تعداد بازدید: 5097

توصیه به دیگران 7

سه شنبه 12 آبان 1394-22:20

عضو شورای اسلامی شهر ساری:

فساد مالی و اخلاقی ندارم، به ادبیاتم گیر داده اند/ساری کانون تبلیغاتی بعضی آقازاده ها شده است

علی اکبر زلیکانی گفت: وابستگی نداشتن بنده به دست های پشت پرده و جریانات و تشکیلات سیاسی آقایان، باعث شده به دنبال پرونده سازی برای من باشند/برخی سیاسیون برای باقی ماندن در منصب به اقوام نزدیک خود رحم نمی کنند/بعضی مسئولان حاضرند مردم به نظام بدبین شوند اما منافع خودشان حفظ شود/هیچ خرده حساب سیاسی و مالی با کسی ندارم/مردم گول ظاهر دینی حرکت های منفعت طلبانه را نمی خورند.


مازندنومه؛ سرویس سیاسی، محمد اسماعیل بخشی سورکی: علی اکبر زلیکانی در گفتگو با مازندنومه اظهار داشت: چند وقتی می شود که در مرکز استان مازنداران با وجود این صبغه تاریخی و مذهبی و شهرت آن به دیارعلویان، شاهد بد اخلاقی های سیاسی و منفعت طلبانه برخی از مسئولان و متولیان هستیم که به هیچ وجه در شأن مردم ولایی و همیشه در صحنه این خطه نیست.

وی با بیان این که با نگاهی به تاریخ استان مازندران، به خصوص شهر ساری در می یابیم وجود علمای بزرگ و صاحب نفسی همچون سعیدالعلما، دانشمندان دینی همواره نقش تاثیرگذاری در اصلاح و هدایت جامعه داشته اند، تصریح کرد: ماه محرم الحرام را فرصت مناسبی دیدم تا به برخی از بد اخلاقی های سیاسی اخیر که متاسفانه در حال تبدیل شدن به یک عادت رفتاری است، اشاره کنم و برای رفع این معضلات که مانع خدمت به مردم ولایت مدار و حسینی این خطه می شود، از علمای بزرگوار و مردم فهیم ساری استمداد جویم.

عضو شورای شهر ساری با بیان این که متاسفانه عده ای سعی دارند با ورود به هیات های مذهبی و حمایت مالی و سیاسی از آن ها، به مطامع دنیایی خود دست پیدا کنند، تصریح کرد: این گونه می شود که از مسیر اصلی عبرت های عاشورایی خارج می شوند، غافل از این که مجالس سوگواری اهل بیت(ع) بازار خودنمایی نیست و مکتب سیدالشهدا رندی و تزویر برنمی تابد.

زلیکانی با اشاره به این که یکی از دلایلی که باعث شد سیدالشهدا همراه خانواده از مدینه خارج شود و به سمت مکه برود این بود که اگر در مدینه می ماند، شهر ناخواسته به سنگر بنی هاشم تبدیل می شد و ممکن بود عده ای زن و بچه مردم، در درگیری ها از بین بروند، استدلال کرد: حضرت آمده بود تا خودش را فدای مردم و جامعه و نه این که کسی را فدای خود کند، این مرام ابی عبدالله علیه السلام است، امروز هم مسئولان عملکرد و سیره خودشان را با حضرت مقایسه کنند، ببینند در آخر چه می ماند.

*برخی سیاسیون برای باقی ماندن در منصب به اقوام نزدیک خود رحم نمی کنند

عضو شورای اسلامی شهر ساری اظهار داشت: برخی آقایان به اصطلاح مسئول خود را مقدم بر سیدالشهدا می دانند و برای بقا در پست و مقام و رأی، به هر کاری دست می زنند. وقتی می بینند سند و استدلالی ندارند برای تخریب افرادی که حاضر نیستند به حزب و تشکیلات شان بپیوندند، دست به دامن توطئه، تهمت و جریان سازی می شوند. این جریانات بر اساس دروغ و تزویر پایه گذاری شده است.

وی تصریح کرد: این ها همان هایی هستند که دائما تصویر حضورشان در هیات های مختلف مذهبی را در فضای مجازی منتشر می کنند و داعیه دوستی اهل بیت(ع) دارند، اما کدام اهل بیت؟ خدا می داند!

