تعداد بازدید: 5719

توصیه به دیگران 3

چهارشنبه 20 آبان 1394-10:33

یک نماینده مجلس:

نه اصلاح طلبم، نه اصولگرا، محمد دامادیم!

محمد دامادی گفت:  به برجام رای مثبت دادم و ترسی از علنی شدن رای نداشتم/ اجازه دهید همه سلایق موجود در کشور در انتخابات شرکت کنند/با طرح جامع جمعیت مخالف بودم/نه اصلاح طلبم، نه اصولگرا، من محمد دامادیم/ از اقای روحانی بدی ندیدم، چنانچه از ایشان هم تخلفی ببینم روبرویش می ایستم/چرا نماینده و دکتر باید یارانه بگیرند؟/آمادگی دارم تا لیست اموال و دارایی شخصی خود را ارائه دهم/با صد هزار رای، سه سال در صدا وسیما سانسور شدم و با تغییر مدیریت اجازه دادند کمی حرف بزنم.


مازندنومه؛ سرویس سیاسی، گزارش از رضاشریعتی-عکس از اکبرقاسم پور: از ساعت 17 عصر روز سه شنبه، جلسه دانشجویان و دانشگاهیان با محمد دامادی برگزار شد.

در این جلسه که به صورت پرسش و پاسخ آزاد بود، ابتدا یکی از دانشجویان حاضر در جلسه از نماینده مردم ساری ومیاندورود پرسید: نظر شما در خصوص برجام چیست؟ برجام آری یا نه؟

دامادی با بیان اینکه حق طبیعی افراد است تا  صدای من را ضبط کنند، گفت:  طبیعی است افرادی از ستادهای مختلف به اینجا آمده باشند، من از کسانی که صدای من را ضبط کنند استقبال می کنم و پای حرف هایم می ایستم.

وی با بیان اینکه من به برجام رای مثبت دادم،تصریح کرد: برخی استنباط های نامناسب واشتباه در کشور وجود داشت که سبب شد تا گفتمان های نامناسبی شکل بگیرد و حتی دوستان مخالف رای مخفی را علنی کردند.

نماینده مردم ساری ومیاندرود با تاکید بر آنکه ترسی از علنی شدن رای نداشتم، اظهار کرد: نظرات من در خصوص برجام در رسانه ها منتشر شده است.

دامادی در پاسخ به سوال دیگری در خصوص دیدگاهش درباره احزاب و انتخابات مجلس، تصریح کرد: کشور در زمانی به رشد می رسد که احزاب سیاسی  در آن به درستی شکل بگیرد.

نماینده مردم ساری و میاندرود با بیان اینکه اجازه دهید همه سلایق موجود در کشور در انتخابات شرکت کنند، افزود: تعدد احزاب را به این شکل قبول ندارم و معتقدم باید اجازه داد تا احزاب واقعی در کشور شکل بگیرد.

این نماینده در پاسخ به سوال دیگری در خصوص وضع بیکاری در جامعه اظهار کرد: در حال حاضر در مازندران چهارصد هزار بیکار داریم که باید برای آن ها چاره اندیشی کرد.

دامادی در خصوص طرح جامع جمعیت گفت: با این طرح مخالف بودم، چراکه معتقدم برای اجرای این طرح نیاز به مطالعات دقیق و زیرساخت کامل است.



نماینده مردم ساری و میاندرود با  اشاره به برخی کارهای غلط نظیر وارادات برنج اظهار کرد: "دونه وارد بین" که پدران ما با زبان مازندرانی می گویند، به معنای گرسنگی و سرشکستگی است که همواره با وارادت  آن مقابله کرده، تذکر دادیم.



 دانشجوی دیگری پرسید: "شما در سال 84 به احمدی نژاد رای دادید، در سال 88 در ستاد قالیباف بودید و اکنون ضم دیدار با افرادی نظیر هاشمی به دنبال آن هستید تا خود را اصلاح طلب جلوه دهید." نظر شما در این خصوص چیست؟



 دامادی با بیان اینکه نه اصلاح طلبم، نه اصولگرا من محمد دامادیم، گفت: در سال 84 به احمدی نژاد رای دادم و در سال 88 مشاور قالیباف بودم، اما زمانی که تخلفاتی روی داد من و علی مطهری اولین نفراتی بودیم که از آقای احمدی نژاد طرح سوال کردیم.



نماینده مردم ساری ومیاندرود با بیان اینکه ملاک من اجرای درست قانون و نبود تخلف است، اظهارکرد: در قائم شهر کتکم زدند و تهدیدات زیادی شدم اما از حقوق مردم کوتاه نمی آیم چرا که رانت من مردم هستند.



وی با بیان اینکه دو سال پیش با هاشمی رفسنجانی دیدار داشتم، تصریح کرد: من از اقای روحانی بدی ندیدم، چنانچه از ایشان هم تخلفی ببینم روبه رویش می ایستم.



