مسئول گفت: در کنار این هدف های اصلی، ملاقات هایی با خانواده شهدا، روحانیون و نخبه ها خواهیم داشت.

گفتنی است دو نماینده مجلس -محمد دامادی و علی اکبر ناصری- رییس قوه قضاییه را همراهی می کنند.

ادای احترام به مقام شامخ شهیدان، حضور در همایش قرآنی و دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران، دیدار با قضات و کارکنان دستگاه قضایی و سازمان های تابعه و شرکت در جلسه شورای اداری استان از برنامه های امروز آیت الله لاریجانی است.

 


  • چهارشنبه 13 آبان 1394-1:5

    به کجا چنین شتابان؟؟؟؟؟؟ به دیار علویان خوش اندی ،اما چه بگویم که درد و دلها بیداد میکنند و دادی از داد گرفته نمیشود کدام ناعدالتی را میخواهید از بین ببرید در حالی که تمام ریشه این بیعدالتیها در این شهر در بین برپا کنندگان عدالت میباشد آه بگ/ییم که گر بگوییم از درون میسوزانند ما را، و گر نگوییم از درون میسوزیم ،بیا طرحهای عمومی عمرانی را اصلاح کن که تبدیل به طرحهای تحمیل اشتباهی شده


    ©2013 APG.ir