این مسئول ادامه داد: این چه اهل بیتی است که به آبروی هم و برای خارج کردن رقیب انتخاباتی خود از میدان، به آبروی نزدیک ترین اقوام خود هم رحم نمی کنند؟ این ها از همین الان برای شکست کاندیدای احتمالی مجلس آینده جلسه می گذارند و با تهمت و اقدامات غیر اخلاقی با آبروی افراد بازی می کنند.

زلیکانی ادامه داد: این ها همان هایی هستند که برای ورود به مجلس شورای اسلامی و شورای شهر هزینه های میلیونی و میلیاردی می کنند، کجای دنیا کسی برای خدمت به مردم، میلیون ها تومان هزینه می کند تا به پست و مقام برسد؟ همین هایی که برای باقی ماندن در پست خود و تشویش اذهان عمومی نسبت به نیروهای ارزشی دست به دامن افراد معلوم الحالی شده اند که به زورگیری و شرخری شهرت دارند.

این عضو شورای شهر ساری ابراز داشت: بعضی مسئولان حاضرند مردم به نظام بدبین شوند، اما منافع خودشان حفظ شود.

*شهر ساری کانون تبلیغاتی بعضی آقازاده ها شده است

وی افزود: مسئولی که به مردم مومن شهرش تعهد ندارد، چگونه می تواند از سیدالشهدا دم بزند؟ همین می شود که در شهر بنر تبلیغات هیات می زنند؛ عکس شخص سخنران از موضوع جلسه که "سوگواری سیدالشهداست" بزرگتر است و در تبلیغات شان فرع را مقدم بر اصل می دانند. شهر را کرده اند کانون تبلیغاتی برخی آقازاده ها! همین می شود که پروژه ای که در شهرداری باید به مناقصه گذاشته شود، بر اساس ارتباطات و منافع شخصی به یک آقازاده واگذار می شود! این مرام اهل بیت(ع) نیست، این ها بازی با دستگاه سیدالشهدا است، تا کی قرار است با دین و با مرام معصوم بازی کنیم؟ تا کی قرار است به اسم دین و اسلام، به کام خودمان عمل کنیم؟

*مردم گول ظاهر دینی حرکت های منفعت طلبانه را نمی خورند

زلیکانی تاکید کرد: چیزی که خدا در آن نباشد شیطان است، ولو ظاهر دینی داشته باشد، مردم دیگر گول ظاهر دینی حرکت های منفعت طلبانه را نمی خورند. ابن ملجم لعنت الله علیه حضرت امیرالمومنین(ع) را به شهادت رساند، در حالی که همان روز، روزه بود! حالا آقایان نشسته اند برای بهره بردن از مراسم عزاداری تیم درست کرده اند، طرفدار این هیات و آن هیات درست کرده اند، طرفدار این مداح و سخنران و آن مداح و سخنران درست کرده اند، این کارها بازی با آبروی اهل بیت(ع) است.

وی گفت: بر اساس روایات، مسلمان نیست کسی که غصه جامعه اش را نخورد، این مردم هستند که موضوعیت دارند.

این مسئول با بیان این که به لطف خدا هیچ خرده حساب سیاسی و مالی با کسی ندارم و تا جایی که توان دارم در حوزه مسئولیتم در مقابل بی قانونی، دور زدن قانون، کنار گاشتن ضوابط (پارتی بازی) خواهم ایستاد، تصریح کرد: تمام سعی خود را کرده ام این رویه را در پیش بگیرم و به لطف خدا و اهل بیت(ع) ان شاء الله تا آخر هم در همین مسیر ثابت قدم خواهم ماند.

*ادبیات تند بدتر است یا هدایت بیت المال به سمت دوستان و آشنایان؟

زلیکانی تاکید کرد: همین وابستگی نداشتن بنده به دست های پشت پرده و جریانات و تشکیلات سیاسی آقایان، باعث شده به دنبال پرونده سازی برای این حقیر باشند. به این افراد می گویم همه تلاش تان را بکنید، باشد که رستگار شوید! اویی که چشم بیدار است، می بیند و همین کافی ست.

عضو شورای شهر ساری گفت: حالا کار به جایی رسیده که به هر دری می زنند، حتی در تعاملات و ادبیات بنده هم دنبال سوژه ای برای ایجاد موج تبلیغی منفی می گردند.

وی با اشاره به این که افتخار می کنم از خانواده ای روحانی هستم و در تمام طول عمرم برای علما و مراجع دینی ارزش والایی قائل بوده و هستم، اضافه کرد: حالا بنشینید تهمت بی احترامی به سلسله جلیله علما بزنید! این کارها ترویج بی تقوایی و شکستن حرمت علما در بین مردم است.