دامادی در قسمت دیگری از سخنان خود در خصوص یارانه با بیان اینکه چرا نماینده و دکتر باید یارانه بگیرند، اظهارکرد: این یک ظلم است که هم بنا وکارگر یارانه بگیرد و هم دکتر ومهندس، برای همین از ابتدا در طرح یارانه ثبت نام نکردم.



نماینده مردم ساری و میاندرود در پاسخ به در خواست دیگری که خواستار شفافیت مالی در انتخابات شده بود، تصریح کرد: همیشه گفتم آمادگی دارم تا لیست اموال و دارایی شخصی خود را ارائه دهم.



در واکنش به این پاسخ، دانشجوی دیگری پرسید: پس هزینه انتخابات و دفترهای شما چطور تامین می شود؟

دامادی اظهار کرد: برای  دفتر بالای حمام مرمر در قرارداد تنها ذکر شده است هزینه آب، برق وگاز پرداخت شود.

*با صد هزار رای، سه سال در صدا وسیما سانسور شدم

از ساعت 19 عصر روز سه شنبه، نشست جمعی از دانشجویان و دانشگاهیان با محمد دامادی برگزار شد.



این نماینده مجلس با بیان اینکه گاهی برخی ترکیبات سیاسی و اداری، باند بازی، یک جانبه نگری و مونوپولیسم سیاسی اجازه کارنمی دهند، تصریح کرد: با صد هزار رای، سه سال در صدا وسیما سانسور شدم و با تغییر مدیریت اجازه دادند کمی حرف بزنم.

وی با تاکید بر آنکه این رفتار سبب شد برخی فکر می کنند کاری نکردیم و خوردیم وخوابیدیم، اظهار کرد: در روزهای اول مسئولیتم حتی اولین امکانات برای مرکزمترقی و نیمه مترقی را نداشتیم.



نماینده مردم ساری و میاندرود با اشاره به تجهیز فرودگاه ساری تصریح کرد: در سفر ریاست جمهوری ازآقای روحانی در خصوص افزایش ضریب بهره بری با اختصاص هواپیمای باری درخواست داشتیم.

دامادی با اشاره به معضل بیکاری جوانان اظهارکرد: با سیاست های غلط، کارخانه نساجی ونکاچوب دچار مشکل شد و باید پرسید جز کارخانه چوب وکاغذ و occ چند کارخانه در مازندران راه اندازی شد؟!



نماینده مردم ساری و میاندرود با بیان اینکه حضور در کمیسیون تلفیق برای گرفتن بودجه موثر بود، گفت:  400 میلیارد تومان در حوزه راه روستایی و 300میلیارد تومان هم در حوزه بنیاد مسکن  تخصیص داده شد وبر اساس طرحی 500 میلیارد در حوزه راهداری اختصاص یافت.

وی با بیان اینکه بیمارستان  فوق تخصصی هزار تخت خوابی در ساری راه اندازی خواهد شد، اظهار کرد: در اینده نزدیک سد زارم رود(ظالم روز) به ظرفیت سدهای کشور اضافه می شود و در حوزه توسعه وعمران دست هرکسی را که بخواهد ورود کند، می بوسیم.

دامادی با اشاره به آن که 7 تا 8 نماینده در مجلس در رنج سنی من هستند، اظهار کرد: مازندران را مازندرانی  و تهران را تهرانی می سازد.


  • جمعه 22 آبان 1394-15:48

    به نظرم حمایت مردم عزیز به این جوان پر تلاش قابل ستایش است

    • جمعه 22 آبان 1394-1:33

      دامادی خیلی خوب کار کرده. با جوانی اش خیلی پیسشرفت داشت و به پختگی رسیده. کمک کنیم این دوره هم نماینده بشه که باز بشهرش خدمت کنه

      • پنجشنبه 21 آبان 1394-22:11

        آفای دامادی هرکسی تاریخ مصرفی داره کمی با خودتان خلوت کنی آینده شما بوضوح پیداست . فقط کمی تامل و چشم بصیرت میخواهد .

        • پنجشنبه 21 آبان 1394-20:32

          دیگر این تقلاها فایده ای ندارد. مردم ساری چهار سال در آتش اختلاف دو نماینده که تمام فرصتهای طلایی مرکز استان را برباد دادند سوختند .دیگر اعتمادی به آنان نتوان کرد .فکری دگر باید کرد

          • پنجشنبه 21 آبان 1394-13:17

            دوستان عزیز تنها مهندس دامادی که نمیتونه مشکل شما در ابفای شهری رو حل کنه..نمایندگان شرق تا غرب که امروز روزه سکوت گرفتند تکلیفشان چیست..ایا دلیلش رو میدونید؟؟؟من به شما خواهم گفت.چون همه ی این نماینده ها دامادهای گل و اعضای ستادهای انتخاباتی خود رو در مدیریت جابجا نموده اند..پس انتظار نداشته باشید .. باید انتظارمان این باشد که شرکت خدمات رسان هر روز بدتر از دیروز باشد..اقایان ربیع فلاح و یونسی عزیز تحویل بگیرید دسته گل بازنشسته ی خودتونو...با این عملکرد دولت محترم و رییس جمهور محبوب رو تضعیف میکنید..خدا شما رو هدایت کنه که باعملکرد خود مردم استان رو از خدمات شایسته محروم کردید..

