تعداد بازدید: 6433

توصیه به دیگران 3

پنجشنبه 14 آبان 1394-16:35

پایان سفر استانی رییس قوه قضاییه به مازندران

آملی لاریجانی: مازندران از نظر اعتبارات دولتی محروم است

آیت الله آملی لاریجانی: مازندران از حیث اعتبارات دولتی محروم است/برای احداث و تجهیز سازمان ها و واحدهای قضایی 100 میلیارد تومان اختصاص یافت.


مازندنومه؛ سرویس حقوقی، کلثوم فلاحی: رییس قوه قضاییه در پایان سفر سه روزه اش به مازندران در فرودگاه دشت ناز گفت: مسولان عالی قضایی در این سه روز به 18 شهرستان سفر کرده، با مشکلات دستگاه های قضایی و سازمان های تابعه آشنا شدند.

وی با بیان این که در دو جلسه کاری متصل مشکلات این حوزه بررسی شد، ادامه داد: بسیاری از مسایل را در این سفر بررسی و برای رفع آن ها تلاش کردیم.

آملی لاریجانی با اشاره به این که برای احداث و تجهیز سازمان ها و واحدهای قضایی 100 میلیارد تومان اختصاص یافت، تصریح کرد: برای مشکلاتی که در این استان وجود داشت از جمله کمبود نیروی کافی، تصمیماتی اتخاذ شد

وی یادآور شد: قبل از سفر تیم ارزیابی به استان اعزام شده بود و بررسی همکاران قضایی ما نشان داد مازندران در سطح مناسبی قرار دارد.

این مسئول افزود: اگر طرح های تصویب شده در این سفر اجرا شود مازندران در سطح بهتری نیز قرار می گیرد.

وی با تشکر از مردم مازندران گفت: مردم مارندران زحمتکش و سختکوش اند.

رییس قوه قضاییه با بیان این که مازندران از استان های متنعم از جهت سرسبزی، آب و جنگل است، اما از حیث اعتبارات دولتی محروم است، تصریح کرد: برای بسیاری از مسایل از جمله اشتغال در این استان در طول سال ها توجهی نشده است.

آملی لاریجانی گفت: در زمیه دستگاه قضا هم در این استان مشکلاتی وجود دارد.

خاطرنشان می کنیم رییس قوه قضاییه در پایان این نشست و پس از سه روز حضور در مازندران، به تهران بازگشت.


  • پنجشنبه 14 آبان 1394-23:47

    تو این سالها خبر استان نگرفتند ، اگر این بازدید و اهدا 100 میلیارد بدون حضور در انتخابات نبود جای تعجب داشت، تازه اگر این کمک ها اگر بیاد در استان ؟...

    • پنجشنبه 14 آبان 1394-17:37

      رای اول مازندران در مجلس خبرگان را آملی لاریجانی کسب خواهد کرد


      ©2013 APG.ir