*ناگفته ها بسیار است

عضو شورای اسلامی شهر ساری اظهار داشت: در شب های دهه اول ماه محرم حسینی وظیفه خود می دانستم برای تکریم مراسم های عزاداری، عرض خداقوت به متولیان جلسات و عرض ارادت به پیرغلامان ابا عبدالله الحسین(ع) در محافل مختلف، به خصوص در جلسات روضه روستاها حضور پیدا کنم، حالا آقایانی که دیدند نمی توانند پرونده فساد مالی و اخلاقی برای ما درست کنند، شروع کردند به نشر اکاذیبی از این دست که حقیر در فلان جلسه با کسی درگیر شدم و اهل نزاع هستم! من اهل نزاع هستم یا شما؟

وی تاکید کرد: گیرم که بر فرض محال بنده در تعاملاتم با کسی تندی کرده و برخورد کلامی داشته ام، این بدتر است یا بی توجهی به قانون؟ این بدتر است یا بی اعتنایی به مشکلات مردم؟ این بدتر است یا هدایت برنامه ریزی شده ای منابع بیت المال به سمت دوستان و آشنایان و حامیان سیاسی خودتان؟ این بدتر است یا دور زدن قانون برای زمین خواری و شهر فروشی و تراکم فروشی؟ به راستی رای آوردن و باقی ماندن در جایگاه مدیر و مسول ارزش این همه شایعه پراکنی و دروغ و نفاق را دارد؟

زلیکانی بیان داشت: اول به خودم بعد به دیگر مسئولان توصیه می کنم بر اساس آموزه های دینی، انسان اول باید خودش را اصلاح کند تا بتواند جامعه را اصلاح کند. حالا بیایید جلسات امام حسین (ع) را منحصر به خود بدانید، این رویه دردی دوا نمی کند.

عضو شورای شهر ساری تاکید کرد: تاکنون در مقام سکوت بودم و هنوز هم ناگفته ها بسیار زیاد است، ان شا الله بخش دیگری از عرایضم را در دیداری که در هفته های آینده با علمای جهان اسلام داریم، مطرح خواهم کرد.

وی در پایان ابراز داشت: این حقیر با مردم پیمانی بسته ام و تمام سعی ام این است که به تأسی از امام و مقتدایم حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) منافع مردم را به منافع خودم ترجیح داده و ان شاء الله تا آخرین لحظه حتی به قیمت جانم پایش بایستم.


  • شنبه 16 آبان 1394-7:54

    ايكاش بجاي دامادي ؛ زليكاني را انتخاب مي نموديم بااين جسارت و بي باكي اش...

  • پنجشنبه 14 آبان 1394-21:13

    خدا افرادی مثل شما مهندس زلیکانی را برای این مردم حفظ کنه مردمی که نیاز دارند که فردی جسور مثل شما فریادشان را به گ‌ش همگان برساند.اقایان اگر کلام جناب زلیکانی به کامشان تلخ امده بخاطر این است که سخنان جناب زلیکانی پرده از باند بازیها و خلافهایشان برداشته

    • پنجشنبه 14 آبان 1394-15:0

      ...جناب زلیکانی تو حق را با فریادش بنویس ما مردم ساری یکایک با باورمان امضایش میکنیم ... اینها چه مسلمانی هستند که حتی به حرمت این ایام هم رحم ندارند ... صداقت و جسارت و پاکی شما از هیچکس پوشیده نیست پس سرت سلامت و فریادت پایدار و راهت پر مقصد و مقصدت پر مقصود باد

      • پنجشنبه 14 آبان 1394-14:56

        درود بر مهندس ذلیکانی
        این دوستانی که شما را مورد هجوم قرار دادند چون نتونستند با زرو زور شما را از حقیقت دور کنند با تزویر خواستند خاموشتون کنند نمیدانند صدای فریاد حق همیشه رساتر و بلندتر است مردم همیشه کنارتونن و شانه به شانه با شما همقدمن و بی باکتر به حق طلبی بپردازید که مردم بیدار آگاهن

        • پنجشنبه 14 آبان 1394-12:6

          احسنت بر مهندس زلیکانی
          ادم هایی که با دستگاه امام حسین بازی می کنند چوبشو می خورند
          با قدرت ادامه بده اقای مهندس که مردم پشتیبان این فریاد عدالتخواهی که سر داده ای هستند تا اخرش

          مردم تشنه ی عدالتند و تو مرد عدالتیی
          خدا حفظت کنه مرد...