            • پنجشنبه 21 آبان 1394-6:56

              آقاي دامادي شما درقائمشهركتك خوردين نه درساري !!! اونجا چه ميكرديد؟؟!! دنبال كارمردم ساري درقائمشهربودين ؟؟؟ يا دنبال افراد سياسي !! محمد آقا مردم ساري به شما يك بار بخاطر پدرت راي دادند !
              آقاي دامادي شما از مردم ساري راي گرفته ايدوليكن درمقايسه با حرفها ونطقها خيلي خيلي ناچيز كاركرده ايد دربحث اشتغال جوانان كدام كارخانه را يا كدام پروژه بزرگ اشتغال زا را درساري كليد زديد؟؟
              اين بودجه هاي اندكي كه مثال زدين بودجه هاي روزمرگي هست ودرمقايسه با ساير استانها اصلا اين رقم ها به حساب نمياد آقاي دامادي دوشا دوش روحاني بودن وبا رفسنجاني عكس انداختن نه براي مردم ساري نون وآبشد نه براي شما راي البته شايد منفعتهاي شخصي داشت !
              اين دوره مردم به عملكرد راي ميدهند نه ژست انتخاباتي اسكيت سوارعزيز

              • پنجشنبه 21 آبان 1394-8:29

                آقای دامادی نماینده مازندران و کشور هستند نه یک روستا وشهر خاص. می تونند به هر جا بروند.ایشان در حل بسیاری از مشکلات غرب استان هم همراهی کرده است. مگه مجلس جای قوم سالاریه؟ دلیل رفتنش به قائمشهر هم معلومه. سواد داری سرچ کن برات میاد. در ضمن این سبک نوشتن معلومه که از طرفداران شجاعی هستی. به من بگو همین چیزهایی که نوشتی چقدر درباره اون نماینده صادقه؟ اون چیکار کرده؟ تازه اخیرا هم گفته فرماندار عوض شده من دیگه نمیام چون ممکنه رای نیارم! رایش مگه دست فرمانداره؟ چرا اینها رو نمیگی؟ ما از دامادی راضی هستیم. عملکردش بد نبود. سالم و اکتیوه.

              • چهارشنبه 20 آبان 1394-21:38

                اقای مهندس دامادی نگذارید با عملکرد شما نمایندگان و استانداری مردم از دولت امید روی گردانند..ما حماسه خلق کردیم که مدیران قوی بر سر کار ایند تا مشکل مردم حل بشه .نه اینکه با نون قرض دادن به هم ادارات خدمات رسان از جمله ابفای شهری رو از داشتن مدیر با کفایت محروم کنید...باور بفرمایید عملکرد باصطلاح پدر مجموعه بین فرزندان جدایی انداخته و محل تاخت و تاز جند نفر شده....تا کی سکوووووووووووت

                • چهارشنبه 20 آبان 1394-12:47

                  سلام بر مهندس .نماینده محترم شهرم خدا قوت..خواهشا خواهشا خواهشا ابفای شهری رو نجات دهید....بی تدبیری و بی کفایتی رو در مدیریت شاهد هستیم ...شرکت از رسالت خودش دور شده.تدبیری بفرمایید چون استاندار و معاون محترم سیاسی پشتیبان این مدیر بی تدبیر هستند..

                  • پنجشنبه 21 آبان 1394-7:33

                    بنده با اینکه اهل کش و قوس های داخلی در شرکت آبفای شهری نیستم،اما واقعا این مدیریت یکی از بدترین مدیریتهای شرکت آب و فاضلاب شهری بحساب می آید.
                    حب و بغض ها جای خودشو به تصمیمات مهندسی و فنی داده،
                    افرادی با سابقه بالای کار و تخصص در زمینه خاص الان دارن فقط نامه تایپ میکنن.
                    انتصابات فامیلی،کینه ورزی ،نصب افراد بی تجربه در پستهای مهندسی و فنی...
                    افرادی با مدرک فوق لیسانس و چند سال سابقه کار تنها و تنها بدلیل اینکه با این آقایون رفیق نیستن الان رفتن بعنوان مامور وصول آب بها دمه در مردم ....
                    تا کی این وضع ادامه پیدا کنه...


                  ©2013 APG.ir