تعداد بازدید: 4155

توصیه به دیگران 0

يکشنبه 24 آبان 1394-6:45

آهو خردمند و تابلوهایش به بابل می آیند

مراسم رونمایی از آثار آهو خردمند -بازیگر و مترجم ایرانی- 29 آبان در گالری خیام بابل به نمایش در خواهد آمد.


 مازندنومه، سرویس فرهنگی و هنری: نمایشگاه نقاشی "آهو خردمند - بازیگر و مترجم ایرانی- از 29 آبان ماه در گالری خیام بابل برگزار می شود.

 در این نمایشگاه 30 تابلو نقاشی در ابعاد ۱×۲/۵ متر و تابلوهای کوچک 30×34 به نمایش گذاشته خواهد شد.

آهو خردمند كه از سال 1347 به صورت حرفه‌اي به عرصه بازيگري پاي گذاشته، در اين  سالهادر بيش از 60 تئاتر، فیلم سینمایی و سریال های تلويزيونی ايفاي نقش کرده است.

 او که دوره‌های متعددی بازیگری را در کشورهای انگلیس و اسپانیا گذرانده، در زمینه ترجمه آثار نمایشی هم سابقه طولانی  دارد و در سال‌های اخیر به هنر نقاشی نیز روی آورده و نمایشگاهی نیز در کانادا و آمریکا و در ایران نیز در  گالری شیرین تهران  برپا کرد.

خردمند در كارهايش كه فضايي انتزاعي سرشار از زندگي و الهام‌هاي دروني را بازتاب مي‌دهد، ده‌ها و بلكه صدها پرتره و فيگور آدمها را معلق در فضا به تصوير مي‌كشد. اين پرتره‌ها علاوه بر بافت، نوعي فضاسازي ايجاد مي‌كند و ازخلق زندگي‌هاي نو در صحنه نقاشي روايت‌ها مي‌سازند. اغلب اين آثار تك رنگ هستند و در ميان آنها آثار سياه و سفيد با تمركز سياهي اكثريت دارد.

نمايشگاه نقاشي‌هاي «آهو خردمند» 29 آبان در گالری خیام بابل افتتاح خواهد شد و تا 4 آذرماه ادامه خواهد داشت .

گالري خیام بابل در خیابان شریعتی .خیابان گل .گل 4 واقع شده و علاقمندان مي‌تواننداز ساعت 16 تا 20 شب از اين آثار ديدن كنند.

 


  • دكتر سيف الرضا شهابيپاسخ به این دیدگاه
    چهارشنبه 27 آبان 1394-10:51

    براي اين هنرمند ارزشمند آرزوي موفقيت و بهروزي دارم


    ©2013 APG.ir