          • پنجشنبه 14 آبان 1394-10:27

            مهندس زلیکانی درود بر شرف و شجاعتت
            خدا حفظت کنه
            ممنون که به دنبال حمایت از حقوق ما شهروندان ساروی هستید.
            خدا افراد سالم و باجراتی مثل شما رو در این کشور و استان و شهر زیاد کنه، سیاست به چنین انسان هایی نیاز داره.
            کاش همه ی مسئولان ذره ای از صراحت کلام، پاکی، جرات و شخصیت شما رو داشتن.
            حقت فراتر از عضویت در شورای شهره، به امید دیدنت در مناصب بالاتر...
            خدا پشت و پناهت

            • پنجشنبه 14 آبان 1394-10:24

              جناب زلیکانی پرونده سازمان پارک ها در سال گذشته رو پیگیری بفرمایید، حتما به سرنخ های خوبی میرسید ...

              • فان حزب الله هم الغالبونپاسخ به این دیدگاه 13 3
                پنجشنبه 14 آبان 1394-10:8

                با سلام و درود به شما رسانه معتقد و تکلیف گرا ودرود فراوان بر خط شکن تزویر و ریا جناب آقای مهندس زلیکانی
                ....آقای مهندس شما صدای خیل عظیمی از این مردم هستید و شما صدای این مردم مظلوم اید...
                این حرکات و صحبت های ارزشمند شما باعث روشنگری در ذهن این مردم شده است...
                به تکلیف خود عمل کنید که قطعا خدا و مردم پشتیبان شما وحقیقت اند.
                از خداوند متعال عمر با عزت شما را مسئلت دارم.
                حزب الله

                • پنجشنبه 14 آبان 1394-9:52

                  هرکس که با باند و تیم این ادم ها و این نماینده ها مخالف باشه میشه بدترین ادم
                  اگر با این ها همسو نباشی میشی ادم منفور
                  مهندس جان مردم اگاه چشمشون رو به واقعیت نمیبندن...
                  با قدرت ادامه بده که ما پشت شماییم.

                  • پنجشنبه 14 آبان 1394-1:14

                    میگن داد و فریاد.هر کی داد مردم داشته باشه وقتی کارد به استخون برسه باید فریاد هم بزنه.مردم میدونن اینا همه تهمت هست و اینا دردشون از همون بیلبورد هاست

                    • پنجشنبه 14 آبان 1394-1:7

                      درود بر شرفت. این همه جنجال فقط برای احقاق حق ملت است. این همه هوچی گری دشمنات بخاطر اینه که حق مردم مظلوم ساری رو گرفتی و نذاشتی بیلبورد ها رو که در آمد چند صد ملیونی داشت راحت بگیرن و ده ها مورد دیگه که جلوشون ایستادی
                      ان تنصر الله ینصرکم

                      • پنجشنبه 14 آبان 1394-0:38

                        عجب روزگار غریبی است از کی تا به حال گفتن حقایق را به ادبیات بد در کلام تعبیر میکنند حد اقل مثل بعضی از روحانیون مطبوعات را مدفوعات نمیخوانند چطور لحن و ادبیات زشت این افراد مایه ننگ این شهر نیست اما گفتن حقلیق اقای زلیکانی خاطر شما فرصت طلبان را ازرده _دیگر بس است این مردم بیدارند و باورشان را نمیتوانید با دروغها و اتهاماتی که به این مرد پاک نسبت میدهید مسموم کنید ...ما مردم این شهر پشتیبان این مرد زحمتکش و مردمی هستیم

                        • چهارشنبه 13 آبان 1394-23:48

                          سلام و عرض ادب

                          جناب زلیکانی واقعا دست مریزاد... ممنون بابت شجاعت و صراحت لهجه

                          حرف دل مردم رو زدید
                          درد مردم رو بیان کردین
                          ...

                          واقعا از پایگاه خبری مازندنومه کمال تشکر رو دارم که بدون واهمه از واکنش های کسانی که به منافع قدرت و ثروت وصل هستند حرف یک نیروی ارزشی و متعهد رو به گوش مردم رسوند.

                          • چهارشنبه 13 آبان 1394-22:33

                            جناب زليكاني به كار بر حق خود ادامه دهيد.لطفا بحث حسابرسي شهرداري نزديك است لطفا نسبت به ان حساس باشين.كاش منتقدان شما رجوع به وجدان خود ببرند.حتما متوجه خواهند شد كه گفتار چي كسي حق و گفتار چي كسي ناحق...

                            • چهارشنبه 13 آبان 1394-22:23

                              شما از بهترین ها هستید تلاش و زحمت های شما بر کسی پوشیده نیست

                              • مازني ريكاپاسخ به این دیدگاه 6 32
                                چهارشنبه 13 آبان 1394-17:39

                                براي من جاي تعجب داره كه چرا وبسايت خودتون رو تبديل كردين به تريبون يك شخص خاص. بقيه اعضا شورا از نظر شما صلاحيت مصاحبه ندارن؟! يا اينكه سياست در و پيكر نداره؟ از قديم گفتن ادب مرد به ز دولت اوست. ادبيات تند و نامناسب يك نماينده شهري و تهمت زدن گاه و بيگاه به رقباي خود نشان از ضعف هست. گاهي اوقات بعضي از نمايندگان فكر ميكنند خود و تفكراتشون داراي عصمت هست و بقيه همه ناپاك و فاسد هستندو دوست دارند نقش يك قهرمان رو بازي كنن. ما هر مطلبي ازين نماينده محترم توي اين سايت ديديم دعواي و مشاجره با ديگران و سر جنگ داشتن بود. اگه با اين قهرمان بازي ها اساس يك شهر ساخته ميشه پس ما هم سكوت ميكنيم و شاهد ادامه كار ميمانيم. غرور و خودشيفتگي بدترين آفت براي هر انساني هست. اميدوارم نظر حقير منتشر بشه. ياحق

                                • محمدرضا پاسخ به این دیدگاه 26 2
                                  چهارشنبه 13 آبان 1394-23:42

                                  حرف حق انقدر تلخ ِ؟ یا مایه آقایون بیشتر ِ؟
                                  یک کلمه بی احترامی تو حرف های این آقا نبود
                                  مگه دروغ می گه؟

                                  • چهارشنبه 13 آبان 1394-22:25

                                    خدا حفظتون کنه, از معدود کسانی هستید که واقعا دلسوز ساری هستید و جلوی ناحقی وای می ایستید, معلوم نیست چه کارهایی دلرند میکنند که ئاد شما در اومد

                                  • من به شما رای دادمپاسخ به این دیدگاه 20 36
                                    چهارشنبه 13 آبان 1394-12:50

                                    سلام برادر بزرگوار
                                    شما اگر هزار دلیل برای کارهایتان داشته باشید تا ادبیات تند و بد زبانی دارید پشیزی ... پس بیا اول از ادبیات تند خود معذرت خئاهی کن بخصوص از علمای بزرگ...
                                    حدیث (3) رسول اكرم صلى الله عليه و آله :جَمالُ الرَّجُلِ فَصاحَةُ لِسانِهِ؛
                                    زيبايى مرد به شيوايى زبان اوست.

                                    • چهارشنبه 13 آبان 1394-23:44

                                      برادرم ادبیات تند تهمتی که به ایشون نسبت دادن

                                      جمله رو بخونید می گه بر فرض محال اگر من تندی کنم این بهتر یا کارهای غیر قانونی و منفعت طلبانه آقایون

                                      واقعا همیشه حاشیه ها رو از متن پر رنگ تر می بینید؟

                                      • من به شما رای دادپاسخ به این دیدگاه 15 0
                                        شنبه 16 آبان 1394-7:44

                                        عزیز دل من شاهد تندی خود ایشان و بعضی از دوستان بودم و هستم ایشان حرفشان حق ولی با تندی و عصبانیت چرا اگر خواستید من مدارکمو براتون بفرستم

                                    • چهارشنبه 13 آبان 1394-11:39

                                      آفرین آقای ذلیکانی باید جلو این افراد گرفته شود ...

                                      • چهارشنبه 13 آبان 1394-2:8

                                        جناب ذلیکانی از صراحت لحجه شما سپاسگذارم از پاکدستی شما در شورا شهر بر کسی پوشیده نیست به همین دلیل است بعضی از اقا زادها که منا فعشان به خطر افتا د در پی پرونده سازی وجمع کردن اطرافیانشان که همه انها را میشناسند که چه کسانی هستند وچه چیزهای را دنبال میکنند گذر زمان دسته این اقازاده های منفعت طلب را رو خواهد کرد ودر پیشگاه خداوند منان شرمسار مردم به خوبی این اتفاقها را تحلیل میکنند


                                        ©2013 APG.ir